Avalon Skrevet 17. juni 2014 #4641 Del Skrevet 17. juni 2014 Oioi, spennende! Dette skjer nå i Australia eller? At evie er forelsket i Josh ja. Maddie har enda ikke blitt gravid, det er sikkert lest i spoilers på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 18. juni 2014 #4642 Del Skrevet 18. juni 2014 Haha! Hun også?? Er det med Josh? Også har vi jo Evie som er forelsket i Josh... oiooioii! Vet ikke, men regner med det? Oioi, spennende! Dette skjer nå i Australia eller? ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 18. juni 2014 #4643 Del Skrevet 18. juni 2014 Vet ikke, men regner med det? ja :D Hihi, dette blir spennende ja! Etter min tolkning så kaan det virke som om Josh liker evie uten at han er helt klar over det selv enda, så hvis det er riktig kan det jo bli litt av et trekant drama dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 18. juni 2014 #4644 Del Skrevet 18. juni 2014 Oj, så spennende!! Men igjen, hva skjer med Casey og Denny? Eller er det Chris som blir sammen med Denny? haha, går litt i surr her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 18. juni 2014 #4645 Del Skrevet 18. juni 2014 Oj, så spennende!! Men igjen, hva skjer med Casey og Denny? Eller er det Chris som blir sammen med Denny? haha, går litt i surr her.. Chris og Denny blir sammen, men Casey er forelsket i Denny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 18. juni 2014 #4646 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Hihi, dette blir spennende ja! Etter min tolkning så kaan det virke som om Josh liker evie uten at han er helt klar over det selv enda, så hvis det er riktig kan det jo bli litt av et trekant drama dette her! Nei, for meg ser det ut som at han liker hun, og at han er klar over det, men bare handler ikke på det. Trekantdrama blir det nok ja :D Gleder meg til Ricky blir gravid jeg <3 Casey kysset Denny, blir spennende å se hvordan det utvikler seg mellom dem. Men jeg tror fremdeles at de hooker opp jeg, også kommer frk england på besøk.. Oscar er fryktelig irriterende og dramatisk.. På tide at han begynner å fokuserer på noe annet.. Endret 18. juni 2014 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 18. juni 2014 #4647 Del Skrevet 18. juni 2014 Nei, for meg ser det ut som at han liker hun, og at han er klar over det, men bare handler ikke på det. Trekantdrama blir det nok ja :D Gleder meg til Ricky blir gravid jeg <3 Casey kysset Denny, blir spennende å se hvordan det utvikler seg mellom dem. Men jeg tror fremdeles at de hooker opp jeg, også kommer frk england på besøk.. Oscar er fryktelig irriterende og dramatisk.. På tide at han begynner å fokuserer på noe annet.. Tror Chris kommer til å ta det ganske hardt når de to hooker opp. Får satse på at han finner seg noen andre, kanskje de kan bytte, chris og frk. england - casey og denny? Det blir koselig med en mini brax! Lurer fælt på om Maddie velger å beholde, vet du noe om det? Håper det ikke er så lenge til det kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 19. juni 2014 #4648 Del Skrevet 19. juni 2014 Tror Chris kommer til å ta det ganske hardt når de to hooker opp. Får satse på at han finner seg noen andre, kanskje de kan bytte, chris og frk. england - casey og denny? Det blir koselig med en mini brax! Lurer fælt på om Maddie velger å beholde, vet du noe om det? Håper det ikke er så lenge til det kommer! Jeg vil tro hun beholder, jeg tror hun er nåtidens versjon av Roo.. Roo fikk jo unge grådig tidelig også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 19. juni 2014 #4649 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg vil tro hun beholder, jeg tror hun er nåtidens versjon av Roo.. Roo fikk jo unge grådig tidelig også.. Ja, hun har jo også vært litt rebelsk på sin måte også, slik som Roo.. Spennende dette. Vet du om det er lenge til det kommer på skjermen? (australsk skjerm altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 19. juni 2014 #4650 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Ja, hun har jo også vært litt rebelsk på sin måte også, slik som Roo.. Spennende dette. Vet du om det er lenge til det kommer på skjermen? (australsk skjerm altså) Jeg vil tro ganske snart.. Regner med at Maddie vil gjøre "alt" for å beholde typen, siden han har fattet interesse for hun andre.. Så jeg har en liten følelse på at dette er planlagt fra hennes side? På tide å se dagens episoder :D Endret 19. juni 2014 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 19. juni 2014 #4651 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg vil tro ganske snart.. Regner med at Maddie vil gjøre "alt" for å beholde typen, siden han har fattet interesse for hun andre.. Så jeg har en liten følelse på at dette er planlagt fra hennes side? På tide å se dagens episoder :D Oioioi! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 19. juni 2014 #4652 Del Skrevet 19. juni 2014 Oioioi! Gleder meg! Jeg også Jeg vil tro at vi har fått vite det ila 1 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 20. juni 2014 #4653 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg også Jeg vil tro at vi har fått vite det ila 1 mnd Ja, har ikke sett antydning til noe enda. Mye drama fremover da og et bryllup, wooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 20. juni 2014 #4654 Del Skrevet 20. juni 2014 Ja, har ikke sett antydning til noe enda. Mye drama fremover da og et bryllup, wooo! Om de kommer så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 23. juni 2014 #4655 Del Skrevet 23. juni 2014 Uuuuuuiiiuiiiiuuuuiii! Sasha og han der jeg såklart har glemt navnet på akkurat nå har hoppa til køys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 25. juni 2014 #4656 Del Skrevet 25. juni 2014 Iiiik! Heath skal prøve å få full omsorg for datteren, håper det går bedre for han denne gangen enn forrige gang. Håper også at Bianca kommer tilbake snart.. Men regner med hun er ute av serien og at snart er vel Heath også det? Regner med han flytter etter? Maddie er så sykt selvsentrert, ble dritt forbanna fordi hun strøk å det gjorde ikke Josh, herregud for en idiot, han leste jo i ukesvis for den! Haha, drittkjerring ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 25. juni 2014 #4657 Del Skrevet 25. juni 2014 Ja, Maddie er lite sympatisk! Jeg tror Heath flytter etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 26. juni 2014 #4658 Del Skrevet 26. juni 2014 Der var Roo kommet hjem igjen, lurer på hva som har skjedd, hun virker ikke helt ved sine fulle fem med tanke på at hun besvimte. :/ Maddie er så opp å ned i humøret at jeg tror hun er gravid allerede, så er vel ikke lenge til hun finner ut av det. Rickey spør så mye om fremtidsplaner osv når det kommer til Brax, at det må ligge noe mer bak der også. I og med at hun sier engang i neste uke at hun ikke ser problemet med å få en baby. Ganske sikker på at de to kommer til å gå gravid samtidig Morsomt at Chris nå er livredd for Casey etter at han smelte til han For en idiot Neste uke: Casey og Denny kysser - Evy og Josh kysser. Skal bli spennende tider fremover ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 26. juni 2014 #4659 Del Skrevet 26. juni 2014 Blir Evie og Denny kjent? Eller er Evie like kald mot og ikke vil ha noe med henne å gjøre som i starten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 26. juni 2014 #4660 Del Skrevet 26. juni 2014 Blir Evie og Denny kjent? Eller er Evie like kald mot og ikke vil ha noe med henne å gjøre som i starten? De blir gode venner de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå