Trampe Skrevet 10. mars 2009 #2361 Del Skrevet 10. mars 2009 Det var en veldig vakker brud ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 10. mars 2009 #2362 Del Skrevet 10. mars 2009 Må bare få denne på mine innlegg, ny jobb = ingen H&A.. Syns TV2 kunne bytte om på H&A og feks Scrubs, som jeg misliker noe så inni hampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. mars 2009 #2363 Del Skrevet 10. mars 2009 Må bare få denne på mine innlegg, ny jobb = ingen H&A.. Syns TV2 kunne bytte om på H&A og feks Scrubs, som jeg misliker noe så inni hampen Må bare kjøpe deg en opptaker, det måtte til her i huset når jeg var i praksis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 10. mars 2009 #2364 Del Skrevet 10. mars 2009 Hehe ja jeg vet! Venter på nye alternativer fra tv/nettleverandøren, så i mai får vi vite hva det vil koste for en digitaltuner med harddisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #2365 Del Skrevet 10. mars 2009 Så lei jeg er av sure, utakknemlige, misfornøyde og kranglete Martha! Hun oppfører seg helt forferdelig mot de menneskene som bryr seg om henne. Grrr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #2366 Del Skrevet 10. mars 2009 Så lei jeg er av sure, utakknemlige, misfornøyde og kranglete Martha! Hun oppfører seg helt forferdelig mot de menneskene som bryr seg om henne. Grrr. Jeg begynner også å bli ganske lei Martha, de skulle bare ha slutta å snakke til henne, la HU komme til dem.. Amanda var skikkelig fin som brud i dag, så synd at den hurpa av en søster ødela hele greia.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_guri_* Skrevet 10. mars 2009 #2367 Del Skrevet 10. mars 2009 Bare vent, Martha blir værre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 11. mars 2009 #2368 Del Skrevet 11. mars 2009 Er de virkelig så dårlige til å finne storyliner at de må bruke samme greia to ganger rett etter hverandre?? Med han fyren med kone og barn var jo Martha helt blind og snudde ryggen til familien, kjeftet og sutret. Så viste det seg at familien hadde rett, og hun måtte innrømme det. Og nå er det samme greia på nytt igjen, noen uker senere?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. mars 2009 #2369 Del Skrevet 11. mars 2009 Er de virkelig så dårlige til å finne storyliner at de må bruke samme greia to ganger rett etter hverandre?? Med han fyren med kone og barn var jo Martha helt blind og snudde ryggen til familien, kjeftet og sutret. Så viste det seg at familien hadde rett, og hun måtte innrømme det. Og nå er det samme greia på nytt igjen, noen uker senere?!? Jeg er enig i at det blir veldig tynt når de bruker samme storyline rett etter hverandre. Trekantdramaet mellom Belle, Lucas og Drew minnet også veldig mye om Cassie, Ric og Macca dramaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. mars 2009 #2370 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg er enig i at det blir veldig tynt når de bruker samme storyline rett etter hverandre. Trekantdramaet mellom Belle, Lucas og Drew minnet også veldig mye om Cassie, Ric og Macca dramaet. Det er jeg enig i også.. Gleder meg til Kelli ikke er å se på skjermen igjen.. Amanda taklet jeg ikke en stund, men nå er jo hennes tidligere oppførsel ingenting i forhold til Kelli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heart* Skrevet 13. mars 2009 #2371 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er jeg enig i også.. Gleder meg til Kelli ikke er å se på skjermen igjen.. Amanda taklet jeg ikke en stund, men nå er jo hennes tidligere oppførsel ingenting i forhold til Kelli! Må si meg enig i det du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 17. mars 2009 #2372 Del Skrevet 17. mars 2009 hvilken episode ble sendt i dag? tar det lang tid før martha finner ut at cam ikke er som hun tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. mars 2009 #2373 Del Skrevet 17. mars 2009 hvilken episode ble sendt i dag? tar det lang tid før martha finner ut at cam ikke er som hun tror? Jeg vet ikke hvilken episode som gikk i dag. Jeg tror det er en stund til Martha finner ut at Cam ikke er slik hun tror. Hun er jo veldig sta, og nekter å høre på familien sin så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. mars 2009 #2374 Del Skrevet 17. mars 2009 hvilken episode ble sendt i dag? tar det lang tid før martha finner ut at cam ikke er som hun tror? episode 4387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. mars 2009 #2375 Del Skrevet 17. mars 2009 Onsdag Hugh gjør en overraskende tilbakekomst. Jack tar med en person til Martha for å vise henne sannheten om Cam. James rømmer fra fra sykehuset, etter å ha hørt Kits nyheter Torsdag Cassie og Matilda havner i en farlig situasjon. Kim sier til Kit at hun ikke vil være alene - han vil alltid være der for henne. Rachel blir trøstet av Hugh etter nok en krangel med Kim. Fredag Alf blir rasende når det går rykter om Marthas dansing. Colleen utfordrer Betty Aslop til en konkurranse - krig! Lily finner tilflukt i caravanparken. Neste uke Mandag Cassie konfronterer Lilys voldelige kjæreste. Smertefulle minner kommer tilbake for Martha når hun oppdager Cams hemmelighet. Tirsdag Cam manipulere Martha til å komme tilbake på jobb. Jack og Cam kjemper mot hverandre. Cassies forsøk på å hjelpe Lily tar en forverrende retning. Onsdag Cassie hjelper Lily. Amandas forhold til Belle og Ryan begynner å gå dårlig. Torsdag Belle blir trist når Amanda bryter løftet om å slutte å drikke. Hugh hjelper Rachel og Kim med å få forholdet deres bedre igjen. Fredag Jack risikrer karrieren for å redde Martha. Colleen samler sammen vennene sine for å kokurrere i den ultimate gressbowlskonkurransen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #2376 Del Skrevet 20. mars 2009 Home and away tar påskeferie f.o.m 9 april, t.o.m 13 april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. mars 2009 #2377 Del Skrevet 21. mars 2009 Home and away tar påskeferie f.o.m 9 april, t.o.m 13 april. Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. mars 2009 #2378 Del Skrevet 24. mars 2009 Så tynn ho Martha(?) har blitt, eller er det bare noe jeg tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #2379 Del Skrevet 24. mars 2009 Så tynn ho Martha(?) har blitt, eller er det bare noe jeg tror? Stemmer det! Visstnok har hun endel modelloppdrag i Australia, jeg regner med det er derfor. Synd for henne at tennene hennes ser så store ut da. Åh, så lei jeg er den kjeftingen og gneldringen hennes. Hun oppfører seg som en trassen femåring! Hun fortjener virkelig ikke all støtten hun får fra familien og Jack. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mick_* Skrevet 26. mars 2009 #2380 Del Skrevet 26. mars 2009 Kelli skrives ut etter episode 4412. Dagens episode var 4394, dvs at hun er med til og med 24. april (har tatt hensyn til påsken). ALTFOR lenge etter min mening. Fremover: Kelli saboterer Amandas jobb og får henne til å overføre huset i hennes navn. Skulle tro det var bra nok for henne, men nei. Hun prøver å forgifte Amanda ved å ha dop i drikken hennes, men Belle drikker det i stedet. Mener hun ble funnet på stranden og sendt til sykehus. Senere overhørte Amanda Kelli og Ethan som stod og pratet på kjøkkenet hennes, og avslører dermed planen. Hun løp ut med Kelli i hælene, hev seg i bilen og mistet fort kontroll over den. Mens Amanda satt fast i bilen i grøfta fortalte Kelli at hun ønsket å hevne seg pga bilulykken, og helte bensin over bilen. Hun gikk bort fra bilen som eksploderte, men Amanda hadde klart å komme seg ut. På sykehuset snakket de to sammen for siste gang, og Kelli fortalte at hun ikke angret for å ha ødelagt Amandas liv. Angående repetisjon av plot, den regissøren som har vært en stund er kjent for å elske drama. Ting gjentar seg i det uendelige, cliffhanger på cliffhanger, tyner ting altfor langt. Det er bare sånn han er. Men det går over. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå