AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #3861 Del Skrevet 27. august 2013 Leah har blitt slitsom. Blander seg opp i sakene til alle andre hele tiden. Anonymous poster hash: fa8cd...ad1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kareen Skrevet 27. august 2013 #3862 Del Skrevet 27. august 2013 Leah har blitt slitsom. Blander seg opp i sakene til alle andre hele tiden. Anonymous poster hash: fa8cd...ad1 Hun har ikke stort annet å gjøre da. Har vært bortpå flere menn enn de fleste der ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 28. august 2013 #3863 Del Skrevet 28. august 2013 Yey! Bryllup nr.2 gikk bra Nå ser det ut som det kommer flere tragedier med disse nye brødrene som kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #3864 Del Skrevet 3. september 2013 Uff... lever meg litt for mye inn i den serien om dagen, og under dagens ( første ) episode rant begeret over når Braxton brødrene og riverboysa tok farvel med Rocco i vannet Blir så rørt av disse ''tøffe'' gutta om dagen Anonymous poster hash: c98f0...26f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 3. september 2013 #3865 Del Skrevet 3. september 2013 Det var en veldig fin scene også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 4. september 2013 #3866 Del Skrevet 4. september 2013 Herreguud jeg er SÅ LEI Gina og John! Kan de ikke bare skille seg eller få orden på det jævla ekteskapet.. Begynner også å bli lei at Bianca skal være så slem mot Heath. OG det tar jo 100 år før vi får vite noe mer om den rettssaken til Casey..Kommer liksom aldri dit.. Får håpe de finner han Kyle duden snart så vi får litt fart på ting Hahah dagens lille utbrudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #3867 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg er såååå lei av gina/john og roo/harvey,jeg blir gal! Hehe...hva er greia med han gamle kameraten til Brax,Adam? Er han virkelig bare en good guy? Har litt vanskelig for å tro det Anonymous poster hash: 071eb...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 8. september 2013 #3868 Del Skrevet 8. september 2013 Noen som vet hvor jeg kan finne episode 5716 og utover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. september 2013 #3869 Del Skrevet 8. september 2013 Søk på Hans and Anna på dailymotion. Eller på brukeren surrehue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 10. september 2013 #3870 Del Skrevet 10. september 2013 Er han Jamie som Leah holder på med sånn badboy? Håper ikke deet, han virker litt søt haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oreokaka Skrevet 10. september 2013 #3871 Del Skrevet 10. september 2013 Er han Jamie som Leah holder på med sånn badboy? Håper ikke deet, han virker litt søt haha Han er creepy. Skikkelig ekkel. Bare gi det noen episoder, så skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 10. september 2013 #3872 Del Skrevet 10. september 2013 Skjønte jo det med en gang at det var noe med ham da Første daten med han og Leah, og han pøser ut med de creepy historiene om faren hans osv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. september 2013 #3873 Del Skrevet 10. september 2013 Fikk sett dagens to episoder på TV2 (ikke så ofte jeg får sett, men innimellom!), og har virkelig sansen for Liam nå. Godgutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 10. september 2013 #3874 Del Skrevet 10. september 2013 Han er creepy. Skikkelig ekkel. Bare gi det noen episoder, så skjønner du Aaah, jeg merka det på slutten i dag ja. Da han bare "Goodbye Leah" så kom det sånn creepy musikk og han lukka døra.. oh no Blir spennende å se hva som skjer! Fikk ikke med meg at han snakka mye om faren sin på første daten ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 10. september 2013 #3875 Del Skrevet 10. september 2013 Dessuten virker han overivrig etter å møte VJ. de har jo bare hatt to dater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 10. september 2013 #3876 Del Skrevet 10. september 2013 Dessuten virker han overivrig etter å møte VJ. de har jo bare hatt to dater. Ja det la jeg også merke til :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oreokaka Skrevet 16. september 2013 #3877 Del Skrevet 16. september 2013 Braxtongutta skal være med å filme i London neste måned!!!! BRAX!!! Jeg er nødt til å dra til London neste måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #3878 Del Skrevet 16. september 2013 Jeez, så ekkel han stalkern til Leah er. Og så teit Bianca er. Og fyren til rektoren... :o Jeg vil også til London neste mnd :D Anonymous poster hash: 5f187...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 16. september 2013 #3879 Del Skrevet 16. september 2013 Braxtongutta skal være med å filme i London neste måned!!!! BRAX!!! Jeg er nødt til å dra til London neste måned. ALLE Braxongutta? ALLE 3??? :O HOLY CRAP Jeg vil reisee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oreokaka Skrevet 16. september 2013 #3880 Del Skrevet 16. september 2013 ALLE Braxongutta? ALLE 3??? :O HOLY CRAP Jeg vil reisee Alle tre! Jeg drar, jeg må bare finne ut tid det er. Allerede anskaffet meg reisevenninne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå