Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #2621 Del Skrevet 31. august 2009 Nei, han finner det ut etter han allerede har smittet henne. Han gjør henne også gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 31. august 2009 #2622 Del Skrevet 31. august 2009 Han gjør henne også gravid. Jepp. Men, heldigvis blir barnet født uten HIV . Cassie forsvinner ut av serien ganske fort etter hun finner ut hun er gravid og har hiv. Nå jeg kommet til episoden der Belle og Aden gifter seg... Jeg synes så synd på Aden, han er absolutt en favoritt. Pen å se på er han også. Dere som har kommet lenger uti serien, kommer Roman tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 1. september 2009 #2623 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har et spm litt, akkurat nå sliter jeg med å finne episoder på youtube, selv om jeg søker så finner jeg ikke hele episoder. Er kommet til episode nr 4914 del 1, men finner den ikke. Har noen en link der episodene er samlet, eller link til episode nr 4914? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #2624 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har et spm litt, akkurat nå sliter jeg med å finne episoder på youtube, selv om jeg søker så finner jeg ikke hele episoder. Er kommet til episode nr 4914 del 1, men finner den ikke. Har noen en link der episodene er samlet, eller link til episode nr 4914? Kanskje det ikke er noen som har lagt ut den episoden enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 1. september 2009 #2625 Del Skrevet 1. september 2009 Kanskje det ikke er noen som har lagt ut den episoden enda. Fant den etter en halvtimes søking med div søkeord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #2626 Del Skrevet 1. september 2009 Jepp. Men, heldigvis blir barnet født uten HIV . Cassie forsvinner ut av serien ganske fort etter hun finner ut hun er gravid og har hiv. Nå jeg kommet til episoden der Belle og Aden gifter seg... Jeg synes så synd på Aden, han er absolutt en favoritt. Pen å se på er han også. Dere som har kommet lenger uti serien, kommer Roman tilbake? Det er jo ikke så vanvittig mye som har skjedd etter at Aden og Belle giftet seg (bortsett fra at Belle har dødd da, men det skjedde ganske fort etter bryllupet). Ikke noe tegn til at Roman kommer tilbake, vil tro han må sitte i fengsel ganske lenge (men det skulle man jo trodd om Kane også, og han slapp jo ut ganske fort...). Men han har overført huset til Nicole på 18-årsdagen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 1. september 2009 #2627 Del Skrevet 1. september 2009 Det er jo ikke så vanvittig mye som har skjedd etter at Aden og Belle giftet seg (bortsett fra at Belle har dødd da, men det skjedde ganske fort etter bryllupet). Ikke noe tegn til at Roman kommer tilbake, vil tro han må sitte i fengsel ganske lenge (men det skulle man jo trodd om Kane også, og han slapp jo ut ganske fort...). Men han har overført huset til Nicole på 18-årsdagen hennes. Håper han kommer tilbake, han var så koselig! Morsomt også å se at to av skuespillerene som spiller i serien "out of the blue" også har hatt roller i home and away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heart* Skrevet 2. september 2009 #2628 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg husker ikke Roman. Hvem er det? Kane husker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #2629 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg husker ikke Roman. Hvem er det? Kane husker jeg. Roman har ikke kommet inn i serien enda hvis man følger serien her i Norge. Tror ikke det er så veldig lenge til han kommer, men det er ikke før etter at Brad har forlatt serien. Kane og Kirsty kommer også tilbake. Kane har begått masse ran og diverse mens de var på rømmen, og raner også en butikk i Summer Bay/Yabbie Creek. Han må derfor i fengsel, men slipper ut overraskende fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #2630 Del Skrevet 2. september 2009 Håper han kommer tilbake, han var så koselig! Morsomt også å se at to av skuespillerene som spiller i serien "out of the blue" også har hatt roller i home and away Tror det er mange flere enn to som har spilt i begge seriene: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 2. september 2009 #2631 Del Skrevet 2. september 2009 Tror det er mange flere enn to som har spilt i begge seriene: ) Til nå har jeg bare sett 3 som også spillte i Out of the blue, og han der pappen til Trey, han har jeg også sett før, muligens i Water Rats (en australsk politiserie de viste for mange år siden) Men, han som spillte Hugh og Johnny Cooper spiller sammen i Rush, eller hva den serien heter- Litt morsomt å se de e helt andre roller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cullen Skrevet 2. september 2009 #2632 Del Skrevet 2. september 2009 Syns de kunne gi ut alle sesongene på dvd jeg.. sånn for oss spesielt interesserte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 2. september 2009 #2633 Del Skrevet 2. september 2009 Syns de kunne gi ut alle sesongene på dvd jeg.. sånn for oss spesielt interesserte Det synes jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #2634 Del Skrevet 2. september 2009 Til nå har jeg bare sett 3 som også spillte i Out of the blue, og han der pappen til Trey, han har jeg også sett før, muligens i Water Rats (en australsk politiserie de viste for mange år siden) Men, han som spillte Hugh og Johnny Cooper spiller sammen i Rush, eller hva den serien heter- Litt morsomt å se de e helt andre roller. Faren til Trey spilte også i Hverdagsliv - den derre såpeserien som gikk på TV2 når kanalen var helt ny: ) Ellers spilte han som er politisjefen til Jack i Out of the Blue, Eliot var innom der en tur (broren til han Roman drepte), hun som spilte Charity (som jobbet sammen med Momma Rose) spilte også der, han som voldtok Joey spilte Daniel McManus i Out of the Blue, Debra McManus var rektor på Summer Bay High for lenge siden, og han som spilte Jarrod der spiller faren til Ruby i Home and Away. Er sikkert flere som jeg ikke kommer på/er klar over også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. september 2009 #2635 Del Skrevet 2. september 2009 Syns de kunne gi ut alle sesongene på dvd jeg.. sånn for oss spesielt interesserte Tenk så utroooolig mange disker det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 3. september 2009 #2636 Del Skrevet 3. september 2009 Faren til Trey spilte også i Hverdagsliv - den derre såpeserien som gikk på TV2 når kanalen var helt ny: ) Ellers spilte han som er politisjefen til Jack i Out of the Blue, Eliot var innom der en tur (broren til han Roman drepte), hun som spilte Charity (som jobbet sammen med Momma Rose) spilte også der, han som voldtok Joey spilte Daniel McManus i Out of the Blue, Debra McManus var rektor på Summer Bay High for lenge siden, og han som spilte Jarrod der spiller faren til Ruby i Home and Away. Er sikkert flere som jeg ikke kommer på/er klar over også.... Det var det jeg hadde sett han ja! Synes det er morsomt at de alltid er innom 2-5 andre australske serier også! Husker hun der charity, han som voldtok joey, politimannen og hun der dattera til han legen i out of the blue, de er de jeg har sett i home and away så langt iallefall. Kan ikke huske hun som spiller debra mcmanus, men det var sikkert lenge før jeg så home and away. Kan bare huske flathead og oppover. Så pappaen til Ruby kommer også? Da blir det vel en del drama tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #2637 Del Skrevet 3. september 2009 Det var det jeg hadde sett han ja! Synes det er morsomt at de alltid er innom 2-5 andre australske serier også! Husker hun der charity, han som voldtok joey, politimannen og hun der dattera til han legen i out of the blue, de er de jeg har sett i home and away så langt iallefall. Kan ikke huske hun som spiller debra mcmanus, men det var sikkert lenge før jeg så home and away. Kan bare huske flathead og oppover. Så pappaen til Ruby kommer også? Da blir det vel en del drama tenker jeg.... Åja, jeg hadde glemt av dattera til han psykologen. Og han selv var jo også med i Home and Away, spilte han gale mannen som Geoff og Nicole traff på den øya...Og Hugo spilte jo broren til Peta i OOTB. Pappaen til Ruby kommer ja, noe som selvsagt er ekstra dramatisk når man tenker på hvordan Ruby ble til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 3. september 2009 #2638 Del Skrevet 3. september 2009 Åja, jeg hadde glemt av dattera til han psykologen. Og han selv var jo også med i Home and Away, spilte han gale mannen som Geoff og Nicole traff på den øya...Og Hugo spilte jo broren til Peta i OOTB. Pappaen til Ruby kommer ja, noe som selvsagt er ekstra dramatisk når man tenker på hvordan Ruby ble til... lol, der er det jeg har sett dem før ja...hehe! Uffja.... kan tenke meg det, har kommet til den episoden der hun endelig kom hjem igjen nå, der hvor hun sier til geoff at hun vil finne pappaen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 4. september 2009 #2639 Del Skrevet 4. september 2009 finner ikke episode 4936 på youtube.. urettfeigt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #2640 Del Skrevet 5. september 2009 finner ikke episode 4936 på youtube.. urettfeigt! Det har blitt vanskeligere å finne nye episoder på youtube, fordi tv-kanalen som lager serien har begynt å jobbe for å fjerne episoder derfra. Jeg laster istedet ned episodene fra back to the bay. Mulig man må registrere seg for å gjøre det, men tar ikke lang tid. Og så tar det som regel ca 7 minutter å laste ned en episode. Gå inn på forumet, så på creativity and multimedia, så på subforumet episodes and clips, og tråden current australian episodes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå