liv Skrevet 4. november 2005 #1 Del Skrevet 4. november 2005 Skal jeg komme med noen spoilere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 4. november 2005 #2 Del Skrevet 4. november 2005 ikke for min del, for jeg vet hva som kommer til å skje :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2005 #3 Del Skrevet 4. november 2005 Skal jeg komme med noen spoilere? ← JA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 5. november 2005 #4 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) JA ← oki. her kommer det litt : *SPOILER* kirsty og kane gifter seg . Jade ble ble byttet med en annen på sykehuset, Seb blir lam og flytter til Fisher. Leah blir surrogatmor for Sally og Flynn. Tasha ble adoptert bort som liten og hennes biologiske mor er Angie Russell. Endret 5. november 2005 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. november 2005 #5 Del Skrevet 5. november 2005 Ser det er flere enn meg som har snoket litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. november 2005 #6 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Jade ble ble byttet med en annen på sykehuset, ← Ahh!! DERFOR de ikke ligner hverandre i det hele tatt!! Endret 5. november 2005 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. november 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 5. november 2005 Og litt mer; Kane får kreft og Kristi blir gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2005 #8 Del Skrevet 5. november 2005 Wow, det skjer jo mye nytt jo!! Mye action i lille "Summer Bay" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 5. november 2005 #9 Del Skrevet 5. november 2005 en viss person som blir drept oxo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. november 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Ja det er en som dør ja, men hvem det er får vi ikke vite før i begravelsen. Forøverig en av de mest sette episodene i Australia, virkelig verd å vente på. Men jeg har sniklest i dagboken til Sally på nett og vet hvem det er Endret 5. november 2005 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 5. november 2005 #11 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg har også sniklest i Sallys dagbok, synd at den ikke er oppdatert på evigheter.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 5. november 2005 #12 Del Skrevet 5. november 2005 vet hvem som dør jeg oxo. trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #13 Del Skrevet 5. november 2005 Hvem dør?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 5. november 2005 #14 Del Skrevet 5. november 2005 jeg vet, jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2005 #15 Del Skrevet 5. november 2005 jeg vet, jeg vet! ← Fortell, fortell :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2005 #16 Del Skrevet 5. november 2005 Ja det er en som dør ja, men hvem det er får vi ikke vite før i begravelsen. Forøverig en av de mest sette episodene i Australia, virkelig verd å vente på. Men jeg har sniklest i dagboken til Sally på nett og vet hvem det er ← Har du link til dagboken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 5. november 2005 #17 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) her her står det hvem som dør Endret 5. november 2005 av moka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. november 2005 Forfatter #18 Del Skrevet 5. november 2005 Og litt til ja; Hayley og Noa blir sammen igjen, og gifter seg Så dør Noa Kirsty får en nyresykdom, og alle presser hennes nye søster for å få henne til å donere nyre men hun vil ikke. Husker ikke om hun bytter mening da. Babyen Sally får er forøverig ei jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #19 Del Skrevet 5. november 2005 Bare død, sykdom og fordervelse jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 5. november 2005 #20 Del Skrevet 5. november 2005 en glad nyhet også da: alex og brodie gifter seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå