Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Jeg telte med de 3 påskedagene også. :sjenert: Irriterende, for jeg har elendig linje (mobilt bb). Nå er 4413 straks ferdig, halvveis i del 3. Men da må jeg ta med 4411 og 4412 også. :popcorn:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge
:ler: Jeg telte med de 3 påskedagene også. :sjenert: Irriterende, for jeg har elendig linje (mobilt bb). Nå er 4413 straks ferdig, halvveis i del 3. Men da må jeg ta med 4411 og 4412 også. :popcorn:

Jeg finner de ikke jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen som vet om Lucas er kommet tilbake for å bli eller skal han og slutte i serien? merket at eg vart gla for å se et gammelt kjent ansikt igjen, håper han blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lenge til Cam tenner på klubben?

Jeg tror det er enten i morgen, eller på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest homen

Det er ihvertfall minst tredje gang at Jack er superdupersterk og greier å få en dør opp med bare kroppstyngde... Er dette virkelig mulig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Det er ihvertfall minst tredje gang at Jack er superdupersterk og greier å få en dør opp med bare kroppstyngde... Er dette virkelig mulig???

Min far klarte det samme, ødela døra. Så ikke ut til at han brukte alle sine krefter til det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Noen som vet hvor lenge Jules (kameraten til Drew) skal være med i serien?

Jeg synes han er ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor lenge Jules (kameraten til Drew) skal være med i serien?

Jeg synes han er ekkel.

Jeg tror ikke det er så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Noen som kan fortelle meg hvordan det gikk da Amanda krasjet og fikk støt? Overlevde hun?

Har gått glipp av noen episoder, og det var ikke noe om dette i dagens episode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Noen som kan fortelle meg hvordan det gikk da Amanda krasjet og fikk støt? Overlevde hun?

Har gått glipp av noen episoder, og det var ikke noe om dette i dagens episode..

Hihi, nå tror jeg du blander med Frustrerte Fruer og Edie? ;) Amanda krasjet også, og Kelly prøvde å tenne på bilen, men hun overlevde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hihi, nå tror jeg du blander med Frustrerte Fruer og Edie? ;)

:ler: Jeg blander også sånt. Kunne ikke huske hvem av fruene som ble skilt og eksen gikk tilbake til sin første kone, så kom jeg på at det kanskje var en fra Grey's Anatomy og grublet hele natten igjennom. Da jeg våknet husket jeg med én gang at det var Brothers and Sisters. :ler:

Kort referat fra den siste uken, noen? :sjenert: Bare det viktigste, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...