Knøttet Skrevet 23. september 2008 #1781 Del Skrevet 23. september 2008 Kona til Brad, som er bror til Rachel Jammen... var det ikke noe mellom Sally og broren til Rachel? Eller var det noen andre? Cassie har alltid vært alt for tynn, hun er jo helt kantete... Huff, får vondt av å se på henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 23. september 2008 #1782 Del Skrevet 23. september 2008 Og jeg trodde ikke Dan skulle dø, jeg hørte noe om at han og Leah flytta bort og forlot serien sammen. Men det er mulig jeg blander med noen andre. Dan dør dessverre, i en klatreulykke i USA. Og vet noen hvor langt vi er kommet i Norge, hvilken episode? 4272 ble vist i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #1783 Del Skrevet 23. september 2008 Jammen... var det ikke noe mellom Sally og broren til Rachel? Eller var det noen andre? Cassie har alltid vært alt for tynn, hun er jo helt kantete... Huff, får vondt av å se på henne Jo, Emily dør jo nå, så da er det fritt fram for Sally og Brad. De har jo begge mistet den de elsket til kreft, så da har de et felles utgangspunkt. Belle har også blitt vanvittig tynn i de australske episodene. Tydelig at det er ganske mye press på dem, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #1784 Del Skrevet 23. september 2008 Dan dør dessverre, i en klatreulykke i USA. 4272 ble vist i dag. Og Leah er fortsatt med i serien. I Australia viste de episode 4722 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 23. september 2008 #1785 Del Skrevet 23. september 2008 De kigger så sinnsykt langt foran! Heldigvis finnes det muligheter til å finne ut hva som skjer fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 25. september 2008 #1786 Del Skrevet 25. september 2008 flere enn meg som felte en liten tåre under dagens episode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #1787 Del Skrevet 25. september 2008 fikk ikke sett home and away i dag:( noen som vet hvilken episode det var i dag? evt en link? (youtube eller noe annet) slik at jeg får sett den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. september 2008 #1788 Del Skrevet 25. september 2008 flere enn meg som felte en liten tåre under dagens episode? Det var nære på altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #1789 Del Skrevet 25. september 2008 Det var nære på altså jeg vil se, noen som vet hvilken episode det var?? nr.. please. kanskje noen har en link også`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. september 2008 #1790 Del Skrevet 25. september 2008 var nesten her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 25. september 2008 #1791 Del Skrevet 25. september 2008 episode 4274 ble vist idag... tror det hadde vært en liten ide om du bare leste et par innlegg oppover så hadde du funnet ut av det selv:) mulig det er jeg som lett lar meg røre, men her trillet tårene... Synes det var litt trist jeg da:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #1792 Del Skrevet 25. september 2008 flere enn meg som felte en liten tåre under dagens episode? En liten...men var på langt nær så trist som da Flynn døde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 25. september 2008 #1793 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg synes egentlig ikke det var så trist i dag.. Hun er jo en karakter som vi ikke har "kjent" så lenge, så for meg ble det ikke det helt store. Da Flynn døde derimot, herregud så trist det var! Da var det ikke bare en tåre eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #1794 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg synes egentlig ikke det var så trist i dag.. Hun er jo en karakter som vi ikke har "kjent" så lenge, så for meg ble det ikke det helt store. Da Flynn døde derimot, herregud så trist det var! Da var det ikke bare en tåre eller to Enig. Og så er det liksom så opplagt at Emily bare kom inn i serien for å dø, sånn at Sally og Brad skulle ha en god grunn for å bli sammen. Er det bare jeg som syntes det var veldig merkelig at Martha ikke kjente igjen parfymen Cassie hadde på seg når hun kom på middag? Hun klarte tydeligvis å kjenne det lille som hang igjen av den på Macca på kafeen, var veldig opptatt av hvem den nye kjæresten kunne være, og Cassie hadde jo tydeligvis badet seg i den samme parfymen før hun dro på middagen. Var helt sikker på at hun skulle kjenne igjen parfymen, spesielt når de klemte hverandre god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 25. september 2008 #1795 Del Skrevet 25. september 2008 Enig. Og så er det liksom så opplagt at Emily bare kom inn i serien for å dø, sånn at Sally og Brad skulle ha en god grunn for å bli sammen. Er det bare jeg som syntes det var veldig merkelig at Martha ikke kjente igjen parfymen Cassie hadde på seg når hun kom på middag? Hun klarte tydeligvis å kjenne det lille som hang igjen av den på Macca på kafeen, var veldig opptatt av hvem den nye kjæresten kunne være, og Cassie hadde jo tydeligvis badet seg i den samme parfymen før hun dro på middagen. Var helt sikker på at hun skulle kjenne igjen parfymen, spesielt når de klemte hverandre god natt. Ja, jeg tenkte på det. Trodde det var hele poenget med den scenen hvor Alf kommenterte parfymen hennes. Men alt er jo ikke like logisk i home and away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. september 2008 #1796 Del Skrevet 25. september 2008 Jo, Emily dør jo nå, så da er det fritt fram for Sally og Brad. De har jo begge mistet den de elsket til kreft, så da har de et felles utgangspunkt. Belle har også blitt vanvittig tynn i de australske episodene. Tydelig at det er ganske mye press på dem, ja. Ah, så han var opptatt ja... Okay, da tror jeg jeg forstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 29. september 2008 #1797 Del Skrevet 29. september 2008 Oioioi.... Amanda og typen til Belle!! Tror jeg må se morgendagens episode på youtube - klarer ikke å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 29. september 2008 #1798 Del Skrevet 29. september 2008 Hmm, eg har nokre spørsmål... - Kvifor er Amanda så villig til å dekke over for Macca? - Bur Alf av Sally? - Kvifor er alle så opptatt av kven Macca er saman med? Kvifor er det greit at han er ilag med andre jenter, men ikkje Cassie? Eg har fått med meg at han slo Cassie, men han kan vel like godt slå andre jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 29. september 2008 #1799 Del Skrevet 29. september 2008 Hmm, eg har nokre spørsmål... - Kvifor er Amanda så villig til å dekke over for Macca? - Bur Alf av Sally? - Kvifor er alle så opptatt av kven Macca er saman med? Kvifor er det greit at han er ilag med andre jenter, men ikkje Cassie? Eg har fått med meg at han slo Cassie, men han kan vel like godt slå andre jenter? Fordi hun er sammen med Rick, og da er hun utro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 29. september 2008 #1800 Del Skrevet 29. september 2008 Oioioi.... Amanda og typen til Belle!! Tror jeg må se morgendagens episode på youtube - klarer ikke å vente! Oj, kan du gi link? Jeg finner bare episoder LANGT fram i tid=/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå