Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vet det er såpeopera, men hvordan kan det ha seg at broren er helt gal mens Lea er så sympatisk? Og at hun ikke har merket noe på broren før? Han har ikke vært voldelig under oppveksten? (Har ikke kommet så langt i episodene ennå at broren har kommet til bukta så mulig det er noe jeg ikke har fått med meg om forholdet mellom Lea og broren)

Anonymkode: edaec...f25

Man får ikke vite noe spesielt om det, så er litt tynn som det meste i Home and away 😁

Anonymkode: b78c2...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vet det er såpeopera, men hvordan kan det ha seg at broren er helt gal mens Lea er så sympatisk? Og at hun ikke har merket noe på broren før? Han har ikke vært voldelig under oppveksten? (Har ikke kommet så langt i episodene ennå at broren har kommet til bukta så mulig det er noe jeg ikke har fått med meg om forholdet mellom Lea og broren)

Theo holdte det godt skjult

Anonymkode: 3e3ee...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Man får ikke vite noe spesielt om det, så er litt tynn som det meste i Home and away 😁

Anonymkode: b78c2...291

Vi får vite mye 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så idiotisk av Mac å gi husleie penga til han fyren..

Hva i all verden var vitsen med det ?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 19.55):

Det har kommet frem i en kort bisetning at faren deres slo han også, men at Leah slapp unna. Barn utsatt for vold utøver ofte vold selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra..

Er du sikker..

To uttrykk de sier ørten ganger i hver episode,  sjekk selv, he he 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett på denne seien "hele livet", men nå etter tja 25 (?) år begynner jeg å bli lei noen ting: Summer Bay må være en av verdens farligste plasser å bo (det har roet seg litt nå, men det var en periode folk var i bilulykker, eksplosjoner, helikopter ulykker osv.) annenhver uke. Det er jo ofte de samme som havner i disse ulykkene, men alt blir fort glemt. Hvor mange ganger har ikke Leah blitt enke? Det hadde vært helt naturlig at hun tok en prat med Mia etter Ari døde. Når Ryder ble kidnappet av Theo, hadde det vært helt naturlig å snakke noe om den gangen han, Cloe, Bella og Nico ble kidnappet. Det er hauger med sånne eksempler, men det som virkelig tok kaka var at Theo ikke visste at broren til tantens samboer hadde blitt drept i en gisselsituasjon!! Altså!! Familier snakker da sammen!! Jeg er så lei....men hvem sitter å ser på seien hver dag....? Moi!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Itro skrev (6 minutter siden):

Jeg har sett på denne seien "hele livet", men nå etter tja 25 (?) år begynner jeg å bli lei noen ting: Summer Bay må være en av verdens farligste plasser å bo (det har roet seg litt nå, men det var en periode folk var i bilulykker, eksplosjoner, helikopter ulykker osv.) annenhver uke. Det er jo ofte de samme som havner i disse ulykkene, men alt blir fort glemt. Hvor mange ganger har ikke Leah blitt enke? Det hadde vært helt naturlig at hun tok en prat med Mia etter Ari døde. Når Ryder ble kidnappet av Theo, hadde det vært helt naturlig å snakke noe om den gangen han, Cloe, Bella og Nico ble kidnappet. Det er hauger med sånne eksempler, men det som virkelig tok kaka var at Theo ikke visste at broren til tantens samboer hadde blitt drept i en gisselsituasjon!! Altså!! Familier snakker da sammen!! Jeg er så lei....men hvem sitter å ser på seien hver dag....? Moi!! 

Så slutt å se på da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Serien har virkelig tapt seg i det siste.. nå minner det mer om en bilkrasj, man kan ikke se bort fullstendig.

Anonymkode: 84773...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Serien har virkelig tapt seg i det siste.. nå minner det mer om en bilkrasj, man kan ikke se bort fullstendig.

Jeg synes den er veldig bra nå, ingen som tvinger deg til å se på ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er enig. Har prøvd å slutte flere ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så slutt å se på da ;) 

Ååå, jeg har prøvd! Men så er det noe med serien da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Itro skrev (Akkurat nå):

Jeg er enig. Har prøvd å slutte flere ganger...

Klarer du ikke å slutte så liker du serien ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Itro skrev (Akkurat nå):

Ååå, jeg har prøvd! Men så er det noe med serien da....

Ja den er spennende og bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klarer du ikke å slutte så liker du serien ;) 

Jeg gjør jo det....skulle bare ønske de kunne gjort den mer troverdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Itro skrev (1 minutt siden):

Jeg gjør jo det....skulle bare ønske de kunne gjort den mer troverdig...

Jeg synes den er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

"Sliter" med det motsatte her 😛 Jeg så på serien fra rundt 2000, men synes den begynte å tapte seg så innmari for et par år siden. Ser andre serier og leter stadig etter nye, har prøvd å begynne med Home and Away igjen men greier det ikke. Ser et par episoder, men stopper der fordi handlingen ikke fenger meg.

Anonymkode: 9a59c...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

"Sliter" med det motsatte her 😛 Jeg så på serien fra rundt 2000, men synes den begynte å tapte seg så innmari for et par år siden. Ser andre serier og leter stadig etter nye, har prøvd å begynne med Home and Away igjen men greier det ikke. Ser et par episoder, men stopper der fordi handlingen ikke fenger meg.

Home and away var best i 2004-2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Home and away var best i 2004-2008

Ja, jeg likte også godt Home and away i den perioden der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg likte også godt Home and away i den perioden der :)

Og hun stalkeren og Jack ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...