vaniljeglasur Skrevet 28. februar 2014 #4261 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg sendte også nettopp en mail nå, så blir spennende å se hva jeg får i svar! Nå er jeg rimelig lei av at vi atter en gang skal havne laaaaangt bak Australia. For noe piss rett og slett. ARGH. Bare tull at de ikke har flere episoder, da det er flere land som ligger kun EN UKE bak Australia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. februar 2014 #4262 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg sendte også nettopp en mail nå, så blir spennende å se hva jeg får i svar! Nå er jeg rimelig lei av at vi atter en gang skal havne laaaaangt bak Australia. For noe piss rett og slett. ARGH. Bare tull at de ikke har flere episoder, da det er flere land som ligger kun EN UKE bak Australia. Ikke noe vits, dem sier bare dem ikke har flere episoder igjen å vise. Vi må starte en kampanje og kreve to episoder om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 28. februar 2014 #4263 Del Skrevet 28. februar 2014 Bare tull at de ikke har flere episoder, da det er flere land som ligger kun EN UKE bak Australia. Det kommer vel an på hva slags avtale Norge har med dem i Australia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 1. mars 2014 #4264 Del Skrevet 1. mars 2014 Ikke noe vits, dem sier bare dem ikke har flere episoder igjen å vise. Vi må starte en kampanje og kreve to episoder om dagen! Men tror de hører mer på oss når flere sender mail Men håper de ikke går tom med episoder da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mars 2014 #4265 Del Skrevet 1. mars 2014 Men tror de hører mer på oss når flere sender mail Men håper de ikke går tom med episoder da!! La oss storme tv 2 bygningen og ta tv 2 sjefen til fange og tvinge han til å sende to episoder om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. mars 2014 #4266 Del Skrevet 1. mars 2014 *mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #4267 Del Skrevet 1. mars 2014 *mine innlegg*Heh?Anonymous poster hash: b9a45...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. mars 2014 #4268 Del Skrevet 1. mars 2014 Heh?Anonymous poster hash: b9a45...028 Betyr at jeg vil følge med videre og at tråden ligger under mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 1. mars 2014 #4269 Del Skrevet 1. mars 2014 La oss storme tv 2 bygningen og ta tv 2 sjefen til fange og tvinge han til å sende to episoder om dagen eeh javel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mars 2014 #4270 Del Skrevet 1. mars 2014 eeh javel? Skjønner du ikke spøk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 2. mars 2014 #4271 Del Skrevet 2. mars 2014 Tråden er ryddet for avsporinger og persondebatt samt hets av Anonym Brukerfunskjonen. Hvis det er sterke uenigheter om hvilke tema som er ok å diskutere i denne tråden, anbefaler jeg at de som ønsker å utvide diksujonen til sidespor lager en ny tråd for dette, slik at denne tråden ikke blir ødelagt og til slutt stengt. Kosemose, mod 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mars 2014 #4272 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Så kjedelig det er når dem bare viser en ny episode om dagen og så viser dem forgårs episode på bliss. TV2.no begynner å irritere meg... Jeg gleder meg mye til det som skal skje dem neste 2 månedene til sesong finalen:) Endret 6. mars 2014 av Sid Walker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 6. mars 2014 #4273 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Jeg mener å ha sett hun Robyn ("kjæresten" til Chris) fra en film eller en tv serie.. men jeg klarer ikke huske hva.. noe som vet? Blir sprø.. Endret 6. mars 2014 av Sitronmelis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mars 2014 #4274 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg mener å ha sett hun Robyn ("kjæresten" til Chris) fra en film eller en tv serie.. men jeg klarer ikke huske hva.. noe som vet? Blir sprø.. Hun spilte i samme serie Claudia i 2009http://www.backtothebay.net/characters/hammond_claudia.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 6. mars 2014 #4275 Del Skrevet 6. mars 2014 Hun spilte i samme serie Claudia i 2009http://www.backtothebay.net/characters/hammond_claudia.shtml Ook.. Merkelig de bruker samme person til to forskjellige karakterer men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mars 2014 #4276 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Ook.. Merkelig de bruker samme person til to forskjellige karakterer men Ikke egentlig. Dem bruker om igjen skuespillere masse ganger på alle såpe serier. Heath var med i 2007 som en annen person som var mathildas kjæreste for eksempel:) Endret 6. mars 2014 av Sid Walker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. mars 2014 #4277 Del Skrevet 6. mars 2014 Ikke egentlig. Dem bruker om igjen skuespillere masse ganger på alle såpe serier. Heath var med i 2007 som en annen person som var mathildas kjæreste for eksempel:) Hm, kan ikke huske det.. Syns han er en flink skuespiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 6. mars 2014 #4278 Del Skrevet 6. mars 2014 Hun som spiller Ricky har også vært med før i en annen rolle Er nok en måte å plukke opp gode skuespillere på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mars 2014 #4279 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Hun som spiller Ricky har også vært med før i en annen rolle Er nok en måte å plukke opp gode skuespillere på.Ser hun spilte ei som heter hayley doven. Kan ikke huske henne Eller jeg tror jeg husker henne nå. Der var hun Liam data når han var tilbake fra byen Endret 6. mars 2014 av Sid Walker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 6. mars 2014 #4280 Del Skrevet 6. mars 2014 Ser hun spilte ei som heter hayley doven. Kan ikke huske henne Eller jeg tror jeg husker henne nå. Der var hun Liam data når han var tilbake fra byen Nei det er ikke henne. Dette var lenge før. Fra wiki: "Hayley is a caravan park guest who Penn Graham (Christian Clark) convinces to drop theft charges againstColleen Smart (Lyn Collingwood). Hayley is later admitted to hospital after she begins haemorrhaging during labour. Sid Walker (Robert Mammone) tends to her and pretends to be her husband David Stone (Hamish Briggs) in order to comfort her as she dies." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå