naley Skrevet 8. januar 2008 #1201 Del Skrevet 8. januar 2008 her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 11. januar 2008 #1202 Del Skrevet 11. januar 2008 Har de funnet Cassie? Hvem var det som skadet søsteren til Alf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. januar 2008 #1203 Del Skrevet 11. januar 2008 Cassie var i den ene campingvogna hun brukte å gå til når hun ville ha fred. Det var Josh som skadet Morag, fordi hun hadde funnet infoen om prosjekt 56 og kopiert det inn på en USB stick. Amanda var også tilstede, men det var ikke hun som dyttet til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 13. januar 2008 #1204 Del Skrevet 13. januar 2008 Har begynt å jobbe igjen etter permisjon, og får selvfølgelig ikke med meg Home and away lengre. Kun en episode her og der. Kan noen fylle inn disse hullene for meg? * Hva skjedde med Leah etter at hun oppdaget at hun var gravid? * Hva for en gisseltaker er det dere snakker om? Hva gjorde han? * Hvordan gikk det med Flynn etter at han tok i den strømførende døra under stormen? * Når kom Rachel inn i serien? Hva slags storyliner har hun hatt hittil? * Hvordan går det med Morag, Amanda, Josh, Graham? * Har Zoe/Eve vært i flere episoder? Teite jobben min, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. januar 2008 #1205 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Har begynt å jobbe igjen etter permisjon, og får selvfølgelig ikke med meg Home and away lengre. Kun en episode her og der. Kan noen fylle inn disse hullene for meg? * Hva skjedde med Leah etter at hun oppdaget at hun var gravid? Hun er fremdeles gravid og ikke klar for å tilgi mannen sin. * Hva for en gisseltaker er det dere snakker om? Hva gjorde han? Gisseltakeren er han som lånte penger til gamblingen. Han ble tatt for en tid tilbake, men klarte å rømme fra politibilen under stormen. Siden han ikke hadde fått pengene sine, tok han turen til Leah for å få tak i mannen hennes. Han var ikke hjemme, så da tok han Leah og etterhvert også Rachel til gissel. Broren til mannen til Leah (politimannen) kom tilfeldigvis og reddet dagen. * Hvordan gikk det med Flynn etter at han tok i den strømførende døra under stormen? Han klarte seg fint. Han har bestemt seg for å kul'an med morfinen. * Når kom Rachel inn i serien? Hva slags storyliner har hun hatt hittil? Hun kom inn under stormen. Hun troppet opp på sykehuset. Hun fant Kim utenfor sykehuset og reddet livet hans. Hun var også gissel. Hun bor hos Leah og kom inn midt under dramaet i huset. * Hvordan går det med Morag, Amanda, Josh, Graham? Morag er frisk og forbanna. Hun har sagt gratulerer med seieren til Josh. Hun har sagt at hun backer ut. Hun husker at Josh og Amanda er ansvarlig for at hun havnet på sykehuset, men siden Graham gav alibi til sin lille blomst, kunne hun ikke bevise noe. Josh og Amanda har en affære. * Har Zoe/Eve vært i flere episoder? Der må nok noen andre svare. Teite jobben min, altså! Endret 14. januar 2008 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 17. januar 2008 #1206 Del Skrevet 17. januar 2008 hvilken episode gikk i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #1207 Del Skrevet 24. januar 2008 Er Tash gravid nå ? Hvor har de gjort av Rebecca ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 24. januar 2008 #1208 Del Skrevet 24. januar 2008 Er det lenge til Tasha finner ut sannheten om sekten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. januar 2008 #1209 Del Skrevet 24. januar 2008 Hva er det med den sekten egentlig? Vet bare brudd stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 24. januar 2008 #1210 Del Skrevet 24. januar 2008 Mange store ting skjer snart.. I dag ble episode 4117 sendt, og i episode 4121 dør Flynn Videre i episode 4133 klarer Tasha å rømme fra gården, men hun finner ut sannheten om sekten tidligere. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 25. januar 2008 #1211 Del Skrevet 25. januar 2008 JEI!!! Ser ikke frem til at Flynn dør, da blir det nok noen triste episoder hvor jeg må kjempe mot tårene. Men ser frem til at Tash finner ut av dette med sekten. Er så lei av hele sekten, og hvordan hun oppfører seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. januar 2008 #1212 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvorfor må Flynn dø???? så trist. gleder meg og til tasha finner ut om sekten, syns og hun oppfører seg helt tett! så håper de forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 25. januar 2008 #1213 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg synes de har dratt storlinen om Tasha litt for langt. Hvor sannsynlig er det egentlig at hun ikke tror på sin beste venninne når hun sier hun ble fanget der? Greit hun er blitt "hjernevasket", men hun er jo ikke dum.. Gleder meg til hun finner ut av det, og innser hvor dårlig hun har behandlet vennene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #1214 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg synes de har dratt storlinen om Tasha litt for langt. Hvor sannsynlig er det egentlig at hun ikke tror på sin beste venninne når hun sier hun ble fanget der? Greit hun er blitt "hjernevasket", men hun er jo ikke dum.. Gleder meg til hun finner ut av det, og innser hvor dårlig hun har behandlet vennene sine. Ja, spesielt siden hun merket at det skjedde noe rart med henne da hun ble dopet, og Jonah og Charity var så opptatt av at hun ikke skulle gå inn i det skjulet! Skulle jo tro at hun i alle fall ble litt i tvil.... Men den historien er jo langt fra over. Momma Rose kommer jo tilbake i alle fall to ganger for å få tak i babyen til Tasha. Har en følelse av at man kommer til å være rimelig lei hele believers før alt er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 28. januar 2008 #1215 Del Skrevet 28. januar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=DFMYgRydne4 Jeg gjorde noe dumt no..tittet på denne..Det var dumme greier. Mye nytt ja..Bare nye folk. OG Dan dør!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. januar 2008 #1216 Del Skrevet 28. januar 2008 Var nesten bare ukjente folk der jo.. Men vi blir vel vant til det Hvorfor skal de kjøre en ny storyline med en "slem" rektor?! Barry var jo "slem" i begynnelsen, og ingen likte han.. Vi trenger ikke en reprise på det. Dan dør ja Jeg leste et sted at han og Leah var så godt likt som par, at de kunne ikke splitte dem opp. Men han som spiller Dan skal slutte, så noe måtte de vel finne på. Håper han får en "fin" død. Ikke noe teit, sånn som Beth for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. januar 2008 #1217 Del Skrevet 28. januar 2008 Det positive er at dette er to år frem i tid for oss som følger med i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1218 Del Skrevet 28. januar 2008 Var nesten bare ukjente folk der jo.. Men vi blir vel vant til det Hvorfor skal de kjøre en ny storyline med en "slem" rektor?! Barry var jo "slem" i begynnelsen, og ingen likte han.. Vi trenger ikke en reprise på det. Dan dør ja Jeg leste et sted at han og Leah var så godt likt som par, at de kunne ikke splitte dem opp. Men han som spiller Dan skal slutte, så noe måtte de vel finne på. Håper han får en "fin" død. Ikke noe teit, sånn som Beth for eksempel. Tror Dans død blir ganske lik Beths, på den måten at begge reiser fra Summer Bay og dør uten at vi får se det. Selv om Beth var på vei hjem. Dan får vel en jobb i USA, drar dit (uten at han slår opp med Leah) og dør i en klatreulykke eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1219 Del Skrevet 28. januar 2008 Dere som er nysgjerrige på hva som skjer denne og neste uke: Home and Away Norge - spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 29. januar 2008 #1220 Del Skrevet 29. januar 2008 Får ikke med meg episoden i morgen. og det er jeg egentlig glad for. blir for trist. hvem er det som er moren til belle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå