Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Kjempesannsynlig at Dan bare MÅTTE gå og hente en tekopp rett etter at Drew hadde sagt at han ville dra. Synes ting og tang blir dratt litt vel langt i serien nå. Det blir langdrygt å følge med på, for ikke å snakke om at handlingen er syyyltynn. Er i grunn lei av hele Drew (med det irriterende smilet der han såvidt blotter nederste delen av tennene)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marihan

Jeg må innrømme jeg ble litt overassket da han dukket opp. Jeg visste jo at han skulle komme tilbake, men trodde ikke det var riktig enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig i at serien er ganske kjedelig og lite troverdig for tiden. Håper det tar seg opp. :(

Er det bare meg, eller er det visse scener som gjentar seg veeldig ofte? For eksempel det at en eller annen blir "upset" av et eller annet, og stormer ut døra. I neste scene sitter den personen på stranda/ved stranda og kikker tankefullt ut mot havet. Mens en annen kommer etter for å prate...

Eller at noen skal rømme fra Summer Bay, så kommer de så vidt ut på veien før en venn/forelder/brysom nabo kommer kjørende bak dem i bil, plukker h*n opp og kjører h*n hjem. :lol:

Kanskje det bare er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Nå er det noen som forlater Summer Bay i hver episode. Så utrolig teit.. "I'm leaving, I'm leaving Summer Bay.."

GISP!

Er det så mange som forlater Summer Bay? Har ikke fått med meg at noen andre enn Tasha og Robbie har dratt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at serien er ganske kjedelig og lite troverdig for tiden. Håper det tar seg opp. :(

Er det bare meg, eller er det visse scener som gjentar seg veeldig ofte? For eksempel det at en eller annen blir "upset" av et eller annet, og stormer ut døra. I neste scene sitter den personen på stranda/ved stranda og kikker tankefullt ut mot havet. Mens en annen kommer etter for å prate...

Eller at noen skal rømme fra Summer Bay, så kommer de så vidt ut på veien før en venn/forelder/brysom nabo kommer kjørende bak dem i bil, plukker h*n opp og kjører h*n hjem. :lol:

Kanskje det bare er meg.

Det tar seg opp igjen :) . Dessverre er det en stund til, og vi kan se fram til minst et år med den ene OTT storylinen etter den andre...

Hehe, du har rett, de drar alltid ned til stranda når de er opprørte/triste. Men når de skal "forlate" byen er det ikke alltid de blir stoppet opp mens de går langs veien, hender de når fram til busstoppen :ler: . Men bussen kommer de seg aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar seg opp igjen :) . Dessverre er det en stund til, og vi kan se fram til minst et år med den ene OTT storylinen etter den andre...

Hehe, du har rett, de drar alltid ned til stranda når de er opprørte/triste. Men når de skal "forlate" byen er det ikke alltid de blir stoppet opp mens de går langs veien, hender de når fram til busstoppen :ler: . Men bussen kommer de seg aldri.

Hva mener du med OTT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo såpe da.

Såpe er jo per definisjon over the top. :)

Godt poeng. Er det forresten noen som vet om det er lenge til Matilda slutter å være sur på Cassie? Jeg begynner å bli skikkelig lei av at hun er sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Men det er jo såpe da.

Såpe er jo per definisjon over the top. :)

Det er det jo definitivt, men noen storylines er liksom mye mer over he top enn andre.

Er det forresten bare jeg som syntes det var en smule merkelig at Peter nå er helt trygg? Han har drept en som er knyttet til en veldig kriminell bande, men han fyren var den eneste som var ute etter Peter, så når han er død kan man være helt sikker på at ingen andre kommer etter ham. Dette til tross for at denne banden/mafiaen/hva jeg nå skal kalle det har enorme ressurser tilgjengelig, og kunne true en hel rekke egentlig snille folk til å gjøre som de ønsket, og har prøvd å lokke fram Peter i månedsvis. Mulig at det bare var han fyren som ønsket å hevne konas død, men skulle tro det var en hel rekke folk som nå ville hevne han fyrens (husker ikke hva han heter) død?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jo definitivt, men noen storylines er liksom mye mer over he top enn andre.

Er det forresten bare jeg som syntes det var en smule merkelig at Peter nå er helt trygg? Han har drept en som er knyttet til en veldig kriminell bande, men han fyren var den eneste som var ute etter Peter, så når han er død kan man være helt sikker på at ingen andre kommer etter ham. Dette til tross for at denne banden/mafiaen/hva jeg nå skal kalle det har enorme ressurser tilgjengelig, og kunne true en hel rekke egentlig snille folk til å gjøre som de ønsket, og har prøvd å lokke fram Peter i månedsvis. Mulig at det bare var han fyren som ønsket å hevne konas død, men skulle tro det var en hel rekke folk som nå ville hevne han fyrens (husker ikke hva han heter) død?

Var ikke det noe personlig mellom de to da? Det var slik jeg oppfattet det. Men, jo det er kanskje litt rart at han er helt trygg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...