Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Søk etter Home and away bomb på Google. Da kommer det frem et par promoer som er lagt ut for et par dager siden.

De viser forresten at Casey og Tamara gifter seg, og at April og Dex gifter seg.

Spence er sammen med Sasha.

Her fant jeg enda mer: http://www.digitalspy.co.uk/soaps/s15/home-and-away/

Anonymous poster hash: e389e...f7f

Tror nok de bare viser at tamara og casey danser sammen i april og dex sitt bryllup. Ingenting som tilsier at de gifter seg. Eneste bryllupet som er rett rundt hjørnet er april og dex sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bombedrama? hva som skjer? :O

Det vites ikke enda. Promoen ble vist etter fredagens episode, så det skjer nok i løpet av 2-3 uker tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan se episode 5718 og de etter det?

Hvis du har fb, så er det en side der hvir episodene legges ut.

Jeg husker ikke hvilken dato 5718 gikk, så da blir det ikke så lett å lete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fb, så er det en side der hvir episodene legges ut.

Jeg husker ikke hvilken dato 5718 gikk, så da blir det ikke så lett å lete

De kom ut på april tror jeg, har sett der, og finner bare gamlere episoder eller fra 5721 og nyere.. Får vel bare prøve å være tålmodig å se på TV2 før jeg fortsetter å se på nett :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kom ut på april tror jeg, har sett der, og finner bare gamlere episoder eller fra 5721 og nyere.. Får vel bare prøve å være tålmodig å se på TV2 før jeg fortsetter å se på nett :)

Godt mulig de er fjernet, de er fort ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris blir bedre =)

Nå kan jeg med 100% sikkerhet si at Tamara og Casey ikke gifter seg, de har gjort det slutt igjen.

Så den snutten av promoen hvor de danser i et bryllup er i April og Dex sitt bryllup, hvor de ble spurt om å være forlovere.

Den der nye dama, læreren, eks-rektoren fra mangrove river er jo helt syk i hodet! Er ganske sikker på at det er hun som står bak den kommende bomben, i allefall sikker til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sikkert at både Leah og Vj kommer tilbake? :)

Ja. Hun som spiller Leah, gikk ut i barselpermisjon. Du kan lett se at hun er gravid i episodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge er det til Leah kommer tilbake?

Nå har jeg ikke telling på om hvor mange episoder det er til hun dukket opp igjen, men vil tippe x-antall episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg se hele episoder gratis? Fra sånn ca. episode 5781 og utover?

Vet allerede om youtube og dailymotion. Men finner sjeldent hele episoder der.

Anonymous poster hash: 7a982...33b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brax blir skutt av Adam, havner på sykehuset i koma(kritisk), også møtes Charlie og Brax i komadrømmene hans. Er ikke så mye vi ser til henne, eller har sett til henne.

Adam? Er ikke han død? Noen som vet om denne episoden har gått på tv2 ennå eller når den kommer? På tv2 har Gina akkurat blitt begravd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adam? Er ikke han død? Noen som vet om denne episoden har gått på tv2 ennå eller når den kommer? På tv2 har Gina akkurat blitt begravd nå.

Nei, Adam er ikke død. Episodene kommer snart på TV2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...