Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor er egentlig Pippa?

Amanda er en dyktig skuespiller, håper hun blir lenge i serien!

Ikke at hun arver pengene fra Graham da,trist at han dør-for han gjør vel det?

Peneste i serien er uten tvil Tasha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra :jepp:

Håper Amanda forsvinner snart. Klarer henne ikke :nei:

Hun spiller veldig bra og har en kul rolle!

Hun er som "Alexis" i Dynastiet for dem som husker den serien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robbie slår av maskinen etterhvert. Graham dør og Amanda har ikke krav på noen av pengene. Ja, gleder meg til å få Amanda vekk fra serien, men det er kjempe lenge til hun forsvinner. Hun treffer jo sin datter Belle, og etterhvert kan man se at hun lever i et hus med både Ryan og Belle. Da går begge barna på skolen.

Josh derimot begynner jeg å bli passe lei av nå. Noen som vet når vi blir kvitt han ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marihan
Robbie slår av maskinen etterhvert. Graham dør og Amanda har ikke krav på noen av pengene. Ja, gleder meg til å få Amanda vekk fra serien, men det er kjempe lenge til hun forsvinner. Hun treffer jo sin datter Belle, og etterhvert kan man se at hun lever i et hus med både Ryan og Belle. Da går begge barna på skolen.

Josh derimot begynner jeg å bli passe lei av nå. Noen som vet når vi blir kvitt han ???

Barry dreper Josh i episode 4150, altså om ca en måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barry av alle folk? hvorfor?

Barry dreper Josh fordi Josh har funnet ut at Barry drepte moren til Kim, og bruker dette til å utpresse ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er det egentlig Peter Baker vil med Leah? Siden han driver og overvåker henne hele tiden?

Jeg tror han bare er ekstremt tiltrukket av henne. Men vi ser jo senere at Peter er kriminell. B.l.a. i noe greier Eve Jacobsen ( Zoe ) er invollvert i også.

Blir Josh drept?!!!!! Det er jo villt.. Hvordan blir han drept? Og er det noen som vet om Tasha klarer å rømme snart ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marihan
Blir Josh drept?!!!!! Det er jo villt.. Hvordan blir han drept? Og er det noen som vet om Tasha klarer å rømme snart ?

Hvis du leser de to siste sidene i denne tråden, så får du svar på begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest marihan
ser ut til at cassie får HIV !!!!!! :grine:

Ja, men det er langt fram i tid. Hun finner ut av det, og ikke lenge etter reiser hun fra Summer Bay og forlater serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven, mye som skjer ja..vi har mye spennende i vente. men hver eneste gang frykter jeg denne store forandringen. liker de personene som er der, blir så knyttet til dem og liker ikke helt at nye kommer og tar over...

MEN dere skriver episode med tall, hvordan finner dere ut av det og hvordan kan dere si at i akkurat den og den episoden skjer det og det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven, mye som skjer ja..vi har mye spennende i vente. men hver eneste gang frykter jeg denne store forandringen. liker de personene som er der, blir så knyttet til dem og liker ikke helt at nye kommer og tar over...

MEN dere skriver episode med tall, hvordan finner dere ut av det og hvordan kan dere si at i akkurat den og den episoden skjer det og det???

Bare søk på home and away episode guide så kommer det opp mange episodeguider der du kan se hva som skjer i hvilken episode. For eksempel denne:

http://www.tv.com/home-and-away/show/1580/episode.html

Ifølge denne er vi i sesong 19 i Norge.

Det ryktes forresten at Kirsty og Kane skal komme tilbake til Summer Bay en tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Det ryktes forresten at Kirsty og Kane skal komme tilbake til Summer Bay en tur...

Ja, de kommer muligens tilbake i Sallys siste episode. Pippa kommer også tilbake, i tillegg til Hayley (spilt av Bec Hewitt :hoppe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...