Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #2301 Del Skrevet 5. februar 2009 Blir Peter og Amanda gift? Når blir Johnny avslørt? Blir Drew og Belle sammen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. februar 2009 #2302 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå gidder jeg ikke se på før Amanda og Ethan-greia er over. Det blir for dumt. Skal hun liksom fortsette å slippe alt hun har i hendene for å gjøre hva som helst for Ethan, uten at Peter skal merke noe som helst? Nei, akkurat den storylinen synes jeg ble for tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #2303 Del Skrevet 6. februar 2009 Nå gidder jeg ikke se på før Amanda og Ethan-greia er over. Det blir for dumt. Skal hun liksom fortsette å slippe alt hun har i hendene for å gjøre hva som helst for Ethan, uten at Peter skal merke noe som helst? Nei, akkurat den storylinen synes jeg ble for tynn. Jeg synes også den greia mellom søstera til amanda/og Ethan og Amanda er så grusomt kjedelig, plagsomt, tåpelig.. osv De kunne bare vist ett klipp nå og da, jeg synes Amanda er ganske oppbrukt også da så. Men de kunne i det minste ha gjort det mer spennende med mer historie.. Og nå skal vell han Ethan hjemsøke henne fra døden.. Huff.. Men jeg må se på innimellom da, i tilfelle det dukker noe med RIC opp, jeg syntes de skulle ha fulgt den saken til den var løst, og BARE den iallefall nesten :D jeg må nok bare sjekke ut hvilken episoder som er amanda frie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #2304 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan noen værsåsnill å fortelle hva som skjedde igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 6. februar 2009 #2305 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Det går på tv 2 no. Men hvorfor gjør søsteren til Amanda det hun gjør?!? Gossip? Endret 6. februar 2009 av TittTitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. februar 2009 #2306 Del Skrevet 6. februar 2009 Skal vi se. Amanda/søsteren/kjæresten til søsteren: Amanda blir nesten oppdaget da Peter skal til å gå inn i skapet med morfinen for å finne en klut. han hadde nemlig sølt. Søsteren "redder" Amanda ved å si at morgengaven hans ligger der, fordi Amanda ikke rakk å gjemme den siden Peter kom uventet tidlig hjem. Kjæresten til søsteren ringer for å avtale et møte for overlevering av morfinen. Søsteren til Amanda blir med, og later som hun skal gjemme seg. Hun godter seg når hun ser at søsteren holder på å gå i frø. Handelen går greit, men på vei tilbake til Amandas bil, "oppdages" søsteren hennes, og det blir bråk. I tumultene blir søsterens kjæreste "meid ned av bilen" og når søsteren til Amanda skal sjekke han, later de som om han er død. Amada og søsteren flykter hjem, bare for å bli møtt av Peter som har hyret inn en bryllupsplanlegger. Amanda er ikke i stand til å tenke og konsentrere seg om planleggingen, så søsteren rister godt tak i henne, og sier at hun skal kvitte seg med liket, bare Amanda klarer å holde masken. Søsteren kjører til kjæresten sin, og gir han beskjed om at hun vil si i fra når han kan få "leke" igjen. Belle/Lucas: De har sitt første samleie, etter at Belle ble overbevist av den nye kjæresten til Drew om at de alt hadde gjort det. Sannheten var at den nye kjæresten fikk sove på sofaen hos Leah og Dan, men det skjedde ingenting. Den nye kjæresten la ut agnet, fordi Belle og Drew ble så rare når Belle kom på besøk til Leah morgenen etter for å hente VJ. Hun skulle passe VJ litt. Colleen skal sette opp en veldedighetsgreie på Surf cluben, etter at de tiltenkte lokalene ble vannskadet. "Alle" må hjelpe til, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. februar 2009 #2307 Del Skrevet 6. februar 2009 Det går på tv 2 no. Men hvorfor gjør søsteren til Amanda det hun gjør?!? Gossip? Amanda var ansvarlig for en bilulykke for mange år siden. Søsteren var involvert og ble skadet. Siden dette har hun bært nag til Amanda, og nå skal hun hevne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 6. februar 2009 #2308 Del Skrevet 6. februar 2009 Åh herregud Jaja, takk for svar, Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #2309 Del Skrevet 6. februar 2009 Nå gidder jeg ikke se på før Amanda og Ethan-greia er over. Det blir for dumt. Skal hun liksom fortsette å slippe alt hun har i hendene for å gjøre hva som helst for Ethan, uten at Peter skal merke noe som helst? Nei, akkurat den storylinen synes jeg ble for tynn. Helt enig med deg. Og Peter virker bare utrolig eiesyk, mistenksom og sjalu. Det blir fryktelig tynt, selv til å være Home & Away. Synes også den trakasseringen av Ric i fengselet er kjedelig og teit. Skikkelig lei av Johnny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #2310 Del Skrevet 6. februar 2009 Men jeg må se på innimellom da, i tilfelle det dukker noe med RIC opp, jeg syntes de skulle ha fulgt den saken til den var løst, og BARE den iallefall nesten :D jeg må nok bare sjekke ut hvilken episoder som er amanda frie.. De kan ikke det, for skuespillerne i serien har kontrakter på tre episoder i uka. Derfor det er pauser i forskjellige storylines på noen dager her og der, eller noe viktig skjer og kun halvparten av familiemedlemmene i den familien det gjelder er til stede.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 9. februar 2009 #2311 Del Skrevet 9. februar 2009 Det går på tv 2 no. Men hvorfor gjør søsteren til Amanda det hun gjør?!? Gossip? Å? Hvor da? Jeg har sumo men det er det i alle fall ikke. Prøve å søke på tv2.no men finner det ikke der heller. Har du link? Har gått glipp av så mye så hadde vært kjekt å få sett litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. februar 2009 #2312 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei, altså.. JEg så på tv.. Tv2.. No.. Ikke tv2.no "No" i det øyeblikket jeg skrev liksom Det er reprise på tv2 om formiddagen. Kvart over 13 tror jeg det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 9. februar 2009 #2313 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei, altså.. JEg så på tv.. Tv2.. No.. Ikke tv2.no "No" i det øyeblikket jeg skrev liksom Det er reprise på tv2 om formiddagen. Kvart over 13 tror jeg det er.. Sånn ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malteaser Skrevet 9. februar 2009 #2314 Del Skrevet 9. februar 2009 Heldige dere er altså! Jeg har sett på Home and Away siden jeg var bitteliten, har til og med video der jeg står i lekegrina og ser på H&A Men nå går jeg på vidergående og er ikke hjemme til H&A! Dere aner ikke hvor heldige dere er!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. februar 2009 #2315 Del Skrevet 9. februar 2009 Heldige dere er altså! Jeg har sett på Home and Away siden jeg var bitteliten, har til og med video der jeg står i lekegrina og ser på H&A Men nå går jeg på vidergående og er ikke hjemme til H&A! Dere aner ikke hvor heldige dere er!!!! er bare å kjøpe seg en opptaker, det gjorde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #2316 Del Skrevet 10. februar 2009 Å, kan noen være så snill å fortelle hva som skjedde igår?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 10. februar 2009 #2317 Del Skrevet 10. februar 2009 Endelig var Ric ute av fengselet...Nå håper jeg ikke vi ser noe mer til Johnny! Lei den storyn nå! Nå er vel det neste noe med Martha og denne kisen hun møtte på cafeen. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. februar 2009 #2318 Del Skrevet 10. februar 2009 Små spoilere for resten av uka Onsdag Marthas oppførsel er ute av kontroll (enda). Amanda forteller Kelli at hun vil melde seg til politiet. Torsdag Belle begynner å forstå at Kelli ikke er så grei/snill som hun ser ut til. Sam blir opprørt når Jack skuffer Rory. Fredag Sally blir overveldet av Brads avsløringer under ballet. Drew og Belle innrømmer endelig sine ekte følelser for hverandre. En stor fare lurer for Sam og Jack, når en uventet gjest dukker opp i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. februar 2009 #2319 Del Skrevet 10. februar 2009 Å, kan noen være så snill å fortelle hva som skjedde igår?? oppsummering fra i går dagens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 10. februar 2009 #2320 Del Skrevet 10. februar 2009 Små spoilere for resten av uka Fredag Sally blir overveldet av Brads avsløringer under ballet. Drew og Belle innrømmer endelig sine ekte følelser for hverandre. En stor fare lurer for Sam og Jack, når en uventet gjest dukker opp i byen. Kan den uventede gjesten være den samme fyren som Martha rota med i baren? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå