Gjest Trolletrine Skrevet 25. januar 2010 #2881 Del Skrevet 25. januar 2010 Hehe, hvaaa? Hun er jo gammel Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2882 Del Skrevet 26. januar 2010 er det lenge til sam blir avslørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 26. januar 2010 #2883 Del Skrevet 26. januar 2010 Colleen er jo søøøt Men hun legger seg VEL mye bort i saker og ting av og til, sånn som med middagen han detektivetn og Morag hadde sammen. Herregud, da ble jeg irritert! (For dere som har sett litt lenger enn på tv2...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 26. januar 2010 #2884 Del Skrevet 26. januar 2010 Huff, jeg klarer ikke å se noe søtt med henne syns bare hun er irriterende, vanvittig dum og gneldrete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 26. januar 2010 #2885 Del Skrevet 26. januar 2010 Kor lenge vert Nicole i serien? Og kven vert ho saman med og korleis "utviklar" ho seg? Akkurat no verkar ho veldig irriterande (2. episoden der ho er med). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fargerita Skrevet 26. januar 2010 #2886 Del Skrevet 26. januar 2010 Nicole er med enda, så hvertfall 2 år til;) Men jeg liker henne veldig godt nå! Hun blir veldig snill etterhvert, og bli god venn med Belle, Aden, Ruby osv. Hun blir sammen med Geoff hvertfall. Så han slemme på skolen, Så rockestjernen, Og nå har hun noe på gang med Aden. HA begynte i går igjen på youtube, herregud så spennende!! Og stakkars Martha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 26. januar 2010 #2887 Del Skrevet 26. januar 2010 Slutter hun å snakke som Paris Hilton også etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 26. januar 2010 #2888 Del Skrevet 26. januar 2010 Nicole er med enda, så hvertfall 2 år til;) Men jeg liker henne veldig godt nå! Hun blir veldig snill etterhvert, og bli god venn med Belle, Aden, Ruby osv. Hun blir sammen med Geoff hvertfall. Så han slemme på skolen, Så rockestjernen, Og nå har hun noe på gang med Aden. HA begynte i går igjen på youtube, herregud så spennende!! Og stakkars Martha.. Gud som jeg gleder meg å se på youtube :D Jeg pleier å vente til helgene med å se dem, da kan jeg være heldig å få sett mer enn bare en episode om gangen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne87 Skrevet 27. januar 2010 #2889 Del Skrevet 27. januar 2010 Nå har jeg gått glipp av alle episodene hittil denne uken, og kommer til å miste resten av episodene denne uka også.. Har det skjedd noe spennende? Og hvor finner jeg episoder på youtube? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 27. januar 2010 #2890 Del Skrevet 27. januar 2010 Du skriver bare inn episodenummeret på youtube, så får du opp episoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne87 Skrevet 27. januar 2010 #2891 Del Skrevet 27. januar 2010 Du skriver bare inn episodenummeret på youtube, så får du opp episoden Takk Noen som har episodenr vi er på i Norge nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. januar 2010 #2892 Del Skrevet 27. januar 2010 Takk Noen som har episodenr vi er på i Norge nå? Tror det er 4586! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 27. januar 2010 #2893 Del Skrevet 27. januar 2010 bare lurte på om det var noen som viste, hva som skjer med Johnny nå. Dør han, blir Sam avslørt? Blir Cassie sammen med Henk igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 27. januar 2010 #2894 Del Skrevet 27. januar 2010 Johnny blir drept av Sam, og hun blir tilslutt avslørt av Jack. Cassie blir ikke sammen med Henk, men reiser avgårde med Sally. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 27. januar 2010 #2895 Del Skrevet 27. januar 2010 Slutter hun å snakke som Paris Hilton også etterhvert? Nei. Nå er det spennende. Skuffet over det som skjer med Hugo da. Likte ham ikke til å begynne med, og akkurat når jeg er i ferd med å bli litt "glad" i fyren, så skjer dette. Hmph. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. januar 2010 #2896 Del Skrevet 29. januar 2010 Tråden er ryddet SportyShorty, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 29. januar 2010 #2897 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvorfor ble tråden rydda? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 29. januar 2010 #2898 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Noen hadde skrevet om hvordan man kunne få tilsendt episoder av h&a på mail og lagt ut en mailadresse, det var det siste jeg så her inne. Men det kan jo ha gått videre derifra. Trodde først det var mine utbrudd om Colleen, hehe Endret 29. januar 2010 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #2899 Del Skrevet 29. januar 2010 Noen hadde skrevet om hvordan man kunne få tilsendt episoder av h&a på mail og lagt ut en mailadresse, det var det siste jeg så her inne. Men det kan jo ha gått videre derifra. Trodde først det var mine utbrudd om Colleen, hehe Jepp, sikkert derfor. Er jo ulovlig å skrive mailadresser her, pluss at det er snakk om ulovlig nedlasting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 30. januar 2010 #2900 Del Skrevet 30. januar 2010 Trodde først det var mine utbrudd om Colleen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå