Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Oi, såg akkurat dagens episode. Kvifor tente Belle på? Reknar med det ikkje er ho som er ansvarleg for dei tidlegare brannane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar, Saeria :)

Var det ikkje veeeldig dramatisk at rektoren skaut Josh? Var Josh kriminell også?

Amanda selde dottera si??

Var i alle fall en lang etterforskning der mange av innbyggerne i Summer Bay var mistenkte før de fant ut hvem som hadde drept Josh West. Barry hadde skutt ham fordi Josh utpresset ham. Han hadde funnet ut at Barry hadde drept konen sin da Kim var liten, og at Kim visste om dette. Han truet Barry med at Kim kunne komme i fengsel om politiet fant ut at han hadde dekket over et drap (men Barry inngikk en avtale da han tilsto om at Kim ikke skulle straffeforfølges).

Josh var vel ikke akkurat heeeelt på lovens rette side selv. Han kom til Summer Bay som en ung, og tilsynelatende normal gutt, og jobbet som livvakt. Etter at han ikke klarte å redde en god venn av seg fra å drukte (ei som var lege i Summer Bay på den tiden) forandret han seg, og reiste fra byen for å jobbe for faren sin, som han tidligere ikke ville ha noe med å gjøre. Etter det kom han tilbake flere ganger, litt slemmere for hver gang.

Amanda solgte ikke datteren sin, det var det moren til Amanda som gjorde. Amanda var bare 14 år da hun fikk henne, og moren ville ikke at livet hennes skulle bli ødelagt av å ta vare på en baby. Så hun sa at babyen var dødfødt, og adopterte henne bort istedet. Noe hun fikk en god slump penger for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikke

Noen som vet hvilken episode som gikk fredag (29. august) og hva som skjedde? Ligger litt etter, og må se om jeg finner de siste episodene på youtube :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som begynner å bli lei av den ufyselige oppførselen til Drew? Det bare virker så kunstig at han oppfører seg så til de grader motbydelig, frekt og utakknemlig overfor Dan, som faktisk lar ham bo der gratis og tar seg av ham og er kjempetålmodig.

Synes de begynner å dra ting litt vel langt i serien nå, for eksempel det evinnelige maset om pyromanen. Og på fredag fikk Kim plutselig en voldtektsanklage mot seg, som de sikkert kan bygge på de neste ukene.

Jeg liker egentlig Home&Away, så jeg skulle ønske de sluttet å dra ting altfor langt og bruke det samme om igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som begynner å bli lei av den ufyselige oppførselen til Drew? Det bare virker så kunstig at han oppfører seg så til de grader motbydelig, frekt og utakknemlig overfor Dan, som faktisk lar ham bo der gratis og tar seg av ham og er kjempetålmodig.

Synes de begynner å dra ting litt vel langt i serien nå, for eksempel det evinnelige maset om pyromanen. Og på fredag fikk Kim plutselig en voldtektsanklage mot seg, som de sikkert kan bygge på de neste ukene.

Jeg liker egentlig Home&Away, så jeg skulle ønske de sluttet å dra ting altfor langt og bruke det samme om igjen!

Nei, det er ikke bare deg. Tror den perioden vi er inne i i serien er kjent for å ha ganske dårlig kvalitet. Han som er regissør for disse episodene var veeeeldig glad i dramatiske, over the top storyliner, og det er jo en ny, stor cliffhanger nesten annenhver episode. Og så er det glemt et par episoder seinere - virker jo for eksempel som ingen er spesielt traumatisert av å være døden nær i bushen i ukesvis.

Kjenner at jeg egentlig ikke klarer å engasjere meg så mye i serien nå for tiden. Liker den, men er plutselig ikke noen krise om jeg skulle gå glipp av en episode. Men det blir bedre etterhvert da :) . Ser på de nye, australske episodene, og de er vanvittig mye bedre nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke bare deg. Tror den perioden vi er inne i i serien er kjent for å ha ganske dårlig kvalitet. Han som er regissør for disse episodene var veeeeldig glad i dramatiske, over the top storyliner, og det er jo en ny, stor cliffhanger nesten annenhver episode. Og så er det glemt et par episoder seinere - virker jo for eksempel som ingen er spesielt traumatisert av å være døden nær i bushen i ukesvis.

Kjenner at jeg egentlig ikke klarer å engasjere meg så mye i serien nå for tiden. Liker den, men er plutselig ikke noen krise om jeg skulle gå glipp av en episode. Men det blir bedre etterhvert da :) . Ser på de nye, australske episodene, og de er vanvittig mye bedre nå for tiden.

bare lurer på hvor du får lasta ned de nye episodene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare lurer på hvor du får lasta ned de nye episodene?

Jeg ser dem bare på youtube, jeg. Ligger som regel der i flere utgaver i 6-7-tiden hver dag. De nye episodene har også mye bedre bildekvalitet enn youtube-versjonen av episodene som går i Norge nå.

Men tror det er flere steder på nett man kan laste dem ned, de som legger dem ut på youtube har ofte lastet dem ned fra noe som heter diwana, tror jeg. Om jeg ikke har misforstått helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig da Rachel fant ut om Kim og Kit? Konfronterte hun ham? Hva sa han da? Jeg har gått glipp av noen episoder der, og de har visst lagt det bak seg, men gikk ikke det rimelig fort da? Ser liksom ikke for meg at mannen min ville tilgitt meg med det første hvis jeg brukte det jeg trodde var mine siste timer på å ha sex med noen andre...

Synes egentlig hele bush-greia er tåpelig. Så dramatisk, alle dør neeesten, og vips så er alt ute av verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*dytte opp*

lurer litt på hva som skjer fremover med tasha og robbie jeg da..Det ser jo rimelig mørkt ut, Robbie er siktet for å ha slått av respiratoren for bestefaren sin, og tasha vil ikke ha noe med babyen sin. Videre synes jeg det er litt rart at hun andre jenta fra de troende er til stede der, og at dette er helt iorden(vi fik jo vite tidligere i tråden at hun vil prøve å ta babyn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har blitt byttet ut igjen nå? Hvem er hun jenta med lyst, krøllete hår? Hun var på sykehuset sammen med Tasha, Robbie, Irene, Coleen ++ og snakket med Sally og en til jeg ikke husker navnet på, på stranda i sted... :klø: :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*dytte opp*

lurer litt på hva som skjer fremover med tasha og robbie jeg da..Det ser jo rimelig mørkt ut, Robbie er siktet for å ha slått av respiratoren for bestefaren sin, og tasha vil ikke ha noe med babyen sin. Videre synes jeg det er litt rart at hun andre jenta fra de troende er til stede der, og at dette er helt iorden(vi fik jo vite tidligere i tråden at hun vil prøve å ta babyn)

Det går greit med Tasha og Robbie (sånn etter at Momma Rose har prøvd å kidnappe ungen deres nok en gang), er ikke så lenge til de forlater serien. De drar til New York for å være sammen med Josie. Robbie må ikke i fengsel for det med respiratoren.

Jepp, veldig merkelig at Charity plutselig bare skal være masse sammen med dem. Greit nok at hun prøvde å hjelpe Tasha da Momma Rose hadde henne fanget i den hytta, men hun er jo likefullt et tidligere medlem i en gal, hjernevaskende sekt som er villig til å gjøre hva som helst for å få tak i babyen til Tasha. Hadde ikke vært mitt første valg som barnepike til babyen min i alle fall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har blitt byttet ut igjen nå? Hvem er hun jenta med lyst, krøllete hår? Hun var på sykehuset sammen med Tasha, Robbie, Irene, Coleen ++ og snakket med Sally og en til jeg ikke husker navnet på, på stranda i sted... :klø: :vetikke:

Lurer på om du blander to personer her? Hun som var på sykehuset sammen med Robbie og Tasha er Charity, et av de tidligere medlemmene i sekten til Momma Rose (eller, skal jo vise seg etterhvert at hun ikke er et tidligere medlem, men fremdeles en av tilhengerene til Momma Rose).

Hun som snakket med Sally er Emily, kona til Brad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...