Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Belle vet ikke stort om deres historie sammen. Lucas tenker nok at det vil ta seg dårlig ut hvis Belle ser han med ei ung, høygravid jente. Særlig nå som alt hadde ordnet seg mellom de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sov ikke de sammen da? Syns å huske det var sånn oppstyr fordi de hadde vært på fest ilag også hadde hun blonde sovet hos ham eller noe. Eller husker jeg helt feil nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde hun hadde fortalt folk at det er Lucas som er faren, og dermed er det kanskje ikke så rart at stemninga ble litt snodig? De sov jo sammen da Lucas hadde den opposisjon-mot-verden-perioden sin, trodde ikke familien da at han hadde hatt sex med henne? Sa han noen gang at han ikke hadde det? I så tilfelle er det ihvertfall ikke rart at de reagerte?

*spekulerer på høyt plan*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Jeg mener å huske at han sa til noen at hun bare hadde sovet der, at de ikke hadde hatt sex. Var det til Mattie han sa det? For det er ikke hans unge, de hadde jo ikke sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FridaTH

"Ja, de kommer muligens tilbake i Sallys siste episode. Pippa kommer også tilbake, i tillegg til Hayley (spilt av Bec Hewitt )"

Kortid er Sallys siste episode her i Noreg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener å huske at han sa til noen at hun bare hadde sovet der, at de ikke hadde hatt sex. Var det til Mattie han sa det? For det er ikke hans unge, de hadde jo ikke sex.

Ja. Han var vel sammen med Mattie på den tiden. Hvertfall var det noe mellom dem og om jeg ikke husker feil, så trodde vel Mattie at det hadde skjedd noe og at Lucas hadde oppført seg som en dritt og gått bak ryggen hennes og rotet seg oppi denne jenta. Men det ordnet seg når hun fant ut at denne jenta hadde hatt et forhold til en lærer på skolen, og at hun i sin fortvilelse over graviditeten (og barnefarens reaksjon) hadde gått til Lucas for hjelp. Han var den eneste hun følte hun kunne støtte seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Ja. Han var vel sammen med Mattie på den tiden. Hvertfall var det noe mellom dem og om jeg ikke husker feil, så trodde vel Mattie at det hadde skjedd noe og at Lucas hadde oppført seg som en dritt og gått bak ryggen hennes og rotet seg oppi denne jenta. Men det ordnet seg når hun fant ut at denne jenta hadde hatt et forhold til en lærer på skolen, og at hun i sin fortvilelse over graviditeten (og barnefarens reaksjon) hadde gått til Lucas for hjelp. Han var den eneste hun følte hun kunne støtte seg til.

:jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja, de kommer muligens tilbake i Sallys siste episode. Pippa kommer også tilbake, i tillegg til Hayley (spilt av Bec Hewitt )"

Kortid er Sallys siste episode her i Noreg?

Er vel over et år til Sallys siste episode her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok nærmere 2 år, ca =/

Tja, vi ligger jo ca 2 år bak Australia, og det er jo en del måneder (over 7, tror jeg) siden hun forsvant fra skjermene der. Og så har jo de ganske lang pause på serien om sommeren der, det har jo ikke vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner de Lee i tide?

Da Beth og Tony snakket sammen på stranda, og Beth sa at det var mange ting hun gjerne kunne tenkt seg å gjort i livet også - er det nå snart hun reiser bort og ikke kommer tilbake? (Altså at hun blir drept i bilulykke når hun endelig kommer tilbake) Reiser ikke hun snart og besøker Robbie og Tasha? Eller var det Scott og Hayley?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner de Lee i tide?

Da Beth og Tony snakket sammen på stranda, og Beth sa at det var mange ting hun gjerne kunne tenkt seg å gjort i livet også - er det nå snart hun reiser bort og ikke kommer tilbake? (Altså at hun blir drept i bilulykke når hun endelig kommer tilbake) Reiser ikke hun snart og besøker Robbie og Tasha? Eller var det Scott og Hayley?

Vet ikke noe om Lee men lurer fælt på det jeg og

Beth reiser vel ikke på tur før etter det mislykkede bryllupet til Kim og Rachel... Når Kit kommer og er gravid...

For Beth dør i alle fall samme dagen som Kit føder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var tatt inn i et vitnebeskyttelsesprogram, grunnet en sak han jobbet med for lenge siden. Det viste seg at den personen som var involvert i den saken, var blitt løslatt og var på jakt etter Peter. Denne mannen brukte Peters sønn for å "røyke" han ut av gjemmestedet, noe som virket, men denne mannen ble siden skutt og drept. Da før han fikk gjort noen skade. Dog det så mørkt ut en liten stund.

Vips! Så var katta ute av sekken, og Peter tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lilleulv

Irriterer meg fortsatt over at Amanda får all skyld i det som skjedde med Drew. Det var jo mest hans skyld og det synes jeg skulle kommet ut etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg fortsatt over at Amanda får all skyld i det som skjedde med Drew. Det var jo mest hans skyld og det synes jeg skulle kommet ut etter hvert.

Tanken er vel litt at ettersom Amanda er voksen burde hun vite bedre enn å bite på Drews "flørting". Litt som at hvis en 16-åring (hvor gammel er Drew?) begynner å løpe etter meg (som nærmer meg 30), så er det jeg som voksen som må gi ham klar beskjed om at det bare er å gi opp. (Forøvrig en problemstilling jeg møter hele tiden, ha ha..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Drew er 17 år.

Syns Amanda veksler på å ta skylda sjøl og å skylde på at Drew la seg etter henne.

Og så syns jeg dette med henne og Peter blir for dumt. Først blir Peter dritsur for at Drew og Amanda hadde et forhold, og får ham til å innse for et nek Amanda er. Så driver han plutselig og forsvarer henne. Burde ikke det få noen bjeller til å ringe hos Drew?

Når er bryllupet til Kim og Rachel egentlig? Beth reiser bort etter det, altså? Og kommer Kit tilbake før eller etter bryllupet?

Sally blir vel ikke knivstukket før nærmere jul, tror jeg.

Blir Belle og Drew sammen igjen?

Og så gikk jeg glipp av dagens episode. Hva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...