FireFairy Skrevet 10. januar 2009 #2201 Del Skrevet 10. januar 2009 Åh, her er det jo egen tråd for Home and Away også! Er ganske ny her, og det var veldig koselig å finne likesinnede Burde jo egentlig tenkt meg det, selv er jeg i alle fall hekta, og blir mobba av mannen min. Men det er ikke noe å bry seg om med sånne som ikke har peiling hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. januar 2009 #2202 Del Skrevet 11. januar 2009 Åh, her er det jo egen tråd for Home and Away også! Er ganske ny her, og det var veldig koselig å finne likesinnede Burde jo egentlig tenkt meg det, selv er jeg i alle fall hekta, og blir mobba av mannen min. Men det er ikke noe å bry seg om med sånne som ikke har peiling hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FireFairy Skrevet 12. januar 2009 #2203 Del Skrevet 12. januar 2009 Takk takk :D Første H&A uten reklame! (på denne siden av året da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 12. januar 2009 #2204 Del Skrevet 12. januar 2009 Takk takk :D Første H&A uten reklame! (på denne siden av året da...) var det ikke reklame???? :klø: Jammen godt at Sally husket det var Rocco... synes forøvrig at Mathilda var passe teit når hun prøvde å ta bort Ric. Hun kunne heller ringt politiet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #2205 Del Skrevet 12. januar 2009 jo det var reklamepause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FireFairy Skrevet 13. januar 2009 #2206 Del Skrevet 13. januar 2009 jo det var reklamepause. Var det???!! Lurer på hvor jeg var da. Jeg satt jo å så alt, men husker ingenting om reklame... :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. januar 2009 #2207 Del Skrevet 13. januar 2009 Var det???!! Lurer på hvor jeg var da. Jeg satt jo å så alt, men husker ingenting om reklame... :søvn: Det er jo en fordel for deg da Jeg tror dessverre reklamen har kommet for å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 13. januar 2009 #2208 Del Skrevet 13. januar 2009 jøssenammen nå er det jammen meg spennende..... og jeg som ikke får sett resten av uken Prøvde søke opp litt på youtube, men fant ikke de kommende episodene der heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 13. januar 2009 #2209 Del Skrevet 13. januar 2009 Æææh, jeg går glipp av alt nå... Knallkjør på jobben! Hvor var den episodeguiden igjen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #2210 Del Skrevet 13. januar 2009 jøssenammen nå er det jammen meg spennende..... og jeg som ikke får sett resten av uken Prøvde søke opp litt på youtube, men fant ikke de kommende episodene der heller Morgendagens episode ligger i alle fall der: http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f Den på torsdag ligger der også (4344) og litt av fredagens episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 13. januar 2009 #2211 Del Skrevet 13. januar 2009 fantastisk!! Tusen takk;) Reddende engel.. Jeg satt her og regnet dager og serienummer og tydeligvis må jeg ha gjort en feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FireFairy Skrevet 14. januar 2009 #2212 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er jo en fordel for deg da Jeg tror dessverre reklamen har kommet for å bli. Ja, den har nok det Det var også en av grunnene til at jeg ble så overraska når jeg trodde det skulle være reklame, men ikke så det, og så var det likevel Det er frykelig skummelt med sånne linker altså. Jeg blir fort frista til å gå innpå og se. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg da! Men det er jo veldig fint for de som ikke har tid på et par dager å se. Skulle ønske jeg visste dette i høst, for da gikk jeg glipp av 3 uker! Abstinenser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_guri_* Skrevet 19. januar 2009 #2213 Del Skrevet 19. januar 2009 I dag viste de Home and away igjen på youtube (det som vises i Australia nå). Skikkelig kaos. Det begynte å brenne på skolefesten, og mange er skadde. Belle kan være lam. Kane kan dø. Jack er trolig død. Trist! Spennende å se i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 20. januar 2009 #2214 Del Skrevet 20. januar 2009 I dag viste de Home and away igjen på youtube (det som vises i Australia nå). Skikkelig kaos. Det begynte å brenne på skolefesten, og mange er skadde. Belle kan være lam. Kane kan dø. Jack er trolig død. Trist! Spennende å se i morgen!!! Har du sett alle fra norge til australia episodene, og evt å youtube? Eller bare ser du de for du er nysgerrig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_guri_* Skrevet 20. januar 2009 #2215 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har sett alle på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 20. januar 2009 #2216 Del Skrevet 20. januar 2009 Oj, det er myye Jeg har sett litt på yutube, men jeg syntes det alltid er stoore hull mellom noen av episodene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_guri_* Skrevet 20. januar 2009 #2217 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja, mye!! Men jeg var syk noen uker i høst, så jeg så episoder hele dagen lang. Fikk firkanta øyne for å si det mildt. Det er så sykt mye som skjer. Bare gled dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sally_* Skrevet 20. januar 2009 #2218 Del Skrevet 20. januar 2009 Er det noen som vet hva som skjer i Ric saken?? Må han i fengsel, eller kommer det frem hvem som har gjort det?? Dette er så spennende så jeg klarer ikke vente...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_guri_* Skrevet 20. januar 2009 #2219 Del Skrevet 20. januar 2009 Ric havner i fengsel ja. Husker ikke alle detaljer (leeenge siden dette var). Men en av de som jobber der samarbeider med Johnny. Det tar en stund før han slipper ut. Og da er det Lucas og Mattie som lurer systemet, og får sannheten frem Det var altså ikke Ric som drepte Rocco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #2220 Del Skrevet 20. januar 2009 Ser ut som om Martha har brukt litt for mye tannblekingsmiddel. Tennene hennes er jo nesten blåhvite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå