Søtpotita Skrevet 18. august 2009 #2601 Del Skrevet 18. august 2009 Uff, eg syns sjukehuset utnyttar Rachel si arbeidskraft, ho er jo på sjukehuset heile tida og må ta seg av ALLE som kjem inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. august 2009 #2602 Del Skrevet 18. august 2009 Uff, eg syns sjukehuset utnyttar Rachel si arbeidskraft, ho er jo på sjukehuset heile tida og må ta seg av ALLE som kjem inn! Hun arbeider til og med på bryllupsdagen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. august 2009 #2603 Del Skrevet 18. august 2009 Hun arbeider til og med på bryllupsdagen sin. Fyyyyy! Det var fint i den tida Hugh var der og kunne hjelpe ho litt... Forresten kven var det som slo ned ho sjukepleiaren på sjukehusparkeringsplassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #2604 Del Skrevet 18. august 2009 Det er ikke avslørt ennå. Men det er flere som blir slått ned. Komplisert sak, men man ser sammenhengen når man får vite hvem som står bak. Har med moral å gjøre... ... ergo, en prest! Han som Geoff og Annie stoler så på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heart* Skrevet 19. august 2009 #2605 Del Skrevet 19. august 2009 Får litt vondt av Rachel av og til. Hun virker så god og snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 19. august 2009 #2606 Del Skrevet 19. august 2009 Nå har jeg snik tittet helt frem til episodene som ble laget iår, og jada, Belle får gjennomgå mye, for all del, men hun blir så utrolig selvsentrert at jeg får lyst til å :slåss: ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gina_* Skrevet 20. august 2009 #2607 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg følger med på episodene på youtube, så jeg ligger vel 2 år (?) før dere. Belle har akkurat dødd av kreft. Det var ufattelig trist. Jeg gråt og gråt. Hun og Aden giftet seg først. Det var fint. Har Charlie og Ruby kommet inn i serien enda? De er søstre som bor hos Leah, men nå har det kommet frem at Charlie er moren til Ruby. Ruby og Jeff (han gutten som bodde på gården med søstern Annie) stikker av til byen. Martha har blitt sammen med fettern til Jack. Kjempesøte sammen. Og Charlie er igjen sammen med Angelo, som finn skylden for drapet på Jack. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. august 2009 #2608 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg følger med på episodene på youtube, så jeg ligger vel 2 år (?) før dere. Belle har akkurat dødd av kreft. Det var ufattelig trist. Jeg gråt og gråt. Hun og Aden giftet seg først. Det var fint. Har Charlie og Ruby kommet inn i serien enda? De er søstre som bor hos Leah, men nå har det kommet frem at Charlie er moren til Ruby. Ruby og Jeff (han gutten som bodde på gården med søstern Annie) stikker av til byen. Martha har blitt sammen med fettern til Jack. Kjempesøte sammen. Og Charlie er igjen sammen med Angelo, som finn skylden for drapet på Jack. De har ikke kommet ennå. Tror det er lenge til de kommer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heart* Skrevet 22. august 2009 #2609 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg husker jeg leste noe om han Hank/Henk eller hva han het. Men jeg husker ikke hva? Er det noen som vet hva som skjer med han i serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. august 2009 #2610 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg husker jeg leste noe om han Hank/Henk eller hva han het. Men jeg husker ikke hva? Er det noen som vet hva som skjer med han i serien? Han blir sammen med Cassie, og smitter henne med hiv. Han forsvinner ut av serien like etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heart* Skrevet 22. august 2009 #2611 Del Skrevet 22. august 2009 Det var det ja. Tusen takk for raskt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 22. august 2009 #2612 Del Skrevet 22. august 2009 Fy søren, dør Belle også. Så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heart* Skrevet 23. august 2009 #2613 Del Skrevet 23. august 2009 Fy søren, dør Belle også. Så rart. Hun gjør vist det. Synes det er trist med alle disse dødsfallene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. august 2009 #2614 Del Skrevet 23. august 2009 Vet dette er et litt oppbrukt spørsmål, men vet dere ca episodenr som er på tv for oss nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heart* Skrevet 27. august 2009 #2615 Del Skrevet 27. august 2009 Vet dette er et litt oppbrukt spørsmål, men vet dere ca episodenr som er på tv for oss nå? Har ingen anelse. Henger meg på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 27. august 2009 #2616 Del Skrevet 27. august 2009 Han blir sammen med Cassie, og smitter henne med hiv. Han forsvinner ut av serien like etter det. Uff, dette er så tragisk. Jeg liker Cassie, hun er så normal i forhold til mange andre... (Engasjert, jeg?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heart* Skrevet 27. august 2009 #2617 Del Skrevet 27. august 2009 Utrolig trist at Cassie får hiv. Jeg savner Beth. Synes hun var et herlig menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 30. august 2009 #2618 Del Skrevet 30. august 2009 Er det slik at Henk veit at han har HIV allereie no? Altså før han smittar Cassie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 30. august 2009 #2619 Del Skrevet 30. august 2009 Er det slik at Henk veit at han har HIV allereie no? Altså før han smittar Cassie? Nei, han finner det ut etter han allerede har smittet henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #2620 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg følger med på episodene på youtube, så jeg ligger vel 2 år (?) før dere. Belle har akkurat dødd av kreft. Hmf.. 2 år til med henne i serien:( Kan ikke fordra henne... Hva har skjedd de siste episodene? Kan noen oppdatere meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå