Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Martha er barnebarnet til Alf.  Hun er den bortadoperte datteren til Roo.  Hun hadde oppsporet sin biologiske mor, og da Alf kom til Roo, så var hun der.  Alf tok henne med seg til Summer Bay.

Fikk ikke med meg at HAA begynte tidligere i dag, og slo på TV2 kl 15.40.  Fikk da med meg kun et par minutter.  Noen som kan gi et referat av hva som skjedde i dagens episode?

Hvem er Roo? Er det hun Alf og søsterens hans akkurat har besøkt i USA? :sjenert: Eller er jeg helt på jordet nå???

Har ikke fått sett de siste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søren og!

Hadde gleda meg til å se på senere i dag.

Hvorfor sender dem bare kjedelige tv-programmer når det er påske!? :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**
Søren og!

Hadde gleda meg til å se på senere i dag.

Hvorfor sender dem bare kjedelige tv-programmer når det er påske!?  :murvegg:

Godt spørsmå. Men det var vel kun i går de ikke sendte Home and Away i påsken?

I dag er det iallefall, og jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når de finner ut at stalkeren er Zoe?

det lurer jeg og på. Begynner å bli litt lei dette forfølgelsesstyret jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er en god stund til de finner ut at Zoe er stalkeren. Det er en god del som skal hende først.

Først er det bomben som ble plassert ut i forrige episode. Men ingen dør av den. Hun har nettopp drept Marc med et kubein (whack! så var han død).

Hun faker sin egen kidnapping for å sikre at hun ikke blir mistenkt. Hun kidnapper Peter Baker, som tror hun er Sarah som ikke er død allikevel (hun er jo det). Og så må Hayley rekke å bli gravid først så hun kan bytte om farskapsresultatene. Er ikke sikker på rekkefølgen på disse hendelsene.

Og så er det jo selve "Zoe-slutten", som involverer Sally.

Så tja....om en måneds tid kanskje????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**

Marc ble ikke drept av kubeinet?

Eller ble han det og så ble kjørt vekk i den bilen de fant utbrent i dag?

Hadde håpet de snart kunne ta Zoe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mordmysteriegreiene til Colleen fortsatte. Hun insisterte på å fortsette selv om alle ville hjem. Etter å ha samlet alle deltakerne (Josie gikk etter at Marc hadde vært der, Peter gikk for å sjekke at Marc dro og Jesse vet jeg ikke hva han gjorde) fortsatte de å lete etter spor. Å, ja, Josie kom tilbake, men hun dro etter at Morag prøvde å få ut av henne hva hemmeligheten hennes var.

Scott og Hayley "lette" utendørs, dvs de klinte bak en vegg. Scott finner et skap på veggen der det står 'bomb!', og åpner det. Det er en bombe der som teller ned, men han tror det bare er en leke og at det er et spor, så de løper inn til Colleen og forteller at de har funnet våpenet. Colleen sier at det ikke var noen bombe med i manuset hennes, og Peter går og sjekker. Han ser at det er en ekte bombe og finner et ark det det står 'tick tock', og løper tilbake og får de andre ut. Beth og Barry er i andre etasje og leter, og har ikke hørt noe. De andre på utsiden oppdager at de mangler, og Scott og Kim løper inn etter dem, til Hayleys store fortvilelse. Peter går tilbake til bomben og ringer en-eller-annen for å få vite hvordan han skal disarmere den. (Han har nemlig en tang med seg plutselig, og må kutte en av de fire ledningene) Kim og Scott får ut Beth og Barry, etter at Barry snubler og skader foten. Peter klarer å kutte riktig ledning i siste øyeblikk, og bomben går ikke av.

Senere på surfeklubben snakker de alle om det som skjedde, og forteller det til Zoe, som er der. De er fremdeles sikre på at det er Marc som har gjort det og at han har planlagt det hele.

Hayley sier hun ble så redd da Scott gikk inn i huset igjen. beth virker som hun er i sjokk, Barry trøster henne litt. Martha tilbyr seg å følge Jesse hjem.

Tilbake på politistasjonen får Peter en telefon og drar ut. Politiet har funnet en utbrent bil med et lik i. De ser med en gang at liket er Marc. De finner også spor av sprengstoff i bilen, samme sprengstoff som ble brukt til å lage bomben. De finner da ut at Marc må ha laget bomben, og hatt litt sprengstoff igjen i bilen som gikk av så bilen eksploderte.

Tror jeg har fått med alt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zoe er ute etter hevn.

Da Sarah Lewis satt inne på det mentalsykehuset, så var Zoe pleiersken hennes, og ble også kjæresten hennes. Da Sarah skjøt seg selv, mente Zoe at alle i Summer Bay hadde skylden for det, og vil derfor hevne seg.

Zoe har egentlig et annet navn: Eve Jacobsen, og har drept den virkelige Zoe McAllister, som var en sykepleier hun møtte. Liket i skogen, det som Mattie så, er den egentlige Zoe. Eve startet skogbrannen for å skjule spor, og overtok Zoes identitet.

Så, ja, Zoe er nok litt gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zoe er ute etter hevn.

Da Sarah Lewis satt inne på det mentalsykehuset, så var Zoe pleiersken hennes, og ble også kjæresten hennes.  Da Sarah skjøt seg selv, mente Zoe at alle i Summer Bay hadde skylden for det, og vil derfor hevne seg.

Zoe har egentlig et annet navn:  Eve Jacobsen, og har drept den virkelige Zoe McAllister, som var en sykepleier hun møtte.  Liket i skogen, det som Mattie så, er den egentlige Zoe.  Eve startet skogbrannen for å skjule spor, og overtok Zoes identitet.

Så, ja, Zoe er nok litt gal.

Oi Oi :overrasket: for en dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med hun der Cassie? Misbrukt eller noe slikt?

Mulig. Eller så er hun redd hun har en smittsom sykdom? Muligens HIV eller noe? vet det har vært tema tidligere, og serien liker jo gjenbruk av temaer. Hvem var det som hadde HIV tidligere, eller var redd hun/han hadde det? Husker bare vedkommende skar seg mens h*n raspet ost og kastet alt i bosset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem var det som hadde HIV? Synes også å huske noe sånt, men kan ikke huske hvem.

Synes Robbie oppfører seg dust igjen nå som han og Tasha har slått opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det som hadde HIV?  Synes også å huske noe sånt, men kan ikke huske hvem.

Synes Robbie oppfører seg dust igjen nå som han og Tasha har slått opp.

Var vel Robbie som trodde han hadde det. Han stakk seg jo på ei sprøyte i skogen. Men testen var negativ og så viste det seg av det var Ric's spøyte (han er diabetiker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**

En dag for ikke så lenge siden, så kom jeg over Home and Away på en annen kanal. Husker ikke hvilken. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...