Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Colleen er jo søøøt :fnise: Men hun legger seg VEL mye bort i saker og ting av og til, sånn som med middagen han detektivetn og Morag hadde sammen. Herregud, da ble jeg irritert! (For dere som har sett litt lenger enn på tv2...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor lenge vert Nicole i serien? Og kven vert ho saman med og korleis "utviklar" ho seg?

Akkurat no verkar ho veldig irriterande (2. episoden der ho er med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fargerita

Nicole er med enda, så hvertfall 2 år til;)

Men jeg liker henne veldig godt nå! Hun blir veldig snill etterhvert, og bli god venn med Belle, Aden, Ruby osv.

Hun blir sammen med Geoff hvertfall. Så han slemme på skolen, Så rockestjernen, Og nå har hun noe på gang med Aden.

HA begynte i går igjen på youtube, herregud så spennende!! Og stakkars Martha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicole er med enda, så hvertfall 2 år til;)

Men jeg liker henne veldig godt nå! Hun blir veldig snill etterhvert, og bli god venn med Belle, Aden, Ruby osv.

Hun blir sammen med Geoff hvertfall. Så han slemme på skolen, Så rockestjernen, Og nå har hun noe på gang med Aden.

HA begynte i går igjen på youtube, herregud så spennende!! Og stakkars Martha..

Gud som jeg gleder meg å se på youtube :D

Jeg pleier å vente til helgene med å se dem, da kan jeg være heldig å få sett mer enn bare en episode om gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått glipp av alle episodene hittil denne uken, og kommer til å miste resten av episodene denne uka også.. :( Har det skjedd noe spennende?

Og hvor finner jeg episoder på youtube? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver bare inn episodenummeret på youtube, så får du opp episoden ;)

Takk :)

Noen som har episodenr vi er på i Norge nå? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare lurte på om det var noen som viste, hva som skjer med Johnny nå. Dør han, blir Sam avslørt? Blir Cassie sammen med Henk igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Johnny blir drept av Sam, og hun blir tilslutt avslørt av Jack. Cassie blir ikke sammen med Henk, men reiser avgårde med Sally.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter hun å snakke som Paris Hilton også etterhvert? :fnise:

Nei. :snurt:

Nå er det spennende. Skuffet over det som skjer med Hugo da. Likte ham ikke til å begynne med, og akkurat når jeg er i ferd med å bli litt "glad" i fyren, så skjer dette. Hmph.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen hadde skrevet om hvordan man kunne få tilsendt episoder av h&a på mail og lagt ut en mailadresse, det var det siste jeg så her inne. Men det kan jo ha gått videre derifra.

Trodde først det var mine utbrudd om Colleen, hehe :ler:

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen hadde skrevet om hvordan man kunne få tilsendt episoder av h&a på mail og lagt ut en mailadresse, det var det siste jeg så her inne. Men det kan jo ha gått videre derifra.

Trodde først det var mine utbrudd om Colleen, hehe :ler:

Jepp, sikkert derfor. Er jo ulovlig å skrive mailadresser her, pluss at det er snakk om ulovlig nedlasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...