Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

På mandag begynner Home and Away igjen og jeg gleder meg.

Bra at de har forandret på klokkeslettet.

Nå er det vel ingen pause før til jul, tror jeg (håper jeg).

Er du sikker på at de har forandret klokkeslett? :klø:

Uansett: Jeg gleder meg også. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at de har forandret klokkeslett? :klø:

Uansett: Jeg gleder meg også. :bolledeig:

På TV2.no sine sider står det:

16:00

Home and Away 15

Følg hverdagslivet til innbyggerne i Summer Bay.

Så da regner jeg med at det er rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På TV2.no sine sider står det:

16:00

Home and Away 15

Følg hverdagslivet til innbyggerne i Summer Bay.

Så da regner jeg med at det er rett.

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg vet hva som skjer resten av året. Men skal ikke avsløre det her. :)

dette er en spoiler tråd, så her har du lov å fortelle det du vil. vi vil gjerne høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg husker ikke alt da, men skal prøve:

Annie og Geoff mister bestefaren sin. Han skyldte masse penger for gården så de mister den også. Martha får hjelp av Jonah (eller Michael) som han egentlig heter til å få tilbake deres private eiendeler.

Martha og Michael blir sammen en kort periode, men hun er fremdeles forelsket i Jack, så han forlater byen uten henne.

Brad og Sally skulle gifte seg, men hun trakk seg ved alteret. Senere dukker Brad og Rachel sin halvsøster opp. Hun er i Summer Bay en stund, og lager nesten bare bråk. Moren hennes (ikke Rachel og Brad sin mor) var til behandling som spilleavhengighet mens hun var der.

Brad får tilbud om en jobb i Tazmania, så han flytter dit sammen med halvsøsteren og moren hennes.

Rachel blir sammen med en nyansatt ved sykehuset.

Cassie blir sammen med Hank (som skal ha voldtatt Rachel).

Drew finner ut at moren hans kun har vært der for å få pengene han arvet av mormoren. Moren selv arvet ikke én eneste kr. I en hevnaksjon setter han og Belle fyr på huset hennes. Hun omkommer nesten. Drew går med på å gi henne arven forutsatt at hun ikke forsvinner ut av livet hans.

Alf kjører ved et uhell på Pippa, og han og Sally snakker ikke sammen på en lang stund. Pippa overlever.

Jack blir skutt av en korrupt politiansatt under et bankran. Når han våkner er han forvirret omkring hvem han egentlig elsker av Sam og Martha.

Matilda og Ric får problemer med at han gjør mange jobber for en eldre dame. Han lyver om det, og hun blir usikker. De slår opp og han ligger med denne damen. Hun blir gravid, og Mattie overhører ham fortelle det til Lucas.

Han nekter Cassie å si noe om det til Mattie. Når Mattie finner ut at Cass visste det, får hun ene til å kjøre hjem fra en fest etter å ha drukket.

De havner i en ulykke, og Cassie mister flere kjøreprivilegier.

Dan får tilbud om en jobb i USA som han takker ja til.

Belle kidnappes av Dom, som var bokstavelig talt gal etter henne. Alt går bra med henne da.

Sesongen avsluttes med at Jack og Sam gifter seg. Vi får vite hvem sykehusstalkeren er, og Milco kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg husker ikke alt da, men skal prøve:

Annie og Geoff mister bestefaren sin. Han skyldte masse penger for gården så de mister den også. Martha får hjelp av Jonah (eller Michael) som han egentlig heter til å få tilbake deres private eiendeler.

Martha og Michael blir sammen en kort periode, men hun er fremdeles forelsket i Jack, så han forlater byen uten henne.

Brad og Sally skulle gifte seg, men hun trakk seg ved alteret. Senere dukker Brad og Rachel sin halvsøster opp. Hun er i Summer Bay en stund, og lager nesten bare bråk. Moren hennes (ikke Rachel og Brad sin mor) var til behandling som spilleavhengighet mens hun var der.

Brad får tilbud om en jobb i Tazmania, så han flytter dit sammen med halvsøsteren og moren hennes.

Rachel blir sammen med en nyansatt ved sykehuset.

Cassie blir sammen med Hank (som skal ha voldtatt Rachel).

Drew finner ut at moren hans kun har vært der for å få pengene han arvet av mormoren. Moren selv arvet ikke én eneste kr. I en hevnaksjon setter han og Belle fyr på huset hennes. Hun omkommer nesten. Drew går med på å gi henne arven forutsatt at hun ikke forsvinner ut av livet hans.

Alf kjører ved et uhell på Pippa, og han og Sally snakker ikke sammen på en lang stund. Pippa overlever.

Jack blir skutt av en korrupt politiansatt under et bankran. Når han våkner er han forvirret omkring hvem han egentlig elsker av Sam og Martha.

Matilda og Ric får problemer med at han gjør mange jobber for en eldre dame. Han lyver om det, og hun blir usikker. De slår opp og han ligger med denne damen. Hun blir gravid, og Mattie overhører ham fortelle det til Lucas.

Han nekter Cassie å si noe om det til Mattie. Når Mattie finner ut at Cass visste det, får hun ene til å kjøre hjem fra en fest etter å ha drukket.

De havner i en ulykke, og Cassie mister flere kjøreprivilegier.

Belle kidnappes av Dom, som var bokstavelig talt gal etter henne. Alt går bra med henne da.

Sesongen avsluttes med at Jack og Sam gifter seg. Vi får vite hvem sykehusstalkeren er, og Milco kommer.

wiiiiiiiii!

Jeg har snik sett x antall episoder på youtube!

Og vil bare si til dere alle, GLED dere! Det blir kjempe masse forskjellige spennende saker fremover!

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_homeandawayfan_*

Hei :) Jeg er ny her, og det her ser ut som en kjempebra tråd! Er blodfan av Home and

Away, får med meg så og si hver eneste episode!

Er som skrevet ny her, så ikke slakt meg dersom jeg skulle komme til å gjøre en feil eller to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Jonah (Michael) vore med i Home and Away før? Var det han som var død i verkelegheita?

Reiser Dan og Leah til USA og forsvinn utav serien?

Takk for flott oppsummering, gledar meg til å sjå framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Jonah (Michael) vore med i Home and Away før? Var det han som var død i verkelegheita?

Reiser Dan og Leah til USA og forsvinn utav serien?

Takk for flott oppsummering, gledar meg til å sjå framover!

Jonah var med i The Believers. :opplyser:

Jeg mener å ha sett at Dan og Leah forlater Summer Bay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dan og Leah skulle reise til USA å bo der..

Dan skulle reise først og Leah skulle selge kaféen og komme etter, men Dan dør i en klatreulykke og Leah blir værende i Summer Bay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dan og Leah skulle reise til USA å bo der..

Dan skulle reise først og Leah skulle selge kaféen og komme etter, men Dan dør i en klatreulykke og Leah blir værende i Summer Bay

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feilet det fredagens sending av HA? Sluttet jo bare midt i der :sur:

Ja, det irriterte meg også. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en dobbeltepisode dere referer til. En uten noen "advarsel" om at det er det... Siden jeg er fødeklar har jeg sett mye på nett de siste dagene, for jeg regner med at det blir lite H&A på meg etter fødselen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...