Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja nå er det rimelig spennende. Merker jeg sitter klistret til skjermen nå ja...

Lagt merke til at Beth ikke er med i introduseringen engang, så er vel ikke lenge til hun dør. Slik jeg forstod det, dør hun i samme moment som Kit føder ungen. Også blir Tony sammen med Rachel eller noe, etterhvert... om jeg henger riktig med da? :)

søstren til amanda irriterer meg grenseløst ja..Og enda mer at Amanda ikke forteller Peter det..

Håper ikke det er lenge til Ric kommer ut av fengselet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda er jo helt idiot som ikke forteller Peter noenting. Og Peter som reagerer som en gærning på at noen har bedt henne ut - enhver normal fyr ville da blitt smigra, eller ihvertfall ikke reagert så voldsomt?

Hvis jeg hadde blitt dopa og tatt bilder av i dopa tilstand hadde ikke mannen min blitt sint på meg. Han hadde selvsagt blitt sint på den som begikk det overgrepet mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda er jo helt idiot som ikke forteller Peter noenting. Og Peter som reagerer som en gærning på at noen har bedt henne ut - enhver normal fyr ville da blitt smigra, eller ihvertfall ikke reagert så voldsomt?

Enig. Han virket som en svært sjalu person med dårlig selvbilde da han reagerte så voldsomt på at han mannen hadde bedt ut Amanda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da fortalt mannen min mange ganger at folk har prøvd seg mens jeg har vært alene på byen, og han ler bare... Men det kan hende det hadde vært annerledes om jeg var tidligere flyfille sånn som Amanda er :ler:

På den andre sida: hvem gidder å gifte seg med en man åpenbart ikke stoler på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det blir mange rare forhold etterhvert.

en ting at disse unge som belle, matilda ric osv har byttet partnere, men de voksne?! Fysj. At Tony blir sammen med Rachel er spesielt da, hun var gift med kim som har barn med hans "datter". Å At Martha og Jack er sååå gode venner etter skilsmissen og at de finner seg nye partnere så fort etter de egentlig hadde lovet hverandre "forever" er så rart :(

Cast Australia Mange av de kjente forsvinner :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den der siden likte jeg ikke altså...Cast Australia...Er jo bare nye, noen få igjen.....Synes ikke noe om at det skal skiftes ut så mange. Men det skjer jo sikkert litt etter litt over lengre tid, men allikevel......:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke personer som forsvinner i ulike episoder :

Hayley: 4100

Scott: 4100

Flynn: 4121

Barry: 4195

Robbie: 4292

Tasha: 4292

Beth: 4342,

Amanda: 4422 (kommer tilbake som gjestekarakter senere)

Peter: 4422

Kim: 4452

Brad: 4548

Dan: 4558

Drew: 4600

Sally: 4609

Cassie: 4608

Ric:4689

Matilda:4689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

ÆSJ! Jeg liker Cassie, Mathilde, Kim.. Og fler :fnise: Cassie forsvinner når hun får hiv sant? Når er det Macca begynnerå slå Cassie igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ! Jeg liker Cassie, Mathilde, Kim.. Og fler :fnise: Cassie forsvinner når hun får hiv sant? Når er det Macca begynnerå slå Cassie igjen?

Ho forsvinner ikke med ei gang hun får hiv, ho er gravid og føder ei jente først hvertfall.

Han slår henne i 4360 så det er ikke lenge til :)

HIV

Jeg gleder meg til Jack og Martha blir gift igjen og blir gravide :) og ikke minst de andre bryllupene som kommer bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_guri_*

Sally og Cassie drar på tur sammen. Så ingen av de dør:)

Cassie føder ikke før hun drar.. De får en tlf om at de ble en jente.

Som jeg har sagt før så dør Jack.

Mulig at Alf forsvinner også, men det vet jeg ikke enda. Han vil til Florida sammen med Bridget som later som hun har kreft. (Tony hadde seg med Bridget da Rachel ikke møtte til bryllupet dems. Så kommer Bridget til Summer Bay for å stjele penger. Rachel avslører henne, og får henne til å dra vekk.) Dette er dødslenge til skjer i Norge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Jack dør i 4771 eller blir skutt i episoden før, men er i denne (sesong start) vi vet han er død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er hank? virket som om rachel og brad kjente han. og hvem er det tony blir sammen med? og bor i huset til amanda. er ikke rachel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...