moka Skrevet 29. januar 2008 #1221 Del Skrevet 29. januar 2008 mora til belle er amanda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 30. januar 2008 #1222 Del Skrevet 30. januar 2008 Aha, jeg burde jo ha gjetta at det er Amanda som er Belle sin mor! Trist episode i dag..jeg gråt og gråt og gråt..er helt stiv i ansiktet etter all gråtingen. Hjelper selvfølgelig ikke at jeg og samboeren har en stor krangel for øyeblikket.. :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 30. januar 2008 #1223 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, det var trist i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ski.glad Skrevet 30. januar 2008 #1224 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja jeg gråt også. Æsj begynner å gråte fryktelig lett så om er gravid og alt. Det var så trist å se Flynn og Alf snakke sammen. Har aldri sett Alf gråte før. :gråte: Og gud så sjarmerende det Flynn sa til Ric og Cassie. Han er en klok mann. ( jeg mener var en klok mann ). Neste mann som dør nå er vel Graham.. (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 30. januar 2008 #1225 Del Skrevet 30. januar 2008 Fikk ikke med meg hele gårsdagens episode, lurte bare på hva som skjedde når Flynn datt? Var det noe spesielt som skjedde i den forbindelse eller datt han bare av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. januar 2008 #1226 Del Skrevet 30. januar 2008 Belle dyttet han overende i det hun forsøke å stikke. Det var trist i dag. Grein som en unge jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 30. januar 2008 #1227 Del Skrevet 30. januar 2008 Er Amanda moren til Belle? Får vi noen spoilere her??? Anybody? Ja jeg satt stiv som en påla under dagens episode og jeg holdt meg lenge, helt til Sally sa det med at hun var forelsket i han og fra det tidspunkt og ut reisten av episoden fossa tårene, og de stoppa ikke nei..Det var triste greier. Blir nok noen trise episoder fremover. Han meg opp i det Sally sa om å alltid elske han for alltid, men vi vet jo at hun finner seg en ny flamme. Lurer på om de finner ut av at Belle dyttet han jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. januar 2008 #1228 Del Skrevet 30. januar 2008 Nesten glad jeg ikke såg dagens episode, men spørs om jeg ser reprisen i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2008 #1229 Del Skrevet 30. januar 2008 Er Amanda moren til Belle? Får vi noen spoilere her??? Anybody? Ja jeg satt stiv som en påla under dagens episode og jeg holdt meg lenge, helt til Sally sa det med at hun var forelsket i han og fra det tidspunkt og ut reisten av episoden fossa tårene, og de stoppa ikke nei..Det var triste greier. Blir nok noen trise episoder fremover. Han meg opp i det Sally sa om å alltid elske han for alltid, men vi vet jo at hun finner seg en ny flamme. Lurer på om de finner ut av at Belle dyttet han jeg.. Ja, Amanda er moren til Belle. For en stund siden (i ett av sine skjeldne, menneskelige øyeblikk) fortalte Amanda at hun hadde blitt gravid og født en datter da hun var 14 eller 15, men barnet var dødfødt. Vel, viser seg at barnet ikke var dødfødt likevel, bare noe moren til Amanda lurte henne til å tro, mens hun i all hemmelighet adoterte bort baret... Stemmer jo at Sally finner en ny flamme, men på bryllupsdagen sin trekker hun seg fra bryllupet, nettopp fordi hun innser at hun fremdeles elsker Flynn og ikke klarer å dele livet med noen andre... Så på nåværende tidspunkt (i Australia) er hun singel, og Flynn er fremdeles hennes livs store kjærlighet. Tror aldri noen finner ut at Belle dyttet Flynn ned trappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. januar 2008 #1230 Del Skrevet 31. januar 2008 Trist episode i går. Var jo forberedt på at den episoden skulle komme, men tårene rant allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 31. januar 2008 #1231 Del Skrevet 31. januar 2008 Utrolig trist i dag og Det var så rørende når de var på stranden og alle kom gående med lys i handa :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 31. januar 2008 #1232 Del Skrevet 31. januar 2008 Fikk ikke sett dagens episode. Kanskje jeg tør å se den i morgen. Er redd jeg ikke vil stoppe å gråte. Er gravid og superhormonell, så det kan bli ganske voldsomt Gråter nesten bare jeg tenker på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 31. januar 2008 #1233 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg hadde klump i halsen under hele episoden, men da alle kom med lys på stranden brast jeg ut i gråt. Det var så utrolig trist, men likevel veldig flott å se så mange som brydde seg om Flynn og som var der for Sally Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest septica Skrevet 31. januar 2008 #1234 Del Skrevet 31. januar 2008 Er Tasha gravid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. januar 2008 #1235 Del Skrevet 31. januar 2008 Det har vi ikke fått vite enda i Norge, men jeg tror hun er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 31. januar 2008 #1236 Del Skrevet 31. januar 2008 Ja, hun er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 1. februar 2008 #1237 Del Skrevet 1. februar 2008 Er det noen som vet hva Peter Baker pønsker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1238 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg følger bare sporadisk med, men ble fryktelig nysgjerrig idag på hva de gærningene egentlig skulle gjøre med Tasha? Regner med det går bra med henne, home and away er ikke den serien med mest overraskende vendinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. februar 2008 #1239 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, hun er gravid. whaaat? hvem har ho hatt seg med? eller tvinger han øh....duden seg på ho etter episoden i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. februar 2008 #1240 Del Skrevet 1. februar 2008 Han hadde seg jo med henne når hun ble dopet ned. Om Jonah forgriper seg igjen nå, vet jeg ikke. Spennende dette her...jeg lever meg sånn inn i det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå