Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk

Ja kommer Leah tilbake??

Ja, hun fikk baby på det tidspunktet (irl) så kommer tilbake når permisjonen er over.

Har du ikke lagt merke til hvor rund hun hadde blitt i serien? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hun fikk baby på det tidspunktet (irl) så kommer tilbake når permisjonen er over.

Se tidligere kommentarer før du skriver noe, .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke lagt merke til ;P Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Se tidligere kommentarer før du skriver noe, .

Ja sorry for at jeg brukte litt tid på å skrive innlegget og faktisk måtte legge fra meg telefonen en stund mens jeg skrev også.

Tenke seg til at to stykker svarte det samme, fysj og fysj

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte på imdb og se hvor mange episoder Adam og Jamie er med i. For fy f... Sjelden har noen engasjert meg så mye i en serie:p Drittfolk!

Hvor mange episoder har de vært med i hittil på tv2, tro? Ganske mange vel? Håper de straks er ute!

Anonymous poster hash: c8053...71e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte på imdb og se hvor mange episoder Adam og Jamie er med i. For fy f... Sjelden har noen engasjert meg så mye i en serie:p Drittfolk!

Hvor mange episoder har de vært med i hittil på tv2, tro? Ganske mange vel? Håper de straks er ute!

Begge forsvinner ganske kjapt ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er Maddy og Spencer? Hva er det med de? Og er de kommet for å bli?

Ifølge IMDB er de kommet for å bli ja. Der står det de så langt har vært med i over 70 episoder, og er fortsatt med nå. :s Lurer på hvem de er.. Har ikke noen god følelse ang. dem.

Anonymous poster hash: 5f187...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddy og Spencer er kjærester, som har rømt hjemmefra fordi foreldrene deres ikke vil at de skal være sammen.

Maddy har hjernehinnebetennelse og legges inn på sykehus.

De blir boende hos Roo til slutt. Helt vanlige tenåringer med tenårings issues. Ingenting skummelt med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spencer er bipolar, og jenta er oppmerksomhetshore uten like. Ikke noe særlig spennende med dem.

Anonymous poster hash: cd5ad...caa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kommer til å bli kjedelig å følge de to ungdommene. Har jo vært så mye av sånne pøblete kids som blir såå fornuftige etter en stund i Summer bay.

Synes H&A har vært snodig en stund nå. Ting virker så rare. Mye overfladisk.. Mye likegyldighet.. Det skjer jo stadig "ekstreme" ting, men verden går fort videre.

Og mange har hatt et forhold til hverandre, folk går på rundgang, men ingenting er awkward.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddy og Spencer er kjærester, som har rømt hjemmefra fordi foreldrene deres ikke vil at de skal være sammen.

De blir boende hos Roo til slutt. Helt vanlige tenåringer med tenårings issues. Ingenting skummelt med dem.

er de ikke søsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahahaha! Visste det!!! :laugh:

Anonymous poster hash: c98f0...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Følger du norsk sendeskjema ? Da er det i alle fall en god stund til han dør. Men han forsvinner ut av serien like etter at han får kreftdiagnosen (reiser bort for å "skåne" Indy)

Liam reiser vel bare bort for å få en ny start et annet sted ( om jeg ikke husker helt feil )

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...