Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2701 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvem er miles? er det han samme miles som var med for leeenge siden, var sammen med ei krølltopp jeg ikke husker navnet på. (også ute for lenge siden). Og hvor ble det egentlig av sam? han søte gutten, var han nevøen til mr.fisher tro. så mye på for flere år siden, men blitt litt til og fra de siste par åra:) Miles er ikke han samme som var med tidligere (han døde vel?? Alexi drepte ham i en bilulykke?? Mener å huske noe sånt...), men tvillingbroren til Sally. Hvis du har sett på lenge husker du kanskje at Sally pleide å ha en fantasivenn som het Milco? Viser seg at Milco faktisk er en virkelig person, og altså tvillingbroren hennes. Vet ikke helt hva som skjedde med Sam. Tror han forlot Summer Bay for å drive med proff surfing, kom tilbake og var avhengig av dop, fikk orden på livet sitt og flyttet til Yabbie Creek sammen med ei gravid jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 5. oktober 2009 #2702 Del Skrevet 5. oktober 2009 Æsj, tv2 er ustabil hos oss idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heart* Skrevet 6. oktober 2009 #2703 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fikk ikke se det i dag pga strømmen var borte. Må se reprisen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. oktober 2009 #2704 Del Skrevet 7. oktober 2009 Stemmer det at Jack og Lucas bare er halvbrødre? Jeg så i episode nr 4876 sier nemlig Tony at: "we lost Kate when Jack was just a baby." Har det noen gang vært nevnt tidligere at de har forskjellig mor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #2705 Del Skrevet 7. oktober 2009 Stemmer det at Jack og Lucas bare er halvbrødre? Jeg så i episode nr 4876 sier nemlig Tony at: "we lost Kate when Jack was just a baby." Har det noen gang vært nevnt tidligere at de har forskjellig mor? Nei, jeg tror de har samme mor...mener de snakket om det da Lucas var opprørt fordi Tony hadde blitt sammen med Beth. Tror i grunnen det Tony sa bare var en "goof", at han egentlig skulle si Lucas, eller at de som hadde skrevt scriptet for den episoden hadde glemt av Lucas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 13. oktober 2009 #2706 Del Skrevet 13. oktober 2009 Må bare spørre, dør Pippa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 13. oktober 2009 #2707 Del Skrevet 13. oktober 2009 nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 19. oktober 2009 #2708 Del Skrevet 19. oktober 2009 Synes det har kommet så mange uinteressante folk i det siste. Melody, Xavier, Charlie. Bleh. (Er på episode 4798. Youtube er en fin ting.) Men Angelo er kjekk, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheRose Skrevet 19. oktober 2009 #2709 Del Skrevet 19. oktober 2009 http://www.backtothebay.com/forum slutter nå å legger ut episoder som kan lastes ned. Utrolig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #2710 Del Skrevet 19. oktober 2009 http://www.backtothebay.com/forum slutter nå å legger ut episoder som kan lastes ned. Utrolig kjedelig. så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilandry Skrevet 20. oktober 2009 #2711 Del Skrevet 20. oktober 2009 Får Martha og han Jonah (kommer ikke på navnet i farten) et forhold? Eller er det bare nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 20. oktober 2009 #2712 Del Skrevet 20. oktober 2009 Får Martha og han Jonah (kommer ikke på navnet i farten) et forhold? Eller er det bare nå? Ja de inngår et forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 20. oktober 2009 #2713 Del Skrevet 20. oktober 2009 Eg får så lyst å klippe det fjonaktige håret som heng ned i fjeset til Annie (gardsjenta)!! Kjenner det kitlar i heile meg når eg ser det heng og sleng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 23. oktober 2009 #2714 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kva er det for mystisk med han mørke lækjaren? Er det han som skada ho unge turnuskandidaten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 24. oktober 2009 #2715 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kva er det for mystisk med han mørke lækjaren? Er det han som skada ho unge turnuskandidaten? Nei, han blir mistenkt, men det er ikke han. Det er presten. Legen og Rachel inngår et forhold, rachel blir gravid. Han stikker, hun spontanaborterer. Han kommer tilbake etter spontanaborten, hun kaster han på dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 24. oktober 2009 #2716 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nei, han blir mistenkt, men det er ikke han. Det er presten. Legen og Rachel inngår et forhold, rachel blir gravid. Han stikker, hun spontanaborterer. Han kommer tilbake etter spontanaborten, hun kaster han på dør. Aha! Men han ser me jo ikkje så mykje til... Eg ante litt uro når han var der sist, veit ikkje kvifor. Ok, så har lese her at det var noko med ein prest, men det kom fyrst attende til meg no. Kanskje underbevisstheiten jobbar for fullt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. oktober 2009 #2717 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ikke fått sett denne uka med h og a pga ferie i utlandet Fått med meg at gamlemannen falt om død, har det skjedd noe annet viktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 28. oktober 2009 #2718 Del Skrevet 28. oktober 2009 Uff, det er så kjedeleg med dette gardsgreiene og desse kristne ungane.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilandry Skrevet 28. oktober 2009 #2719 Del Skrevet 28. oktober 2009 Uff, det er så kjedeleg med dette gardsgreiene og desse kristne ungane.. Jeg også synst det... Noen som vet hva som egentlig skjer ang. det med Jack og han andre politimannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 28. oktober 2009 #2720 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg også synst det... Noen som vet hva som egentlig skjer ang. det med Jack og han andre politimannen? Den andre politimannen har ugler i mosen. Jack blir lurt, han tror de rykker ut til et ran i en bank for å stoppe ranet. Men det er den andre politimannen som har satt ranet opp. Han skyter Jack. Jack overlever, men blir forvirret, han husker ikke om han elsker martha eller sam. Martha var i banken under ranet. Hun kjente igjen stemmen til den andre politimannen, han blir tatt raskt. Det var det jeg husker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå