Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ut som om Martha har brukt litt for mye tannblekingsmiddel. Tennene hennes er jo nesten blåhvite!

Også har hun blitt så tynn at tennene ser gigantiske ut i det smale ansiktet. Hun var mye penere for 10 kilo siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har hun blitt så tynn at tennene ser gigantiske ut i det smale ansiktet. Hun var mye penere for 10 kilo siden.

Ja, jeg har lagt merke til det. Visstnok er hun en relativt populær modell i Australia nå, jeg så henne i flere bra motemagasiner da jeg bodde der. Det henger nok sammen med det.

Nydelig jente, men tennene blir store ja, og hodet er blitt veldig stort i forhold til kroppen.

Og så er Cassie fryktelig brun om dagen!?

Huff, jeg mener ikke å kritisere så fælt, nå er jeg ferdig!

Kan jo da legge til at jeg synes Sally ser skikkelig bra ut for tiden. Matilda også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er Cassie fryktelig brun om dagen!?

Cassie er mer oransje enn brun. Tror hun overdriver bruken av selvbruningskremen en smuuule....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

what?

Han døde nettopp i Australia, men det skjer jo ikke her før om et par år. Rekker nok å bli veldig lei av all fram og tilbake mellom Jack og Martha innen den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han døde nettopp i Australia, men det skjer jo ikke her før om et par år. Rekker nok å bli veldig lei av all fram og tilbake mellom Jack og Martha innen den tid.

Jeg trodde det skjedde dagens episode. Jeg har ikke sett den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det skjedde dagens episode. Jeg har ikke sett den enda.

Nei, han ble erklært død i den første episoden av det nye året med Home and Away i Australia, den gikk på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ FLOTT at det fantes en tråd som dette. Har sett på Home and Away siden Neighbours forsvant fra skjermen.

Savner mange av de gamle karakterene jeg, da.....historiene rundt Salina og sånn.....

Men det er bra at Sally fremdeles er med da :-) Og Alf....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff..har ikke sett Home and Away siden jeg fikk ny jobb. Jobber enten til 4 eller 7, så får ikke sett mer av dette, utenom viss jeg finner noen episoder på YouTube da...

:tristbla::snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal hun fryktelig irriterende søsteren til Amanda være med?

Jeg tror hun er med ganske lenge, i en periode på ca 100 episoder, det var iallefall det som sto på backtothebay. Ikke sikkert hun er med i alle episoden da.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun er med ganske lenge, i en periode på ca 100 episoder, det var iallefall det som sto på backtothebay. Ikke sikkert hun er med i alle episoden da.. !

Åfysj

Hvorfor blir alle gravide i alle serier fortiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_guri_*

Hun er med ganske lenge. Det tar helt av. Hun prøver å gjøre alt perfekt for Amanda, samtidig som hun ødelegger livet hennes fullstendig. Det ender med at hun prøver å ta livet av Amanda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...