Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er tross alt en spoilertråd, og da spoiles det.

Det er ikke er spoiler tråd for hva som allerede har skjedd på norsk tv.

Trodde vi var ferdige med dette, og er enig i at det er ingen vits i å plutselig lage nye regler for en meget gammel tråd.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun drar alt nå? :danse:

Å ja, og det er endelig. Gleder meg, makan til grettenhet skal man lete lenge etter, når hun er så gretten virker hun mye eldre enn 30 år og er langt i fra tiltrekkendes men det er jo egentlig slik kvinnfolk med kort hår over 30 er

Anonymous poster hash: b9a45...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tross alt en spoilertråd, og da spoiles det.

Det er ikke er spoiler tråd for hva som allerede har skjedd på norsk tv.

Trodde vi var ferdige med dette, og er enig i at det er ingen vits i å plutselig lage nye regler for en meget gammel tråd.

Hvorfor ikke bare bruke det forumet jeg lagde? Bedre med et eget norsk forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare bruke det forumet jeg lagde? Bedre med et eget norsk forum

Joda, det er klart det. Men er vandt til å henge her, og jeg liker brukerene som også er her. Gammel vane er vond å vende osv. Trives her, hyggelige folk. Så jeg kommer ikke til å slutte å spoile når folk spør her.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det er klart det. Men er vandt til å henge her, og jeg liker brukerene som også er her. Gammel vane er vond å vende osv. Trives her, hyggelige folk. Så jeg kommer ikke til å slutte å spoile når folk spør her.

Vanskelig å gjøre et forum populært. Lurer på hvordan dem fikk folk til å vite om kvinneguiden og fikk dem til å bruke det når det først ble lagd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å gjøre et forum populært. Lurer på hvordan dem fikk folk til å vite om kvinneguiden og fikk dem til å bruke det når det først ble lagd?

Nei, si det?

Tenker at det å reklamere sikkert er en bra ting for å gjøre folk oppmerksomme på noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, si det?

Tenker at det å reklamere sikkert er en bra ting for å gjøre folk oppmerksomme på noe nytt.

Rart at når jeg prøver å søke opp forumet på google så kommer det ikke opp. Når ble kv skapt?

Anonymous poster hash: b9a45...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er ikke et rent H&A-forum interessant, jeg er ikke så interessert. Sjekker denne tråden innimellom når jeg allikevel sjekker andre tråder, men ikke så aktiv mot H&A. At det er spoilere i forhold til hva som skjer i Australia er helt greit, får fulgt litt med og er litt forberedt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er ikke et rent H&A-forum interessant, jeg er ikke så interessert. Sjekker denne tråden innimellom når jeg allikevel sjekker andre tråder, men ikke så aktiv mot H&A. At det er spoilere i forhold til hva som skjer i Australia er helt greit, får fulgt litt med og er litt forberedt.

Rent? Hva mener du med rent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sid Walker, er du klar for at du har en egen unik ID når du skriver som anonym bruker?

Jeg skjønner ikke helt hva du driver med når du i det ene øyeblikket er den anonyme brukeren som vil bestemme at denne tråden som alltid har vært en spoilertråd ikke skal være det lenger, mens når du poster med nick så er du med og spoiler selv? Det blir bare dumt. Om du ikke vil ha spoiling her, så opprett en egen tråd som kun gjelder episoder vist på norsk tv.

Et eget HA-forum er uinteressant for meg, for jeg er ikke blodfan. Det er riktignok mindre krise om jeg mister en episode og jeg kikker daglig innom her, men å henge på et rent Home & Away-forum det blir too much for meg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sid Walker, er du klar for at du har en egen unik ID når du skriver som anonym bruker?

Jeg skjønner ikke helt hva du driver med når du i det ene øyeblikket er den anonyme brukeren som vil bestemme at denne tråden som alltid har vært en spoilertråd ikke skal være det lenger, mens når du poster med nick så er du med og spoiler selv? Det blir bare dumt. Om du ikke vil ha spoiling her, så opprett en egen tråd som kun gjelder episoder vist på norsk tv.

Et eget HA-forum er uinteressant for meg, for jeg er ikke blodfan. Det er riktignok mindre krise om jeg mister en episode og jeg kikker daglig innom her, men å henge på et rent Home & Away-forum det blir too much for meg.

Jeg vet ikke hva du babler om, om du skal beskylde meg for å være en anonym bruker så ha bevis, har du bevis? nei tenkte ikke det...

La oss fortsette å diskutere serien nå istedenfor å beskylde folk

Dette forumet er rent også så når du sier rent vet jeg ikke hva du babler om

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet har jo masse undergrupper. Under TV og film, er det en eneste grei tråd om H&A.

Kjekt å titte innom når man uansett er på KG. Et eget H&A-forum er unødvendig.

Anonymous poster hash: e389e...f7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet har jo masse undergrupper. Under TV og film, er det en eneste grei tråd om H&A.

Kjekt å titte innom når man uansett er på KG. Et eget H&A-forum er unødvendig.

Anonymous poster hash: e389e...f7f

Det kunne man sagt om backtothebay også at det er unødvendig med home and away forum når man kan diskutere det andre plasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pointet er vel at folk flest ikke er SÅ opptatt av H&A, at et eget forum er av interesse. Å kikke innom en tråd på et forum man uansett er innom blir noe annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pointet er vel at folk flest ikke er SÅ opptatt av H&A, at et eget forum er av interesse. Å kikke innom en tråd på et forum man uansett er innom blir noe annet.

Det må være norske folk for australierne er såpass intereserte at dem har hatt et eget fan forum i full aktivitet i 10 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva du babler om, om du skal beskylde meg for å være en anonym bruker så ha bevis, har du bevis? nei tenkte ikke det...

La oss fortsette å diskutere serien nå istedenfor å beskylde folk

Dette forumet er rent også så når du sier rent vet jeg ikke hva du babler om

Du har ved flere tilfeller skrevet "den anonyme brukeren over er meg forresten" og den har samme id som den som vil endre tråden her... På tide å gi seg nå!
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være norske folk for australierne er såpass intereserte at dem har hatt et eget fan forum i full aktivitet i 10 år

Ja akkurat, og er det ikke et forum for norske folk du prøver å få i gang da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...