Gjest marihan Skrevet 10. august 2008 #1621 Del Skrevet 10. august 2008 Hva er egentlig poenget med å komme med spoilere om karakterer som ikke engang vi norske seerne vet hvem er? Det har kommet utrolig mye spam i denne tråden i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 10. august 2008 #1622 Del Skrevet 10. august 2008 Det står klart og tydelig spoiler i overskrifta, og dette er en spoilertråd. Ergo kan folk spoile så mye de bare orker Hva skjedde egentlig mellom Amanda og Belle? Jeg fikk ikke med meg starten igjen etter sykkelpausen, og sist jeg så var de fiender. Belle var ihvertfall sur som bare det. Nå er de perlevenner? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2008 #1623 Del Skrevet 10. august 2008 Ingen Nicolai er listet på Imdb hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2008 #1624 Del Skrevet 10. august 2008 Belle ville gjerne ha Rick tilbake, noe Amanda tilbød seg å hjelpe henne med. Et forslag var å ha fest for slik at hun kunne få Rick for seg selv. Hun fikk ikke ha festen hos Irene, og da var Amanda kjapt ute med å tilby seg sitt hus. Festen ble en katastrofe, men Amanda kan dette med å slukke branner. Amanda smigret seg inn i livet til Belle ved å tillate ting Irene aldri ville gjort altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 10. august 2008 #1625 Del Skrevet 10. august 2008 Aha. Bestikkelser altså. Hvorfor er jeg ikke overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #1626 Del Skrevet 11. august 2008 Hvis Peter ikke er død, hvordan kan han ha donert bort leveren sin til Jack? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #1627 Del Skrevet 11. august 2008 Nicole er det noen som heter, men ikke Nicolai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #1628 Del Skrevet 11. august 2008 Nicole er det noen som heter, men ikke Nicolai. ALLE sammen se på promo til 4700 på youtube det er veldig action på sisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catch Skrevet 11. august 2008 #1629 Del Skrevet 11. august 2008 Hvis Peter ikke er død, hvordan kan han ha donert bort leveren sin til Jack? Vi så jo ikke helt sikkert at det var Peters lever.. Men det skurrer jo litt da, når broren sto ved Peters seng på sykehuset var han jo liksom død?? Mange logiske brister i dette her syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 11. august 2008 #1630 Del Skrevet 11. august 2008 Det står klart og tydelig spoiler i overskrifta, og dette er en spoilertråd. Ergo kan folk spoile så mye de bare orker Ja, jeg vet at det er en spoilertråd, men jeg skjønner ikke poenget med å komme med usammenhengende spoilere hvor det nevnes et navn som ikke finnes en gang. Jeg liker å lese spoilere, men det funker jo best når det handler om personer som er med i Home and away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 11. august 2008 #1631 Del Skrevet 11. august 2008 Ja, jeg er forsåvidt enig med deg der, marihan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #1632 Del Skrevet 11. august 2008 Jepp, er også enig i at det er litt meningsløst med spoilere om rollefigurer som ikke kommer på norske skjermer før om et par år (spesielt når man ikke engang klarer å skrive navnene rett...). Men her kommer noen spoilere om ting som skjer i nær framtid: I dag snakket Martha om en romantisk hyttetur hun og Jack skulle ha. Ender opp med at Jack ikke kan dra, så Martha og Tasha drar på jentetur istedet. Men Momma Rose har kommet tilbake, følger etter dem og holder dem fanget. Hun vil sette igang fødselen til Tasha, og ha babyen. Amanda og Irene krangler mer og mer om Belle. Etterhvert flytter Belle til Amanda. Kim blir anklaget for seksuell trakassering. Macca kommer tilbake, og Cassie begynner å treffe ham igjen, selv om hun fremdeles er sammen med Ric. Belle og Drew blir sammen. Men Drew blir også betatt av Amanda, og etter en stund starter de to en affære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 11. august 2008 #1633 Del Skrevet 11. august 2008 Takk for spoilere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 12. august 2008 #1634 Del Skrevet 12. august 2008 Hei.. Noen som vet om noen steder på nettet utenom youtube hvor jeg kan få sett Home and away episoder? Er nemelig uten tv denne uka, og MÅ nesten se selv om jeg vet mye av det som skjre... (kan jo hende det skjer noe jeg ikke har fått med meg ). Hadde vært kjempeflott om noen viste av noen steder jeg kunne sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. august 2008 #1635 Del Skrevet 12. august 2008 Er det sønnen til Peter som har skyld i brannene eller er det noen som prøver å legge skylden på han? Jeg vet jeg leste en gang at Beth blir drept i en bilulykke. Er det lenge til? Jeg gruer meg til den episoden, for jeg synes Beth er så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #1636 Del Skrevet 12. august 2008 Er det sønnen til Peter som har skyld i brannene eller er det noen som prøver å legge skylden på han? Jeg vet jeg leste en gang at Beth blir drept i en bilulykke. Er det lenge til? Jeg gruer meg til den episoden, for jeg synes Beth er så koselig. Det er noen skurker som vil ha at Peter skal avsløre at han ikke egentlig er død som starter brannene. De vil hevne seg på Peter, og har funnet ut at den beste måten å få ham til å komme er å gå etter sønnen hans. Det er enda ganske lenge til Beth dør. Når hun dør har hun vært borte fra skjermene i lang tid. Hun reiser nemlig på en lengre ferie for å besøke Scott og Hayley, og dør i ei bilulykke på vei hjem. Vi får aldri se henne igjen etter at hun reiser på den ferien. Samtidig som Beth dør føder Kit babyen hun og Kim laget mens de var i bushen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 12. august 2008 #1637 Del Skrevet 12. august 2008 Og etterhvert blir vel Rachel sammen med Tony, hvis jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. august 2008 #1638 Del Skrevet 12. august 2008 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #1639 Del Skrevet 12. august 2008 Og etterhvert blir vel Rachel sammen med Tony, hvis jeg ikke tar helt feil? Ja, hun blir det. De skulle egentlig nettopp gifte seg i Australia, men Rachel møtte aldri opp til bryllupet, og Tony trodde at hun hadde fått kalde føtter og stukket av. Egentlig er hun sannsynligvis kidnappet. De har pause fra Home and Away under OL, så sørget selvsagt for å lage en veldig dramatisk cliffhanger før pausen. Har faktisk også laget noe interaktivt home and away-greie på nettet, sånn at man kan dra til Summer Bay og få masse ledetråder og prøve å løse mysteriet innen Home and Away er tilbake på skjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 14. august 2008 #1640 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg så på Home and away nå, men følger ikke med hver dag. Vet at Mattie har bulimi. Hva var det såret på halsen hennes?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå