Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Gjest oreokaka

Æsj, ja.

Kommer sikkert mange nye også etterhvert.... sikkert en ny lege, de har jo alltid en lege.

Ser ut som kanskje maddie blir litt mindre egoistisk etterhvert, og det er jo bra. De fleste i den serien har jo forbedringspotensiale :fnise:

Syns også at de snart bør finne en mann til Irene, en som ikke blir drept eller dør av andre årsaker, eller en som flytter bort. Gi dama en mann som blir!

Enig! Og håper det skjer noe med Alf også, hadde vært så søtt om han hadde blitt forelsket. Og Leah, syntes hun fortjener en ordentlig mann som blir, og at hun kan klare å bli gravid uten å miste. Eller at April og Dex blir gravide eller noe slikt. Trenger litt mer glede nå fremover, er jo bare triste ting som skjer. Alle drar jo!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Og håper det skjer noe med Alf også, hadde vært så søtt om han hadde blitt forelsket. Og Leah, syntes hun fortjener en ordentlig mann som blir, og at hun kan klare å bli gravid uten å miste. Eller at April og Dex blir gravide eller noe slikt. Trenger litt mer glede nå fremover, er jo bare triste ting som skjer. Alle drar jo!

Ja! Noen forhold bør jo bestå tidens tann der også :fnise: (eller hvordan nå det ordtaket lyder).

Hadde vært supersøtt om Alf ble forelska :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Kommer det til å gå bra med Dex?

Ja :) Tar litt lang tid. Han blir veldig funksjonshemmet, glemmer ting, og må "bygge" seg opp på nytt. Men, han blir helt fin til slutt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer med Indi og Liam? Blir det mer mellom dem,eller stopper det nå. Syns de var litt søte sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Hva skjer med Indi og Liam? Blir det mer mellom dem,eller stopper det nå. Syns de var litt søte sammen :P

Varer bare en liten stund, så blir hun sammen med Romeo igjen :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer egentlig med Ruby? Havner hun i fengsel etter det hun gjorde med bilen til Indi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes det er bra Ruby ikke kommer tilbake. Gud så irriterende hun har vært en stund nå!

Har ikke sett på noen dager og plutselig er Daddy Braxton død. Glad han er ute av serien!

Godt at Indi og Romeo finner sammen igjen.. Håper det varer da, måte på hvor lenge de kan holde på som de har gjort.

Åssen går det med Dex og April fremover?

Anonymous poster hash: 5f187...566
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns Indi er så slitsom jeg. Hun virker liksom så bortskjemt og egoistisk. Blir hun virkelig sammen med Romeo igjen?

Anonymous poster hash: 9309a...7b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg syns Indi er så slitsom jeg. Hun virker liksom så bortskjemt og egoistisk. Blir hun virkelig sammen med Romeo igjen?

Anonymous poster hash: 9309a...7b5

Ja, men så får han kreft og stikker av.

Anonymous poster hash: cd5ad...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også Ruby har vært irriterende i det siste. Men hun er en så flink skuespiller og jeg liker henne. Synd hun forsvant. Det har skjedd så mye tragisk på Home and Away i det siste, og det skjer mye tragisk fremover..som: Ruby havner i fengsel. Casey havner i fengsel? Danny Braxton dør (Det var heldigvis bra!) Dex blir lam, Baby Rocco dør, Romeo får kreft, Gina dør, osv.. Hvorfor skjer det ingenting bra? :(

Visste dere forresten at Ruby og Romeo er gift på ekte? :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=gvDzldLWo30 Fant denne videoen i går, noe så søtt! :rolleyes:

Endret av Tinalf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...