Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, men jeg lurte på om Belle og Drew blir sammen igjen. De har jo vært sammen før Drew gjorde det slutt.

Hva så, se litt på årsaken til hvorfor det ble slutt da vel, da spiller det ingen trille om de har vært sammen FØR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle og Drew blir sammen igjen ja. Og forelsket som aldri før.

Skjer masse greier, og Drew forlater serien etter at Dan dør. Belle blir da sammen med Aden, så Angelo (ny politimann), og så Aden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er bryllupet til Kim og Rachel egentlig? Beth reiser bort etter det, altså? Og kommer Kit tilbake før eller etter bryllupet?

Kit kommer vel tilbake i bryllupet - med stor mage.. mener jeg har lest det tidligere i tråden... gleder meg til litt action :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belle og Drew blir sammen igjen ja. Og forelsket som aldri før.

Skjer masse greier, og Drew forlater serien etter at Dan dør. Belle blir da sammen med Aden, så Angelo (ny politimann), og så Aden igjen.

Belle og Drew blir sammen og slår opp igjen omentrent 100 ganger i løpet av det neste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er bryllupet til Kim og Rachel egentlig? Beth reiser bort etter det, altså? Og kommer Kit tilbake før eller etter bryllupet?

Sally blir vel ikke knivstukket før nærmere jul, tror jeg.

Bryllupet til Kim og Rachel er foregår vel omentrent samtidig som Sally blir knivstukket. Tror begge deler var cliffhangere for sesongavslutningen for serien i 2006 i Australia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns så synd i Roccoen... Idag fant eg ut at han kjem til verte veldig nice når han vert eldre :sikle:

Når han blir eldre? Han blir jo ikke så mye eldre. Blir jo drept ikke så lenge etter at Sally blir knivstukket.

Men er synd i ham, ja. Er det ikke veldig merkelig at ingen i Summer Bay merker at han fremdeles treffer Johnny regelmessig? Vanligvis vet jo alle alt som foregår med alle...tok en halvtime fra Matilda hadde overnattet i båten sammen med Ric til Beth visste om det, og Cassie og Macca kunne knapt nok veksle to ord offentlig uten at noen ble litt mistenksomme. Mens Rocco kan treffe Johnny og gjengen både i parken og på stranda, og ingen ser det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når han blir eldre? Han blir jo ikke så mye eldre. Blir jo drept ikke så lenge etter at Sally blir knivstukket.

Ja, men så er det jo slik at det som skjer på skjermen i Home&Away ikke er virkelig, og at gutten lever videre i beste velgående i det ordentlige liv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattie og Belle krangla jo en dag. Belle sa at Mattie kunne svinse med den fantastiske kroppen sin, så lå Ric langflat, og da ble Mattie sur og mente at selv om Belle ligger med alle med en gang gjør ikke alle andre det. Hun sa at det er tydelig at Lucas er ute etter en ting hos Belle. Mattie kalte Belle "slut" eller "skank" eller noe sånt, og Belle mente til gjengjeld at Ric kommer til å løpe sin vei snart fordi Mattie er så prippen. Det endte med at Belle gjorde det slutt med Lucas for å ikke være løs, og Mattie bestemte seg for å ligge med Ric for å ikke være prippen.

Men gjorde hun det? Jeg så bare at hun la seg bakover i senga i båten, og sa at hun ville være med ham. Mer fikk jeg ikke med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ric skjønte jo at det var ett eller annet galt fatt, dessuten mente han at hverken han eller Mattie var klare for å ligge sammen. Det var Mattie enig i. Hun ble litt flau da hun skjønte hva hun nesten hadde gjort. ;) Det endte med at de sov over i båten, noe som ikke var populært hos mora når Colleen sladret om at hun hadde sett de morgenen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mattie og Belle krangla jo en dag. Belle sa at Mattie kunne svinse med den fantastiske kroppen sin, så lå Ric langflat, og da ble Mattie sur og mente at selv om Belle ligger med alle med en gang gjør ikke alle andre det. Hun sa at det er tydelig at Lucas er ute etter en ting hos Belle. Mattie kalte Belle "slut" eller "skank" eller noe sånt, og Belle mente til gjengjeld at Ric kommer til å løpe sin vei snart fordi Mattie er så prippen. Det endte med at Belle gjorde det slutt med Lucas for å ikke være løs, og Mattie bestemte seg for å ligge med Ric for å ikke være prippen.

Men gjorde hun det? Jeg så bare at hun la seg bakover i senga i båten, og sa at hun ville være med ham. Mer fikk jeg ikke med meg.

Takk :)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er synd i ham, ja. Er det ikke veldig merkelig at ingen i Summer Bay merker at han fremdeles treffer Johnny regelmessig? Vanligvis vet jo alle alt som foregår med alle...tok en halvtime fra Matilda hadde overnattet i båten sammen med Ric til Beth visste om det, og Cassie og Macca kunne knapt nok veksle to ord offentlig uten at noen ble litt mistenksomme. Mens Rocco kan treffe Johnny og gjengen både i parken og på stranda, og ingen ser det?

det er så merkelig det... han får melding og så må han plutselig gå ut! Han er jo helt ny i byen og har vel ingen venner.. Sally må jo være helt blåst for å ikke fatte mistanke om hvem han går for å treffe...

Men men.. ikke alt som er like troverdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...