Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

De er forferdelig irriterende ja! Her prøver jeg å kose meg med Home and Away, og så kommer det reklame!

Spesielt når de begynner når det er midt i en setning til en av skuespillerene! :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Ruby og Romeo passer så godt sammen (vet de er gift i virkeligheten). Hun er jo så sprudlende og omsorgsfull. Indy er alltid sur og missfornøyd.

Skulle ønske jeg kunne skrive om serien, og la Ruby og Romeo være et par for alltid i serien også. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Ruby og Romeo passer så godt sammen (vet de er gift i virkeligheten). Hun er jo så sprudlende og omsorgsfull. Indy er alltid sur og missfornøyd.

Skulle ønske jeg kunne skrive om serien, og la Ruby og Romeo være et par for alltid i serien også. :hug:

Hun blir bare mindre og mindre sprudlende og omsorgsfull etterhvert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Bare vent du......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda... Hva er det som får henne til å forandre seg slik da? :vetikke:

Skal vi se, hun blir vel forsåvidt sjalu, eiesyk, kontrollerende og en anelse psykopatisk.

Etterhvert finner Romeo ut at han vil være med Indie, og ikke Ruby.

Ruby skjønner tegninga, at han vil gjøre det slutt.

Så hun lyver om at hun er gravid for at han skal bli. Så lyver hun om at hun mistet babyen når folk lurer på hvorfor hun ikke har vært hos lege enda.

Når dette kommer ut, gjør Romeo det slutt med Ruby.

Ruby blir psykopatisk og tukler derfor med bremsene på Indie sin bil.

Det hun ikke vet er at det er Dex som skal bruke bilen den dagen, og det skjer en forferdelig ulykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi se, hun blir vel forsåvidt sjalu, eiesyk, kontrollerende og en anelse psykopatisk.

Etterhvert finner Romeo ut at han vil være med Indie, og ikke Ruby.

Ruby skjønner tegninga, at han vil gjøre det slutt.

Så hun lyver om at hun er gravid for at han skal bli. Så lyver hun om at hun mistet babyen når folk lurer på hvorfor hun ikke har vært hos lege enda.

Når dette kommer ut, gjør Romeo det slutt med Ruby.

Ruby blir psykopatisk og tukler derfor med bremsene på Indie sin bil.

Det hun ikke vet er at det er Dex som skal bruke bilen den dagen, og det skjer en forferdelig ulykke.

:omg: Uff da! Romeo ble jo sammen med henne bare pga at Indy hadde vært utro med Logan.

Ruby har jo vært veldig forelsket i Romeo tidligere også, og når de innledet forholdet nå, sa hun jo klart ifra at hun ikke ville bli såret en gang til.

Synes litt synd på Ruby, jeg da.... :klemmer: Hun er jo så søt.... fåreløpig... :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:omg: Uff da! Romeo ble jo sammen med henne bare pga at Indy hadde vært utro med Logan.

Ruby har jo vært veldig forelsket i Romeo tidligere også, og når de innledet forholdet nå, sa hun jo klart ifra at hun ikke ville bli såret en gang til.

Synes litt synd på Ruby, jeg da.... :klemmer: Hun er jo så søt.... fåreløpig... :sjenert:

Vel, hun blir lite søt når Dex ligger lam på sykehuset med hodeskader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg tro...

Åh, som jeg elsker denne serien! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh stakkars dex

Ååh stakkars Dex :grine:

Er det lenge til alt dette med Ruby/Romeo/Indi skjer eller? :popcorn:

Syns det er litt kjedelig nå... Og begynner Liam med dop igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh stakkars dex

Ååh stakkars Dex :grine:

Er det lenge til alt dette med Ruby/Romeo/Indi skjer eller? :popcorn:

Syns det er litt kjedelig nå... Og begynner Liam med dop igjen?

Vet ikke hvor langt episodene på TV2 har kommet, men etter at Ruby sier hun er gravid, er det ikke så mange episoder til hun tukler med Indies bil.

Såvidt jeg husker, begynner ikke Liam med dop igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke Romeo bare starte på skoken igjen? Det irriterer meg altså!

Fordi det er å kaste vekk det lille han har igjen av livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor langt episodene på TV2 har kommet, men etter at Ruby sier hun er gravid, er det ikke så mange episoder til hun tukler med Indies bil.

Såvidt jeg husker, begynner ikke Liam med dop igjen.

Okei :) gleder meg til litt mer action! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er å kaste vekk det lille han har igjen av livet

Ja, men det vet han ikke enda her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Chloè

Noen som kan fortelle litt om hva som skjer med Brax og Heath? Vet Heath blir sammen med Bianca igjen og at babyen dør, men hva skjer etter det? Akkurat nå på TV2 så er Bianca innlagt på sykehus pga av babyen, blir h*n født frisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan fortelle litt om hva som skjer med Brax og Heath? Vet Heath blir sammen med Bianca igjen og at babyen dør, men hva skjer etter det? Akkurat nå på TV2 så er Bianca innlagt på sykehus pga av babyen, blir h*n født frisk?

Såvidt jeg husker blir ikke babyen født helt 100% frisk, men blir til s lutt friskemeldt og de får ta han med hjem.

Bianca mister hukommelsen etter fødselen.

Når babyen dør klarer ikke Bianca å la seg sørge, hun skyver Heath bort. Det blir slutt, og hun begynner å treffe en slesk type som gjerne vil ha Heath ut av veien, slik at han får Bianca for seg selv.

Han serverer Bianca rusmidler, og prøver å drepe Heath.

Heath og Bianca finner tilbake til hverandre etterhvert, og forlover seg.

Det er det jeg husker i farten.

Endret av Avalon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Såvidt jeg husker blir ikke babyen født helt 100% frisk, men blir til s lutt friskemeldt og de får ta han med hjem.

Bianca mister hukommelsen etter fødselen.

Når babyen dør klarer ikke Bianca å la seg sørge, hun skyver Heath bort. Det blir slutt, og hun begynner å treffe en slesk type som gjerne vil ha Heath ut av veien, slik at han får Bianca for seg selv.

Han serverer Bianca rusmidler, og prøver å drepe Heath.

Heath og Bianca finner tilbake til hverandre etterhvert, og forlover seg.

Det er det jeg husker i farten.

:hakeslepp: Husker hun ingenting? Verken Heath,April eller noen? Vet du om det er lenge til babyen blir født? Nå var det ganske kjedelig syns jeg, høres ut som om det kommer mye drama fremmover!

Endret av blondina90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Husker hun ingenting? Verken Heath,April eller noen? Vet du om det er lenge til babyen blir født? Nå var det ganske kjedelig syns jeg, høres ut som om det kommer mye drama fremmover!

Det hun ikke husker er at hun er sammen med Heath. Hun tror hun er sammen med Liam. Og hun vil ikke vedkjenne seg babyen.

Aner ikke hvor lang t de har kommet på Tv2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...