*snuppis* Skrevet 10. juni 2008 #1481 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hva var årsaken til all trøbbelet med Lucas? Og hvordan løste det seg med Charlie? ble han arrestert? Det viste seg til slutt at det var tapet av moren som var selve årsaken til problemene. Det at han flyttet inn til Beth og fikk henne som en "reservemor" fikk tankene hans frem og savnet til moren. Men det ordnet seg jo, når de fikk snakket litt sammen, han og Beth. Charlie tok jo Rachel og planla vel egentlig å drepe henne, fordi hun stod i veien til forholdet hans til Kim. Heldigvis så hørte Kim henne da hun ropte om hjelp, i det Charlie forsøkte å stoppe han i å redde Rachel, slo Kim han i brystet noe som førte til at han falt om og fikk pusteproblemer. Rachel kom løs og de fikk han på sykehuset. Han ble lagt inn til psykriatrisk. Noe mer vet vi ikke. Men Rachel sin historie ble trodd på av sykehuset også. Endret 10. juni 2008 av *snuppis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1482 Del Skrevet 10. juni 2008 Nå kommer Zoe og Tracey og sprenger bryllupet til Jack og Martha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 10. juni 2008 #1483 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja jeg lurer litt på dette her, det var jo nesten litt opplagt at tracey skulle hjelpe Zoe idag, siden hun skulle ta seg av overleveringen alene. Skjønner ikke at Peter lar henne gjøre det når han på død og liv skulle bidra på alt det andre som gjaldt henne. Men er spent på hvordan Tracey utfører dette... Er det noen som vet om det er noen som dør eller lignende i denne hendelsen? Og en annen ting, Kim og Rachel skal jpo til New York, blir dette avlyst pga hendelsen da eller? Noen som vet hva som skjer der? Egentlig dør jeg av nysgjerrighet og har mest lyst til å sjekke noen spoilere på youtube, men tror jeg skal prøve å styre unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 11. juni 2008 #1484 Del Skrevet 11. juni 2008 gjett om dagens episode blir spennende!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riona Skrevet 11. juni 2008 #1485 Del Skrevet 11. juni 2008 ja, den var veldig spennende. noen som døde etter eksplosjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1486 Del Skrevet 11. juni 2008 Moren til Rachel dør. Og Tracey og Zoe, og hun jenta som kom med kaken. Og Peter "dør", men er egentlig bare under vitnebeskyttelse. Blir ikke noe New York på Kim og Rachel. Kim blir skadet i eksplosjonen, det samme blir en del andre. Så ordner Rachel det sånn at de med brannskader får komme til en plastisk kirurg i byen. Martha, Kim, Belle, Kit og Robbie (tror jeg) blir sendt med helikopter for å treffe denne plastiske kirurgen, men styrter pga en storm. De blir savnet lenge, og alle gir egentlig opp å finne dem i live. Kim og Kit har seg ute i bushen. Kit drar tilbake til byen etter at de har blitt funnet, men dukker gravid opp på bryllupsdagen til Kim og Rachel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 11. juni 2008 #1487 Del Skrevet 11. juni 2008 Med andre ord vi står foran noen spennende / uvanlige episoder fremover hvor mye skal skje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 12. juni 2008 #1488 Del Skrevet 12. juni 2008 Martha, Kim, Belle, Kit og Robbie (tror jeg) blir sendt med helikopter for å treffe denne plastiske kirurgen, men styrter pga en storm. Man alive... Får de folka aldri en pause. Intens avslutning på episoden i går ja. Blir spennende å se dagens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. juni 2008 #1489 Del Skrevet 12. juni 2008 Man alive... Får de folka aldri en pause. Ja, glad mitt liv ikke er så "innholdsrikt". Stakkars mennesker, så mye de må gå gjennom. Men er jo sånn såper skal være Kjærlighet, ulykker og intriger. Vi går spennende tider i møte Love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest innginnng Skrevet 12. juni 2008 #1490 Del Skrevet 12. juni 2008 hvor kan man se dagens episode på home and away? PLIZZZ svar, for jeg vil så gjerne se den. PS: andre steder enn på teven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 12. juni 2008 #1491 Del Skrevet 12. juni 2008 Og Peter "dør", men er egentlig bare under vitnebeskyttelse. Men det virker jo som han er død nå? Tar legene helt feil eller er de "med på det"? Skjønner ikke helt. Han skal jo til og med donere leveren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1492 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvilken episode ble sendt idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1493 Del Skrevet 12. juni 2008 Hva skjedde i går og i dag, med den eksplosjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1494 Del Skrevet 12. juni 2008 Var episode 4212 som ble vist i dag. Den ligger på youtube, i to deler: http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 12. juni 2008 #1495 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja nå skjønte jeg ikke stort. Det står her at, Peter ikke er død.. Men de erklærer han jo død. Og da kan ikke dan gå med på å donere leveren hans da? Hva skjer med Jack da????? Og hvorfor skal Kim og Martha reise slik det ble skrevet her? De så da ikke så skadet ut??? Skikkelig trist episode idag ja, satt med tårene i øyekroken jeg og kan knapt nok vente til imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 12. juni 2008 #1496 Del Skrevet 12. juni 2008 Råder deg til å legge dette inn under debatten om home and away hakket over her... Men jeg kan svare deg;O) Du kan se på reprisen imorgen kl 1340 er det vel. Eller du kan gå inn på www.youtube.com og søke der. Nå vet jeg ikke hvilken episode det var idag, men det finner du ut av ved at du går inn på den debatten jeg henviste til over. Men uansett, inne på youtube ligger mange spoilere;=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1497 Del Skrevet 13. juni 2008 Peter dør, Peter donerer lever til Jack, moren til Rackel dør! Det skjedde i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 13. juni 2008 #1498 Del Skrevet 13. juni 2008 Ok, hvis det er noe som er typisk såpe så er det det at skurker kommer alltid tilbake, gjerne mer enn en gang, og de som dør er ofte ikke døde likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1499 Del Skrevet 13. juni 2008 Det går bra med Jack, han får en lever. Alle tror at det er Peter sin lever fram til han dukker opp igjen. Hvor de fikk den egentlige leveren fra vet jeg ikke. Vet heller ikke om legene vet at han egentlig ikke er død. Vil tro at Rachel ikke vet det i alle fall, men noen må jo selvsagt vite det sånn at testresultatene hans kunne byttes ut. Kim og Martha har brannskader, det er derfor de må dra. Er ikke alvorlige skader, men nok til at de burde treffe den plastiske kirurgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. juni 2008 #1500 Del Skrevet 13. juni 2008 Dæven, alt jeg går glipp av savner å være student og kunne følge med på drama i Summer Bay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå