Gjest Hjelp fikk ikke sett dagens epis Skrevet 21. august 2008 #1661 Del Skrevet 21. august 2008 Hva skjedde i dag? Jeg fikk ikke sett episoden Kan noen snille jenter fortelle hva som skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 21. august 2008 #1662 Del Skrevet 21. august 2008 Hva skjedde i dag? Jeg fikk ikke sett episoden Kan noen snille jenter fortelle hva som skjedde På grunn av min nye opptakar så kan eg ta eit lite samandrag Når eg tenkjer meg om så var det eigentleg lite som skjedde idag :klø: Det var ein del rundt Brad og kona som er kreftsjuk. Kona var redd for kva som ville skje med han etter at ho gjekk vekk. At han ville falle heilt saman sidan han var så sterk no og ikkje viste særleg følelsar omkring at han var svak eller eitt eller anna sånt. Sally prøvde å tilnærma seg han med å seie at ho forsto korleis han hadde det. Fyrst var han sur og neste dag vart dei venner igjen Ellers var det ein del med Mathilda. Ho var på denne behandlingsplassen, der ho hang mest med ein fyr. Dei ville ikkje opne seg og fortelje så mykje i gruppesamtalen. Det var ei anna jente der som hadde veldig masse å seie, men det kom fram at ho laug og var sendt dit fordi ho var valdeleg mot foreldre og sysken. Det enda med at gruppeledaren fant ho på toalettet og ho vart sendt med ambulanse. Dei rekna med at dei hadde funne ho "i tide". Ellers skjedde det vel ikkje noko stort...ikkje noko minneverdig iallfall... Sorry for den utruleg dårlege forklaringa. Det er lenge sidan eg har sett sjølv, så er ikkje HEILT inne i det endå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 25. august 2008 #1663 Del Skrevet 25. august 2008 Korleis er Martha i slekt med han bestefaren (hugsar ikkje namnet hans i farten) til Ric? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #1664 Del Skrevet 25. august 2008 Korleis er Martha i slekt med han bestefaren (hugsar ikkje namnet hans i farten) til Ric? Alf er bestefaren til Martha også. Hun er datteren til Alfs datter Roo, og ble faktisk født i en av de tidligste episodene av serien. Datteren bestemte seg for å adoptere henne bort, men så sporet hun altså opp familien sin etter at hun hadde blitt voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 25. august 2008 #1665 Del Skrevet 25. august 2008 Alf er bestefaren til Martha også. Hun er datteren til Alfs datter Roo, og ble faktisk født i en av de tidligste episodene av serien. Datteren bestemte seg for å adoptere henne bort, men så sporet hun altså opp familien sin etter at hun hadde blitt voksen. Takk for svar, gjest Ric og Martha er søskenbarn? Kor mange ungar har eigentleg Alf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #1666 Del Skrevet 25. august 2008 Takk for svar, gjest Ric og Martha er søskenbarn? Kor mange ungar har eigentleg Alf? Egentlig hadde han bare en datter (Roo) og sønnen Duncan, men så oppdaget han at hans ungdomskjæreste hadde født sønnen hans (faren til Ric) uten at han visste det. Sønnen var allerede død innen han fant ut, men han ble jo kjent med Ric. Og så har han en datter til han ikke visste om, hun dukket opp i serien for mange år siden. Husker ikke hva hun het, tror ikke vi har hørt noe mer om henne etter at hun var innom serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 25. august 2008 #1667 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Egentlig hadde han bare en datter (Roo) og sønnen Duncan, men så oppdaget han at hans ungdomskjæreste hadde født sønnen hans (faren til Ric) uten at han visste det. Sønnen var allerede død innen han fant ut, men han ble jo kjent med Ric. Og så har han en datter til han ikke visste om, hun dukket opp i serien for mange år siden. Husker ikke hva hun het, tror ikke vi har hørt noe mer om henne etter at hun var innom serien. Alf har tydelegvis vore "around" Endret 25. august 2008 av Årolilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 26. august 2008 #1668 Del Skrevet 26. august 2008 Hvorfor smilte Mama Rose nå?? Er det noen som vet hva som skjer fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 26. august 2008 #1669 Del Skrevet 26. august 2008 Ja det fikk tanke maskineriet mitt i gang også, hvorfor smilt hun så lurt? og rett før det klippet så ser vi at jack sier at hun aldri vil få tak i tash, for da skal han ta henne.. må være noe lurings bak dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #1670 Del Skrevet 26. august 2008 Vi er ikke ferdig med Momma Rose, nei. Etter fødselen utvikler Tasha fødselsdepresjon, og ansetter Charity som barnepike for babyen. Men Charity jobber i all hemmelighet for Momma Rose igjen, og de skal selvsagt nok en gang prøve å få tak i babyen til Tasha. Hun planlegger nok allerede nå hvordan hun skal rømme fra fengslet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_:o) Skrevet 27. august 2008 #1671 Del Skrevet 27. august 2008 Kan noen fortelle meg hvordan de fant Tasha? Og er altså Mama Rose arrestert? Gikk glipp av episoden igår og skjønner det har skjedd litt. Noe annet viktig som skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 27. august 2008 #1672 Del Skrevet 27. august 2008 Kan noen fortelle meg hvordan de fant Tasha? Og er altså Mama Rose arrestert? Gikk glipp av episoden igår og skjønner det har skjedd litt. Noe annet viktig som skjedde? No igjen, på grunn av min nye opptakar, kan eg forklare kva som skjedde Tasha sa jo at ho ikkje kunne føde naturleg, men måtte ta keisarsnitt på grunn av at morkaka låg feil. Difor bestemte Mama Rose seg for å hente legen hennar og få ho dit for å ta keisarsnitt. Han der fyren (hjelparen til Mama Rose) reiste inn til byen igjen og sa at han hadde ein kjæraste som var gravid og trengte hjelp. På ein eller anna måte fekk han tatt med seg krølle-legen (som er ilag med Kim) til staden der Tasha er fanga. Ho vart forklart kva ho var der for, men sa at for at ho skulle kunne utføre eit keisarsnitt så måtte ho har utstyr og medikament. Ho fekk difor reise tilbake til sjukehuset med han fyren, der han haldt auge med ho når ho henta utstyr. Rett før dei skulle reise så sa ein sjukepleiar at ho måtte skrive under på noko og då skreiv ho at ho trengte hjelp på den adressa dei var på. Slik fant politiet dei. Når krølle-legen kom tilbake så vart det ein kamp med sprøyta fordi krølle-legen i utgongspunktet ville stikke Mama Rose med den, men så tok Mama Rose (eg reknar med det var ho) og stakk den i Tasha. Tasha haldt på å stryke med men vart gjenoppliva på sjukehuset. Mama Rose vart teken av politiet Ellers er det jo litt knuffing mellom Lucas og han der guten frå behandlingsheimen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. august 2008 #1673 Del Skrevet 27. august 2008 krølle-legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 27. august 2008 #1674 Del Skrevet 27. august 2008 krølle-legen Eg kom ikkje på namnet Dagens episode var trist : Emily er såå søt! Så til dagens spørsmål: Korleis kjenner Dan og Amanda kvarandre? Eg fekk ei kjensle av at dei gjorde det? :klø: Kvifor er eigentleg Amanda så rik? Har ikkje fått følelsen av at ho er noko slags karrierekvinne?? Korleis vart eigentleg Ric og Belle ilag? Veldig kort forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #1675 Del Skrevet 27. august 2008 Så til dagens spørsmål: Korleis kjenner Dan og Amanda kvarandre? Eg fekk ei kjensle av at dei gjorde det? :klø: De har en sønn sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 27. august 2008 #1676 Del Skrevet 27. august 2008 Dan og Amanda var gift før, og de har en sønn sammen. Hun var/er skuespiller, men har jobbet som lærer og regissør(?) og den som hjalp Josh (slemming som ble skutt og drept for en stund siden) mens hun har bodd i Summer Bay. Ric og Belle har vært litt sammen ja. Var visst veldig kort svar... Kanskje noen kan skrive mer utfyllende, jeg glemmer alltid navn så da blir historien bare fullt av "han med det lange krøllete håret som er litt nerdete" (bare et eksempel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #1677 Del Skrevet 28. august 2008 Dan og Amanda har vært gift, og så hadde Amanda en affære med Dans bror Peter, og det ble slutt. Hun kom til Summer Bay til bryllupet til Dan og Leah, hovedsakelig for å ødelegge for dem. Siden har hun blitt i Summer Bay, der hun stort sett lager trøbbel for de fleste. Når det gjelder økonomien til Amanda har jeg aldri blitt helt klok på den. Virker som om hun veksler mellom å være veldig rik og veldig fattig. Men tror hun er rik nå pga pengene fra det prosjektet sammen med Josh, og en film hun har produsert. Belle og Ric var sammen en kort periode. Ric fant Belle boende i bushen. Hun hadde kommet til Summer Bay for å finne moren sin. Ric var sammen med Cassie da, men de slo opp og Ric ble sammen med Belle. Likevel fortsatte Cassie og Ric å ha et nært forhold, og det ble slutt med Belle fordi han fremdeles var forelsket i Cassie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 28. august 2008 #1678 Del Skrevet 28. august 2008 Takk for svar, alle saman Dette var oppklarande! Så Amanda og Dan har vore gift! Han der 8-åringen som bur med Amanda er det sonen deira? Josh...det var han der som var normal før i tida, flytta og kom tilbake som ein skikkeleg tullefant? Kva var det han dreiv med eigentleg? Kven skaut han? Og korleis hjalp Amanda han? Fant ikkje Irene Tasha i bushen også? Kva er det med Summer Bay og nye innbyggjarar som kjem til byen via bushen? Hadde Belle vore "foreldrelaus" før? Mange spørsmål dette, beklagar det. Det er nemleg slik at eg får sett KVAR EINASTE episode framover ( ) og det er difor litt gøy å få litt orden på ting som eg ikkje har fått med meg og som kan vere interessant å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. august 2008 #1679 Del Skrevet 28. august 2008 Takk for svar, alle saman Dette var oppklarande! Så Amanda og Dan har vore gift! Han der 8-åringen som bur med Amanda er det sonen deira? Josh...det var han der som var normal før i tida, flytta og kom tilbake som ein skikkeleg tullefant? Kva var det han dreiv med eigentleg? Kven skaut han? Og korleis hjalp Amanda han? Fant ikkje Irene Tasha i bushen også? Kva er det med Summer Bay og nye innbyggjarar som kjem til byen via bushen? Hadde Belle vore "foreldrelaus" før? Mange spørsmål dette, beklagar det. Det er nemleg slik at eg får sett KVAR EINASTE episode framover ( ) og det er difor litt gøy å få litt orden på ting som eg ikkje har fått med meg og som kan vere interessant å vite Josh prøvde å få en motorvei gjennom Summer bay til byen, noe som ville ødelagt hele tettstedet. Det var tidligere rektor på skolen, Barry Hyde som skjøt Josh. Amanda hjalp han med å bli valgt til ordfører, og siden med å jobbe med dette project 52, eller hva det het, som var denne motorveien. Tasha ble først oppdaget på stranden, og kom deretter til Irene. Belle hadde adoptivforeldre som ikke brydde seg. Det var moren til Amanda som solgte henne til dette paret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 28. august 2008 #1680 Del Skrevet 28. august 2008 Takk for svar, Saeria Var det ikkje veeeldig dramatisk at rektoren skaut Josh? Var Josh kriminell også? Amanda selde dottera si?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå