Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

...oppfølging: og kommer adam og innrømmer at det er han, så det er derfor brax kommer ut ?

Anonymous poster hash: 67c1f...7b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...oppfølging: og kommer adam og innrømmer at det er han, så det er derfor brax kommer ut ?

Ja, og han forteller også hvor han gjemte liket. Så det har de funnet.

Brax blir med den yngste Barrett broren til likhuset, Andy ville ikke. Og er ellers litt dramaqueen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dere, jeg ser på de norske episodene, hvor brax akkurat har tilstått drapet på han faren. hvor lenge sitter han i fengsel før han kommer ut igjen?

I serien er det ca. 6mnd han sitter inne, tror jeg det var. Men, det er jo ikke akkurat 6mnd i episoder, tror jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at Romeo er død nå :( Syntes så synd på Indi! Hvor lenge er det til hun forlater the bay i følge den norske tiden forresten? Og blir Chris sammen med ei ny jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Så trist at Romeo er død nå :( Syntes så synd på Indi! Hvor lenge er det til hun forlater the bay i følge den norske tiden forresten? Og blir Chris sammen med ei ny jente?

Jeg holdt på å grine når dem snakket om at romeo var død, føler meg så dum av å bli så lei meg av noe som er fiksjon. Får nesten lyst til å se the new normals bare for å se at han er i live

Indi drar i sesong avslutningen som er i slutten av november altså om to måneders tid her i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å grine når dem snakket om at romeo var død, føler meg så dum av å bli så lei meg av noe som er fiksjon. Får nesten lyst til å se the new normals bare for å se at han er i live

Indi drar i sesong avslutningen som er i slutten av november altså om to måneders tid her i norge

Det samme blir jeg, hehe.

Aha, vil ikke at hun skal slutte jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bardama, Jess, har kreft. Stadium 4.

Heath vet det foreløpig ikke.

Oj. derfor hun sikkert dør da.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. derfor hun sikkert dør da.. :(

Sannsynligvis. Stadium 4 er ille, og evt. behandling/ medisiner kan de ikke ta mens de er gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nå etter Romeo sin død så blir det ikke mer Chris og Indi? Stakkars Chris hvis det er tilfelle :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Så nå etter Romeo sin død så blir det ikke mer Chris og Indi? Stakkars Chris hvis det er tilfelle :(

Det blir mer chrindi eller indis om du vil kalle det helt til sesong finalen, romeo dukker også opp tror jeg i noen scener i oktober og november hvor indi drømmer om han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Hvem er Denny? :)

Naboen til wilson:)

Nei tuller, det er avdøde ethan sin bastard unge

Hvor ser dere de australske episodene?

Nettet

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er Denny? :)

Halvsøsteren til tvillingene. Er vel ikke så veldig lenge før de dukker opp på norskskjerm, om de ikke er der allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes Chris virker helt håpløs jeg. Det eneste oppegående han har gjort, har han gjort etter kraftige spark i ræva av andre som tenker mer fornuftig.

Lite realistisk at Indi så noe i han synes jeg..

Anonymous poster hash: e389e...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Halvsøsteren til tvillingene. Er vel ikke så veldig lenge før de dukker opp på norskskjerm, om de ikke er der allerede.

Dem dukket opp for en måned siden, har du sluttet å følge med eller?

Hater at Brax havner i fengsel :( Og jeg HATER ANDY !! AAARGH! :kjempesinna:

Dør Josh?

Jeg og, skulle ønske andy ble skutt og drept

Synes Chris virker helt håpløs jeg. Det eneste oppegående han har gjort, har han gjort etter kraftige spark i ræva av andre som tenker mer fornuftig.

Lite realistisk at Indi så noe i han synes jeg..

Anonymous poster hash: e389e...f7f

Hun eksen hans er håpløs, chris er skikkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...