Silmarill Skrevet 3. april 2009 #2401 Del Skrevet 3. april 2009 Hun som satt sammen på caffeterian i dag med han nye doktoren, er det i virkeligheten søsteren til hun som spiller Sally? De var ekstremt like! Å, så morsomt at du også mener det! Sa det til samboer da vi satt å så på opptaket fra i går - tidligere i dag (samboer er blitt hekta han også se ) De var ekstremt like! Det må være søstra til Sally? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 3. april 2009 #2402 Del Skrevet 3. april 2009 Stemmer det! Visstnok har hun endel modelloppdrag i Australia, jeg regner med det er derfor. Synd for henne at tennene hennes ser så store ut da. Hun har et flott utseende - men for tynn ja! Syns hun som spilte Tasha var penere og flottere! Hun som spiller Amanda er jo rålekker syns jeg da - veldig flink skuspiller*! Så har du Drew og Kim som er 2 stk. lekkerbiskner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 3. april 2009 #2403 Del Skrevet 3. april 2009 Takk for svar angående dagens episode nummer;=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #2404 Del Skrevet 4. april 2009 Kim og Kit venter barn - er det dem som tilslutt blir kjærester og Rachel og han nye doktoren blir dem sammen også? Rachel og Hugh har en kort greie sammen - men det blir ikke de to til slutt, Rachel ender opp sammen med Tony, og er gravid med barnet han i de australske episodene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #2405 Del Skrevet 4. april 2009 Hun som satt sammen på caffeterian i dag med han nye doktoren, er det i virkeligheten søsteren til hun som spiller Sally? De var ekstremt like! Nei, det er ikke noe slektskap mellom de to skuespillerene, men skal være enig i at de er litt like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. april 2009 #2406 Del Skrevet 6. april 2009 hvorfor ser fødsel så teit ut på tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 6. april 2009 #2407 Del Skrevet 6. april 2009 Byebye Beth? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. april 2009 #2408 Del Skrevet 6. april 2009 jupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 6. april 2009 #2409 Del Skrevet 6. april 2009 så trist slutten var i dag... selv om jeg visste hun kom til å dø i dagens episode så var det bare så fælt å se reaksjonen til Tony.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. april 2009 #2410 Del Skrevet 6. april 2009 grinte nesten jeg Det var kjempetrist....hadde ikke forventet at det skulle være en trist episode. Jeg har ikke fått med meg de siste episodene. Blir jo ikke det sammen uten Beth vel?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 6. april 2009 #2411 Del Skrevet 6. april 2009 Blir jo ikke det sammen uten Beth vel?!! nå har jo Beth vært borte en stund da.... Klarer oss nok uten.. vi kom oss over tapet av Flynn og :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. april 2009 #2412 Del Skrevet 6. april 2009 nå har jo Beth vært borte en stund da.... Klarer oss nok uten.. vi kom oss over tapet av Flynn og :gjeiper: Det gjorde vi. Jeg håper forøvrig serien tar seg opp snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. april 2009 #2413 Del Skrevet 6. april 2009 nå har jo Beth vært borte en stund da.... Klarer oss nok uten.. vi kom oss over tapet av Flynn og :gjeiper: sant nok... Men trist var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 6. april 2009 #2414 Del Skrevet 6. april 2009 Hva?! Hvorfor er Beth død? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. april 2009 #2415 Del Skrevet 6. april 2009 Hun havnet i en bilulykke på vei hjem fra ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 6. april 2009 #2416 Del Skrevet 6. april 2009 Huff og huff. De kunne vel heller ha knertet et par av de som irriterer vettet av oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 7. april 2009 #2417 Del Skrevet 7. april 2009 Episoden var veldig trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest h&a-fan Skrevet 7. april 2009 #2418 Del Skrevet 7. april 2009 Hvor kan jeg se dagens episode på nettet? Kan man se hele episoder på youtube? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 9. april 2009 #2419 Del Skrevet 9. april 2009 Hva er det med denne jules? liker han ike helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #2420 Del Skrevet 9. april 2009 Synes hele greia med dødsfallet var lite overbevisende. Mattie spilte forsåvidt godt da hun gråt etter at Tony kom. Men resten av gjengen så da vitterlig bare ut som om det hadde skjedd noe småkjipt? Kim kom liksom slentrende inn på rommet for å legge hånda på skulderen til Kit. Det samme gjorde Ric med Mattie. Så ikke ut som om noen var noe særlig berørt av det som hadde skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå