Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

^^Nei, ikke så veldig lenge. Rundt 1 og 1/2 månde til det skjer. Så håper episoden vises før tv2 begynner å vise juleprogram. I så fall er det den siste episoden som blir vist i år av Home and Away.

tv2 har da pleid å sende home and away i julen også? Med unntak av julaften, 1 & 2 dag jul og nyttårsaften? Mener ihvertfall å ha sett det i romjulen også jeg... men nå har jo jeg hukommelse som en gullfisk også - så skal ikke si noe sikkert... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Episoden hvor Sally blir knivstukket var i alle fall hangcliff'eren i Australia da den ble vist, altså den siste episoden som ble sendt før jul/nyttår, slik at seerne måtte vente til over nyttår med å se om Sally overlevde. Tror ikke de viser Home and away i julen der. Det var også snakk om at Sally kanskje skulle gi seg i serien da, og seerne visste altså ikke om Sally kom til å dø eller ikke. Men hun greide seg såvidt, og forlot heller serien i år (i Australia).

Klarer ikke å huske om Home and away pleier å bli vist i julen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally forlot serien sammen med Pippa og Cassie. Etter at Cassie fikk HIV og dramaet med Johnny Cooper og Miles, bestemte Sally seg for at de trengte en ny start. Tror de dro til Thailand en tur, og Cassie fikk en liten frisk datter der.

Miles har overtatt huset, og bor der sammen med Alf og Kirsty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du er så søt Årolilja. :fnise:

Johnny irriterer meg grenseløst! Det hele virker så meningsløst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå om dagen synes jeg Home & Away er UTROLIG langdrygt og banalt. Det kunne ikke være mer urealistisk. Jeg vet det er en såpeserie, og selvfølgelig blir det mye drama, men nå har de mistet helt taket på serien.

Et eksempel er denne nye "gjengdramatikken". Plutselig er hele gjengen til Johnny på plass og trakasserer lille, koselige Summer Bay. Selvfølgelig kommer ingen til å forstå at det var akkurat dem som brøt seg inn i huset til Amanda. Særlig når Johnny gikk med halve fjeset synlig da han snakket til Amanda!

Og når de andre fra Summer bay snakker om å være med i en gjeng. Det er liksom noe skummelt og fremmed. "What was it like to be in a gang?" spør de med store, oppsperrede øyne. Virker bare helt kunstig og tåpelig, som om de er noen store bygdetullinger alle sammen.

Ser at noen over her har skrevet at serien er slik som dette i en periode, men at det tar seg opp. Håper det skjer snart, for nå er den så håpløs at jeg ikke gidder å se på mer. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar opp Home and away hver eneste dag :sjenert:

Nå har jeg faktisk min medynk hos Amanda...jo, det har jeg!

Det har jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar opp Home and away hver eneste dag :sjenert:

Nå har jeg faktisk min medynk hos Amanda...jo, det har jeg!

Klarer ikke å få noen medynk for henne, synes hun er altfor patetisk og egoistisk.

Selvfølgelig sier Macca og Peter at hun ikke er en slem person, når Amanda sier det. Hun legger jo opp til det, slik at de skal si noe pent om henne.

Er det forresten nå at Peter og Amanda blir sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg trur eg ikkje har sett ungen til Sally, Pippa, før i går!

Er det ikkje litt creepy at kompisen til Jack styrer med ekskona hans når han ligg i koma...?? Forresten eg greier ikkje å tru på han kompisen til Jack som politi! Kanskje make-up artist heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur eg ikkje har sett ungen til Sally, Pippa, før i går!

Er det ikkje litt creepy at kompisen til Jack styrer med ekskona hans når han ligg i koma...?? Forresten eg greier ikkje å tru på han kompisen til Jack som politi! Kanskje make-up artist heller :fnise:

Han ligger jo ikke i koma nå lengre. Men ganske sært å oppfordre sin beste venn til å forføre den fraseparerte kona som han selv var sammen med inntil bare noen få uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Han ligger jo ikke i koma nå lengre. Men ganske sært å oppfordre sin beste venn til å forføre den fraseparerte kona som han selv var sammen med inntil bare noen få uker siden.

Nei, uff eg meinte ikkje at han endå låg i koma :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kven var ho der gravide? Og kvifor oppsøkjer ho Lucas??

Ei tideligere skolevenninne som fikk hjelp av Lucas etter at hun ble gravid med en lærer på skolen. Læreren truet henne, men fikk til slutt fyken når det hele kom frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...