Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Uff, eg syns sjukehuset utnyttar Rachel si arbeidskraft, ho er jo på sjukehuset heile tida og må ta seg av ALLE som kjem inn! :troest:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, eg syns sjukehuset utnyttar Rachel si arbeidskraft, ho er jo på sjukehuset heile tida og må ta seg av ALLE som kjem inn! :troest:

:fnise:

Hun arbeider til og med på bryllupsdagen sin. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun arbeider til og med på bryllupsdagen sin. :opplyser:

Fyyyyy! Det var fint i den tida Hugh var der og kunne hjelpe ho litt...

Forresten kven var det som slo ned ho sjukepleiaren på sjukehusparkeringsplassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke avslørt ennå. Men det er flere som blir slått ned. Komplisert sak, men man ser sammenhengen når man får vite hvem som står bak. :) Har med moral å gjøre...

... ergo, en prest! Han som Geoff og Annie stoler så på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snik tittet helt frem til episodene som ble laget iår, og jada, Belle får gjennomgå mye, for all del, men hun blir så utrolig selvsentrert at jeg får lyst til å :slåss: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gina_*

Jeg følger med på episodene på youtube, så jeg ligger vel 2 år (?) før dere. Belle har akkurat dødd av kreft. Det var ufattelig trist. Jeg gråt og gråt. Hun og Aden giftet seg først. Det var fint.

Har Charlie og Ruby kommet inn i serien enda? De er søstre som bor hos Leah, men nå har det kommet frem at Charlie er moren til Ruby. Ruby og Jeff (han gutten som bodde på gården med søstern Annie) stikker av til byen.

Martha har blitt sammen med fettern til Jack. Kjempesøte sammen. Og Charlie er igjen sammen med Angelo, som finn skylden for drapet på Jack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med på episodene på youtube, så jeg ligger vel 2 år (?) før dere. Belle har akkurat dødd av kreft. Det var ufattelig trist. Jeg gråt og gråt. Hun og Aden giftet seg først. Det var fint.

Har Charlie og Ruby kommet inn i serien enda? De er søstre som bor hos Leah, men nå har det kommet frem at Charlie er moren til Ruby. Ruby og Jeff (han gutten som bodde på gården med søstern Annie) stikker av til byen.

Martha har blitt sammen med fettern til Jack. Kjempesøte sammen. Og Charlie er igjen sammen med Angelo, som finn skylden for drapet på Jack.

:riste: De har ikke kommet ennå. Tror det er lenge til de kommer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg leste noe om han Hank/Henk eller hva han het. Men jeg husker ikke hva? Er det noen som vet hva som skjer med han i serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg leste noe om han Hank/Henk eller hva han het. Men jeg husker ikke hva? Er det noen som vet hva som skjer med han i serien?

Han blir sammen med Cassie, og smitter henne med hiv. Han forsvinner ut av serien like etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, dør Belle også. Så rart.

Hun gjør vist det. Synes det er trist med alle disse dødsfallene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dette er et litt oppbrukt spørsmål, men vet dere ca episodenr som er på tv for oss nå?

Har ingen anelse. Henger meg på spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir sammen med Cassie, og smitter henne med hiv. Han forsvinner ut av serien like etter det.

Uff, dette er så tragisk. Jeg liker Cassie, hun er så normal i forhold til mange andre...

:sukk:

(Engasjert, jeg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det slik at Henk veit at han har HIV allereie no? Altså før han smittar Cassie?

Nei, han finner det ut etter han allerede har smittet henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med på episodene på youtube, så jeg ligger vel 2 år (?) før dere. Belle har akkurat dødd av kreft.

Hmf.. 2 år til med henne i serien:( Kan ikke fordra henne...

Hva har skjedd de siste episodene? Kan noen oppdatere meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...