Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Har Home and away begynt igjen i Australia? Hvordan gikk det isåfall med busskræsjen??
Og hvilket nr er den episoden, tenkte å se den på dailymotion. Både busskræsj episoden og episoden etter.. Klarer ikke vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dritt av Brax slutter, og at casey dør. Men ingen er der evig.. Unntatt Irene og Alf da.. :P

Er ikke så begeistra for Josh og Andy. Syns de liksom ikke passer helt inn.. Samme med Evie og Oscar.

Elsker home and away. Det eneste som er dumt er at når folk er nye i serien, så har de sikkelig unik personlighet og kledsstil. Men når de har vært med i noen uker, så blir det liksom bare "blanda inn" og nøytrale.

Husker når Ricky kom inn så hadde hun lange øredobber og skikkelig kul sveis.. Skinnjakke hvis jeg ikke husker feil. Nå er ho meir nøytral og "vanlig"..

Eneste som har sikkelig personlighet er vel Brax og Marilyn. Hehe.

Anonymous poster hash: 36bc2...d06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Home and away begynt igjen i Australia? Hvordan gikk det isåfall med busskræsjen??

Og hvilket nr er den episoden, tenkte å se den på dailymotion. Både busskræsj episoden og episoden etter.. Klarer ikke vente..

Søk på 6121. Det er første episode i den nye sesongen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyle er kritisk skadd og vi vet ikke om han vil overleve, leah er i koma og ricky vet jeg ikke

Kyle overlever, Leah er fremdeles i koma og det går bra med Ricky og babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar Sophie livet sitt eller noe? Hun er jo helt gal blitt :O

Mener du på de australske episodene eller de som går på tv nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt av Brax slutter, og at casey dør. Men ingen er der evig.. Unntatt Irene og Alf da.. :P

Er ikke så begeistra for Josh og Andy. Syns de liksom ikke passer helt inn.. Samme med Evie og Oscar.

Elsker home and away. Det eneste som er dumt er at når folk er nye i serien, så har de sikkelig unik personlighet og kledsstil. Men når de har vært med i noen uker, så blir det liksom bare "blanda inn" og nøytrale.

Husker når Ricky kom inn så hadde hun lange øredobber og skikkelig kul sveis.. Skinnjakke hvis jeg ikke husker feil. Nå er ho meir nøytral og "vanlig"..

Eneste som har sikkelig personlighet er vel Brax og Marilyn. Hehe.

Og Leah og John :) Ser ut som at Marilyn og Roo kommer til å være der en liten evighet også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du på de australske episodene eller de som går på tv nå?

De australske. Etter den bussulykken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bridgette sneddon skal jo forlate serien har jeg hørt så er godt mulig at det skjer :) Visste du at hun er sammen med skuespiller steve peacocke som spiller brax?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bridgette sneddon skal jo forlate serien har jeg hørt så er godt mulig at det skjer :) Visste du at hun er sammen med skuespiller steve peacocke som spiller brax?

Mente bare at noen i denne tråden hun tok overdose eller noe.. Aner ikke. men episoden jeg så i stad etter busskræsjen så gikk hun jo til politiet, så kanskje hun havner i fengsel siden hun forårsaket ulykken?

Ja visste de var sammen, de er jo gift også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Leah og John :) Ser ut som at Marilyn og Roo kommer til å være der en liten evighet også :P

Ja, håper ikke at Marilyn, Roo og John må ut. Leah er liksom bare der.. Kom kanskje litt mer "frem" nå som hun er forelska i McGuire. Husker når ho kom inn i serien og Vinnie blei forelska i ho. Hehe. Det er lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente bare at noen i denne tråden hun tok overdose eller noe.. Aner ikke. men episoden jeg så i stad etter busskræsjen så gikk hun jo til politiet, så kanskje hun havner i fengsel siden hun forårsaket ulykken?

Ja visste de var sammen, de er jo gift også :)

Hun tar ikke overdose, hun meldte seg selv til politiet siden det var hun som forårsaket hele ulykken. Så hun er ute av serien nå.

Som nevnt over så overlever Kyle. Hannah havner i rullestol og ingenting skjer med Ricky og babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun tar ikke overdose, hun meldte seg selv til politiet siden det var hun som forårsaket hele ulykken. Så hun er ute av serien nå.

Som nevnt over så overlever Kyle. Hannah havner i rullestol og ingenting skjer med Ricky og babyen.

Åja :)

Bra at det gikk bra med Ricky og babyen! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...