Gjest Winza Skrevet 16. februar 2014 #4101 Del Skrevet 16. februar 2014 Dailymotion.com f.eks.Dem har ikke episodene der. Dem blir fjernet kort tid etter dem laster opp. Besøk heller Facebook profilen home and away uploads Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. februar 2014 #4102 Del Skrevet 16. februar 2014 Dem har ikke episodene der. Dem blir fjernet kort tid etter dem laster opp. Besøk heller Facebook profilen home and away uploads Jeg har den siden på fb allerede, samt en haug med andre. Der blir episoder fra dailymotion lagt ut fra man-ons. Har ikke hatt noe problem med å få med meg episodene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. februar 2014 #4103 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg har den siden på fb allerede, samt en haug med andre. Der blir episoder fra dailymotion lagt ut fra man-ons. Har ikke hatt noe problem med å få med meg episodene. Dem blir ihvertfall fjernet etter kort tid, har vært inne og sett det selv. Vist man absolutt må se på nettet kan man ihvertfall koble til pcen til tven slik man får en skikkelig opplevelse. Home and away fortjener mer enn å bli sett igjennom en pc skjerm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 16. februar 2014 #4104 Del Skrevet 16. februar 2014 Dem blir ihvertfall fjernet etter kort tid, har vært inne og sett det selv. Vist man absolutt må se på nettet kan man ihvertfall koble til pcen til tven slik man får en skikkelig opplevelse. Home and away fortjener mer enn å bli sett igjennom en pc skjerm.. Huh? Hvorfor er det så ille å se det på pc-skjerm/nettbrett? Rareste jeg har lest på lenge 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. februar 2014 #4105 Del Skrevet 16. februar 2014 Huh? Hvorfor er det så ille å se det på pc-skjerm/nettbrett? Rareste jeg har lest på lenge Fordi skjerme er mindre enn en tv og jeg liker ikke å sitte med pcen på fanget og se på. Jeg bruker å koble pcen min med hd ledning til tven min når jeg skal se på noe igjennom tven min. Har ikke internett tv som fleste andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. februar 2014 #4106 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg lider ikke av storskjerm-syndromet så jeg klarer meg heilt fint med mac'n. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. februar 2014 #4107 Del Skrevet 16. februar 2014 Har det topp når jeg ser h&a på ipaden jeg altså, men vi er da forskjellige Og det er nok mange som ser på dailymotion, inkludert meg selv. Var en del episoder som lå ut lenge, så jeg fikk sett der da TV2 nådde igjen de episodene som lå ut der.. nå venter jeg bare på at nye episoder blir lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. februar 2014 #4108 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg lider ikke av storskjerm-syndromet så jeg klarer meg heilt fint med mac'n. Fins ikke noe syndrom som heter det heller, det er et faktum at jo større skjerm jo bedre, får bare vondt i hodet av å sitte forran en pc og se på serier Har det topp når jeg ser h&a på ipaden jeg altså, men vi er da forskjellige Og det er nok mange som ser på dailymotion, inkludert meg selv. Var en del episoder som lå ut lenge, så jeg fikk sett der da TV2 nådde igjen de episodene som lå ut der.. nå venter jeg bare på at nye episoder blir lagt ut Ipad koblet til tven vell? Skjønner ikke poenget med å se episoder i forveien når det går på tv, vi tar jo snart igjen australia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #4109 Del Skrevet 16. februar 2014 Hvem er Adam som du venter på?Anonymous poster hash: fa8cd...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. februar 2014 #4110 Del Skrevet 16. februar 2014 Fins ikke noe syndrom som heter det heller, det er et faktum at jo større skjerm jo bedre, får bare vondt i hodet av å sitte forran en pc og se på serier Ipad koblet til tven vell? Skjønner ikke poenget med å se episoder i forveien når det går på tv, vi tar jo snart igjen australia Du får bare godta at folk er forskjellige og har forskjellig behov. Du foretrekker å koble opp til tv, vi er fornøyde med det vi har. Ingen vits i å dra dette ut i det uendelige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 16. februar 2014 #4111 Del Skrevet 16. februar 2014 Babyen dør i magen tidlig. Hun får smerter, blir lagt inn på sykehuset. Det er en eksplosjon på sykehuset, og hun mister babyen etter det. Det Heaths baby. Han gjorde den bartenderen han var utro med gravid. Er i allefall nokså sikker på at det er hans baby. Så gjenstår det å se om ekteskapet mellom han og Bianca klarer den utfordringen. Oj!! Håper da Heath and Bianca får en lykkelig slutt da <3 Men har jo hørt de skal ut av serien, så kanskje derfor de drar, hvis de ikke klarer å redde forholdet eller omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. februar 2014 #4112 Del Skrevet 16. februar 2014 Hvem er Adam som du venter på?Anonymous poster hash: fa8cd...ad1 Har du ikke følgt med på programmet det siste året? I tilfelle ikke så¨er adam en som brax har kjent fra han var liten som kom og hjalp brax når angelo slet, casey hadde drept faren sin og dem lette etter kyle den da ukjente broren dems. han ble sammen med bianca etter hun mistet sønnen sin og utnytta henne mens han fikk sønnen sin til å lure heath ut på havet slik han kunne hive han om bord så han døde men han døde ikke og adam og sønnen hans havnet i fengsel. Han kom nylig tilbake for å hevne seg på brax etter han lot han ligge der og dø og sendte søstera si rickie for å lure han men ricky ble forelsket i brax og ville ut av det hele men adam truet med å drepe brax så han kidnappet hun og tamara, tamara mistet hukommelsen og brax ble skutt da han skulle redde rickie og drømte om charlie. Adam kom på besøk til sykehuset og sprøytet noe tullball inni kroppen hans slik han holdt på å dø men han innrømte til heath hva det var slik de fikk reddet han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. februar 2014 #4113 Del Skrevet 16. februar 2014 Oj!! Håper da Heath and Bianca får en lykkelig slutt da <3 Men har jo hørt de skal ut av serien, så kanskje derfor de drar, hvis de ikke klarer å redde forholdet eller omvendt. Jepp. Har sett i teaseren at Bianca iallefall vurderer å gå i fra han. Men, håper at de finner tilbake til hverandre nok engang. Og at de flytter til "byen" for å være nærmere barnet når de skal ut av serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 16. februar 2014 #4114 Del Skrevet 16. februar 2014 Kommer Adam tilbake igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. februar 2014 #4115 Del Skrevet 16. februar 2014 Kommer Adam tilbake igjen? Er nok i de episodene på tv2, det er snakk om, men de har vel kommet et ganske godt stykke forbi det nå, har de ikke? Tvillingene er vel kommet på skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 16. februar 2014 #4116 Del Skrevet 16. februar 2014 Ja, Adam-saken er ferdig. Tvillingene har kommet på skjermen nå ja. Bare lurte på om han kom tilbake enda en gang siden det var noen her som gledet seg til Adam kom tilbake. Ble litt smått forvirret og at jeg kanskje hadde gått glipp av noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. februar 2014 #4117 Del Skrevet 16. februar 2014 Fins ikke noe syndrom som heter det heller, det er et faktum at jo større skjerm jo bedre, får bare vondt i hodet av å sitte forran en pc og se på serier Ipad koblet til tven vell? Skjønner ikke poenget med å se episoder i forveien når det går på tv, vi tar jo snart igjen australia Ikke koblet til tven nei. Har ikke noe problem med det jeg, folk er forskjellige Det er svært sjelden jeg har muligheten til å se det på TV2, og når jeg da vet at jeg får til å se episodene på nett er det enkelt å la seg rive med og se noen episoder etter hverandre, derfor tok det ikke lang tid før jeg tok igjen Australia. Skjønner ikke helt hvorfor du henger deg sånn opp i hvorfor og hvordan vi ser home and away. Foreslår at diskusjonen legges død nå.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. februar 2014 #4118 Del Skrevet 16. februar 2014 Ja, Adam-saken er ferdig. Tvillingene har kommet på skjermen nå ja. Bare lurte på om han kom tilbake enda en gang siden det var noen her som gledet seg til Adam kom tilbake. Ble litt smått forvirret og at jeg kanskje hadde gått glipp av noe Hehe, neida han er long gone og kommer ikke tilbake igjen! Men det han kommer tilbake er jo old news, til og med på norsk sendeskjema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 16. februar 2014 #4119 Del Skrevet 16. februar 2014 Phew, da hadde jeg ikke misset noe. Lurte fælt på hvorfor i huleste han skulle komme tilbake neste mnd liksom likte ikke den karakteren i det hele tatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #4120 Del Skrevet 16. februar 2014 Phew, da hadde jeg ikke misset noe. Lurte fælt på hvorfor i huleste han skulle komme tilbake neste mnd liksom likte ikke den karakteren i det hele tatt Han er en dyktig skuespiller, derfor får han komme tilbake:) Syns det var hyggelig med en veteran skuespiller for engangs skyld etter alle de teite skurkene som har vært før, han kommer tilbake for å hjelpe brax med å komme ut av fengsel eller noe Anonymous poster hash: b9a45...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå