Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag kom halvsøsteren til Rach & Brad inn i serien og. Teit historie, gleder meg til den biten er over.

Det er en veldig teit storyline, men fører i alle fall til at vi blir kvitt Brad. Da er det verdt det, etter min mening :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en veldig teit storyline, men fører i alle fall til at vi blir kvitt Brad. Da er det verdt det, etter min mening :) .

Forsvinner Brad?? Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kva skjer vidare med Jonah?

Det jeg husker, husker sikkert ikke så veldig kronologisk men,

Han jobber på gården til bestefaren til annie og geoff. Han bruker sitt egentlige navn, Michael. Prøver å få sjansen til å snakke med martha, men finner litt dårlige metoder å få det til på..

Han og martha havner inni en gammel gruve eller noe sånn sammen, og gruven faller så klart fra hverandre slik at de blir innestengt. Da får han sjansen til å si det han vil. Senere viser det seg at han og martha hadde sex, de koste seg iallefall for å holde på varmen den natten.

De blir sammen etterhvert, og bestefaren dør og har gitt michael ansvaret for annie og geoff.

Det virker flere ganger som om Jonah har uggler i mosen, noe han ikke har.

Det var det jeg husker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad ikke flere fra sekten kommer tilbake til serien.

Blir Cassie hos Hank eller kommer hun hjem til Sally?

Hun kommer hjem, etterhvert finner hun ut at hun er gravid, hank frir, hun sier ja. Så finner hank ut at han har hiv, cassie får også hiv.

De avslutter forholdet.

Cassie og Sally bestemmer seg for å reise rundt i verden før babyen kommer, og da forsvinner de ut av serien.

Babyen blir født hiv negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor avslutter de egentlig forholdet? Begge har jo hiv? :vetikke:

Husker ikke helt hvorfor, men tror det mye var fordi henk alltid stikker av når ting blir vansklig. Han stikker tross alt av ved flere anledninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amen.

Før Sally og Cassie (og Pippa) flytter til Thailand, må jo Miles (Milco) komme inn. Aww, jeg elsker den rollefiguren, jeg kunne forelsket meg i ham om han var virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Miles, han er utrolig morsom, og kjekk på en litt rar måte.. :fnise:

Endret av Supramundane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Forsvinner Jazz snart, eller? Jeg blir helt gal på den storylinen der...

Hun forsvinner, men kommer tilbake for en liten stund, og så forsvinner hun igjen, for godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassie og Sally bestemmer seg for å reise rundt i verden før babyen kommer.

Ja, kvifor ikkje... :fnise:

Martha irriterar meg heilt enormt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kvifor ikkje... :fnise:

Martha irriterar meg heilt enormt!

Hun blir ikke mindre irriterende fremover heller.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er miles?

er det han samme miles som var med for leeenge siden, var sammen med ei krølltopp jeg ikke husker navnet på. (også ute for lenge siden).

Og hvor ble det egentlig av sam? han søte gutten, var han nevøen til mr.fisher tro. så mye på for flere år siden, men blitt litt til og fra de siste par åra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...