Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ballerina
Fordelen med å være student igjen, er at jeg stort sett er hjemme innen H&A.

Jeg går hjem klokka tre hver dag jeg :fnise: Hva skal jeg gjøre når jeg begynner å jobbe da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt vel dramatisk i den serien for tida. Og for et dårlig vær, det er alltid noen som dør når det er dårlig vær...!

Jeg gleder meg til Graham stuper. Hele den greia der ødela liksom H&A for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Endret av ski.glad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt vel dramatisk i den serien for tida. Og for et dårlig vær, det er alltid noen som dør når det er dårlig vær...!

Enig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hardisk opptaker er tingen dere må kjøpe dere jenter.

Den redder meg, kan ikke gå glipp av episoder bare fordi jeg skal ha praksis altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hardisk opptaker er tingen dere må kjøpe dere jenter.

Den redder meg, kan ikke gå glipp av episoder bare fordi jeg skal ha praksis altså :)

Kva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kva er det?

En hardisk som tar opp det som går på tv. Min har også dvd opptaker på den. Hardisk er greit pga H&A er ikke noe man brenner ut å sparer på. Så etter sett episode er det bare å slette opptaket :)

eks

Min kostet 1500,- får de for 1000 også etter hvor stor hardisk man vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hardisk som tar opp det som går på tv. Min har også dvd opptaker på den. Hardisk er greit pga H&A er ikke noe man brenner ut å sparer på. Så etter sett episode er det bare å slette opptaket :)

eks

Min kostet 1500,- får de for 1000 også etter hvor stor hardisk man vil ha

Genialt, naley! Det skal eg sjekka ut!! :) Kanskje eg kontaktar deg seinare (når eg har sjekka dette meir ut) dersom det er noko eg lurar på. Er det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt, naley! Det skal eg sjekka ut!! :) Kanskje eg kontaktar deg seinare (når eg har sjekka dette meir ut) dersom det er noko eg lurar på. Er det greit?

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis liker jeg å se på serien, men nå er det litt for mange sprø greier som har skjedd i det siste.

Og hvorfor har ikke bare Leah stukket av fra gisseltakeren? Hun er ikke bundet fast, og sønnen er heller ikke der. Jeg så ikke hvordan hun ble tatt til fange, men jeg klarer ikke å forstå hvorfor hun ikke bare kan løpe eller hoppe ut av et vindu? Han er jo skadet i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok redd for sitt ufødte barn. Han tok seg inn hos henne fordi han skulle finne mannen hennes. Politibilen kom ut av kontroll i uværet og han kom seg fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan ta en kort oppdatering for meg, PLEASE. Har ikke fått sett de siste dagene. Det siste jeg så var Kim som var på sykehuset, overlever han eller?

Avhengig, neida.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...