Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Ja, men så er det jo slik at det som skjer på skjermen i Home&Away ikke er virkelig, og at gutten lever videre i beste velgående i det ordentlige liv. ;)

Jo, jeg skjønner jo selvsagt at det som skjer i serien ikke skjer på virkelig, men siden Årolilja sa at Rocco blir nice gikk jeg ut fra at hun mente rollefiguren, ikke skuespilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mattie og Belle krangla jo en dag. Belle sa at Mattie kunne svinse med den fantastiske kroppen sin, så lå Ric langflat, og da ble Mattie sur og mente at selv om Belle ligger med alle med en gang gjør ikke alle andre det. Hun sa at det er tydelig at Lucas er ute etter en ting hos Belle. Mattie kalte Belle "slut" eller "skank" eller noe sånt, og Belle mente til gjengjeld at Ric kommer til å løpe sin vei snart fordi Mattie er så prippen. Det endte med at Belle gjorde det slutt med Lucas for å ikke være løs, og Mattie bestemte seg for å ligge med Ric for å ikke være prippen.

I tillegg til den krangelen så var vel ikke akkurat Mattie og Belle venner fra før. Tror Mattie mer eller mindre har mislikt Belle siden hun kom til byen og "stjal" Ric fra Cassie. Og Belle gikk jo heller ikke akkurat inn for å bli venn med jentene i Summer Bay i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får han midlertidig, men så kommer visst Lee tilbake fordi typen har dumpet henne og hun angrer seg.

Skal bli spennende å se hvordan det da blir for Kim og Rachel når Kit kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_guri_*

Faren tar Joe tilbake ja. Og når Joe er hm kanskje 2 år eller noe, så dør han av kreft. Faren tar han med til sykehuset, full av blåmerker ol. så Rachel tror at han blir slått. Men så viser det seg at han har kreft. Rachel vil hjelpe, men faren tar Joe med til moren til ungen. Joe dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Faren tar Joe tilbake ja. Og når Joe er hm kanskje 2 år eller noe, så dør han av kreft. Faren tar han med til sykehuset, full av blåmerker ol. så Rachel tror at han blir slått. Men så viser det seg at han har kreft. Rachel vil hjelpe, men faren tar Joe med til moren til ungen. Joe dør.

Dette orker jeg ikke å se på! For en drittserie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_guri_*

Kit kommer tilbake og er gravid med ungen til Kim. Kim blir veldig knyttet til Kit, og når ungen er født tilbringer de 3 mye tid sammen. Kit er jo forelsket i Kim, og etterhvert får hun han. De flytter til the city.

Rachel er gravid nå (i de australske epiosdene), og Tony er faren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kit kommer tilbake og er gravid med ungen til Kim. Kim blir veldig knyttet til Kit, og når ungen er født tilbringer de 3 mye tid sammen. Kit er jo forelsket i Kim, og etterhvert får hun han. De flytter til the city.

Rachel er gravid nå (i de australske epiosdene), og Tony er faren:)

Tony er ikkje med i serien no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_guri_*

Tony eier forresten the gym, treningssenteret. Mathilda og Kit og de kjøpte det til han for pengene de fikk etter morens død (kom plutselig ikke på hva hun heter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tony eier forresten the gym, treningssenteret. Mathilda og Kit og de kjøpte det til han for pengene de fikk etter morens død (kom plutselig ikke på hva hun heter)

Å, herregud er det han Tonyen??? Han som er ilag med Beth? Forstår vel eigentleg kvifor Rachel vert ilag med han... Han heldt seg nemleg godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, jeg er så lei av Johnny og den gjengen hans nå.. Det blir bare for dumt. Noen som vet om det er lenge til den storyen er over?

Gleder meg til Kim/Kit drama :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_guri_*

Jack og Sam blir sammen. Sam lyver om forholdet til mannen. Hun var mer skyldig enn hun forteller. Etterhvert når Johnny har mislyktes med å knivstikke Sally, kommer han tilbake for å fullføre jobben. Han blir skadet og får hjelp av Sam, ettersom Johnny vet om historien hennes og truer med å ødelegge livet hennes. Sam gjemmer Johnny i leiligheten til Tony (hun later som hun maler der). Hun blir fullstendig gal, og gjør alt for å beholde Jack. De gifter seg. Så vil Johhny at Sam skal drepe Sally. Men når Johnny blir innlagt på sykehus, gir hun han en dødelig dose. Men Johnny har skrevet et brev og lagt under sengen der han sov. Jack finner brevet og der står alt om Sam. Sam er overbevist om at Jack fortsatt liker Martha, og Martha liker Jack. Og tror at det er derfor han forlater henne. Sam tar selvmord, men får det til å se ut som et mord. Så det blir 3 mistenkte i saken. Men sannheten kommer frem til slutt.

Sam fikk en fyr til å banke henne opp, mot betaling. Og kom hjem til Jack og sa det var en mennene til eksen. Hun gjorde en del slike ting under forholdet. Hun blir helt psyko på slutten. Men dette er en stund til i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_guri_*

Bare hyggelig :)

Bare å spørre om det er noe mer dere lurer på. Jeg er sånn noenlunde oppdatert. Følger med på de australske episodene. Ble ikke vist i går, og jeg holder på å gå på veggen. Snakk om å være avhengig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :)

Bare å spørre om det er noe mer dere lurer på. Jeg er sånn noenlunde oppdatert. Følger med på de australske episodene. Ble ikke vist i går, og jeg holder på å gå på veggen. Snakk om å være avhengig!

Takk, takk :) Det er kjekt å ha nokon som kan fortelje oss litt om framtida i Summer Bay. Er du i Australia?

Ja, ein vert fort avhengig av ein serie som går så ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...