Gjest Winza Skrevet 10. mars 2014 #4301 Del Skrevet 10. mars 2014 Ja, Ricky og Caisey var å besøkte han i fengselet.Håper ikke det besøket var det eneste vi fikk sett av han igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 10. mars 2014 #4302 Del Skrevet 10. mars 2014 I dag var det plutselig to episoder på tv2 igjen. Dere Australia-seere, hva gjør Brax med Andy Barret (?) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 10. mars 2014 #4303 Del Skrevet 10. mars 2014 I dag var det plutselig to episoder på tv2 igjen. Dere Australia-seere, hva gjør Brax med Andy Barret (?) ? Nei? Det var reprise først. Jeg så den i går og den gikk i reprise i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 10. mars 2014 #4304 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Han Nate, den nye legen var ikke så verst å se på Hadde et lite håp om at han kom til å bli ja Endret 10. mars 2014 av Sitronmelis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11. mars 2014 #4305 Del Skrevet 11. mars 2014 Nei? Det var reprise først. Jeg så den i går og den gikk i reprise i dag og Åja, jeg fikk ikke sett på fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 11. mars 2014 #4306 Del Skrevet 11. mars 2014 I dag var det plutselig to episoder på tv2 igjen. Dere Australia-seere, hva gjør Brax med Andy Barret (?) ? Han har ikke gjort noe spesielt til nå. Vet at i episoden imorgen når Andy finner ut at Brax er ute av fengsel, så får Brax seg en på trynet. Men, får se hva som skjer når Andy får vite hvem som faktisk drepte faren deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. mars 2014 #4307 Del Skrevet 11. mars 2014 Han har ikke gjort noe spesielt til nå. Vet at i episoden imorgen når Andy finner ut at Brax er ute av fengsel, så får Brax seg en på trynet. Men, får se hva som skjer når Andy får vite hvem som faktisk drepte faren deres.Brax burde gi han en på trynet etter hva han gjorde mot casey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11. mars 2014 #4308 Del Skrevet 11. mars 2014 Hvem drepte faren til Andy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 11. mars 2014 #4309 Del Skrevet 11. mars 2014 Han har ikke gjort noe spesielt til nå. Vet at i episoden imorgen når Andy finner ut at Brax er ute av fengsel, så får Brax seg en på trynet. Men, får se hva som skjer når Andy får vite hvem som faktisk drepte faren deres. Drepte Brax faren til Andy? Var det derfor han kom i fengsel i utgangspunktet? Men hva skjer videre med Nate? Er det han som ordna med den bomba på sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 11. mars 2014 #4310 Del Skrevet 11. mars 2014 Hvem drepte faren til Andy? Brax sloss med han, ringte Adam for hjelp for han trodde han hadde drept han. Adam drepte han, og lot Brax tro at det var han selv som drepte han, for å ha noe på han. At han stod i "gjeld" til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 11. mars 2014 #4311 Del Skrevet 11. mars 2014 Drepte Brax faren til Andy? Var det derfor han kom i fengsel i utgangspunktet? Men hva skjer videre med Nate? Er det han som ordna med den bomba på sykehuset? Svarte på dette med faren til Andy i innlegget mitt rett over her =) Det er ikke Nate som står bak bomben. Det er den gale eks rektoren fra Mangrove river. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #4312 Del Skrevet 11. mars 2014 Hun som er gravid med Heaths baby, tror dere at hun kanskje kan være syk? At det er derfor hun skjuler noe? Og at hun blir "skuffet" når han bare vil betale for barnet og treffe det i ny og ne? tenker på når de hadde den samtalen, og han sa at han trodde hun skulle ha hovedansvaret, virker som det er noe som ligger der altså! Men jeg kan jo ta veldig feil da! Anonymous poster hash: 7beb8...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 12. mars 2014 #4313 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Jeg har i vært fall hørt at hun døde under/etter føds Hun som er gravid med Heaths baby, tror dere at hun kanskje kan være syk? At det er derfor hun skjuler noe? Og at hun blir "skuffet" når han bare vil betale for barnet og treffe det i ny og ne? tenker på når de hadde den samtalen, og han sa at han trodde hun skulle ha hovedansvaret, virker som det er noe som ligger der altså! Men jeg kan jo ta veldig feil da! Anonymous poster hash: 7beb8...d14 Jeg har i vært fall hørt at hun døde under/etter fødselen, og at det kanskje ikke var Heath´s baby allikevel, og at Bianca og Heath adopterte ungen. Men mulig jeg tar helt feil altså Jeg føler kun med på den norske serien, men er så nysgjerrig på hva som skjer videre, så dere som ser på den australske tiden, får informere videre når det skjer noe nytt. Endret 12. mars 2014 av vaniljeglasur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 12. mars 2014 #4314 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg har i vært fall hørt at hun døde under/etter føds Jeg har i vært fall hørt at hun døde under/etter fødselen, og at det kanskje ikke var Heath´s baby allikevel, og at Bianca og Heath adopterte ungen. Men mulig jeg tar helt feil altså Jeg føler kun med på den norske serien, men er så nysgjerrig på hva som skjer videre, så dere som ser på den australske tiden, får informere videre når det skjer noe nytt. Det skal skal iallefall jeg gjøre Tror fødselen starter i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 13. mars 2014 #4315 Del Skrevet 13. mars 2014 Fødselen er såvidt igang. Blir sikkert baby i løpet av neste uke, og da finner vi sikkert også ut hva hun skjuler Sasha og han der typen (som jeg nå har glemt ut navnet på..) har gjort det slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 14. mars 2014 #4316 Del Skrevet 14. mars 2014 Er det lenge til Romeo dør og Indi får vite det? (Følger med på de norske sendingene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. mars 2014 #4317 Del Skrevet 14. mars 2014 Er det lenge til Romeo dør og Indi får vite det? (Følger med på de norske sendingene). Usj, det der er så trist... Følger også kun med på de norske episodene, men det er helt grusomt det der.. Hadde håpet han skulle komme tilbake og at de finner tilbake til hverandre Er det sikkert at han dør? *lever i håpet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. mars 2014 #4318 Del Skrevet 14. mars 2014 Usj, det der er så trist... Følger også kun med på de norske episodene, men det er helt grusomt det der.. Hadde håpet han skulle komme tilbake og at de finner tilbake til hverandre Er det sikkert at han dør? *lever i håpet* Det er veldig sikkert at han dør ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. mars 2014 #4319 Del Skrevet 14. mars 2014 Så mandag og tirsdags episodene nå nettopp, fra australsk tv. Babyen er født, det ble en gutt. Bianca vil at Heath skal delta i babyens liv, men uten henne. Ingen hemlighet ute enda, kommer sikkert i de neste episodene, eller kanskje neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4320 Del Skrevet 14. mars 2014 men dere, jeg ser på de norske episodene, hvor brax akkurat har tilstått drapet på han faren. hvor lenge sitter han i fengsel før han kommer ut igjen? Anonymous poster hash: 67c1f...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå