AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Har sluttet med bomullspads den siste uken og føler at huden har blitt bedre. Men kan jdg droppe Toner fullstendig også. Har påført toner med fingrene noen sager, men bruker Serum før fuktighetskrem. Har hørt at Toner ikke er nødvendig likevel. Har brukt en mild toner. Anonymkode: 9bdf8...b1f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #2 Skrevet 28. april 2022 Hvilken toner har du brukt? Anonymkode: 52d73...c70
Capazitet Skrevet 28. april 2022 #3 Skrevet 28. april 2022 Jeg bruker ikke toner. Bruker kildevansspray istedet
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #4 Skrevet 28. april 2022 Kommer jo helt an på hvilken toner du bruker og hvorfor du bruker den. Ikke nødvendig med toner. Anonymkode: fc833...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #5 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken toner har du brukt? Anonymkode: 52d73...c70 Anonymkode: 9bdf8...b1f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #6 Skrevet 28. april 2022 Jeg har aldri brukt toner, hvorfor må man det? Anonymkode: c6535...e97
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #7 Skrevet 28. april 2022 Jeg bruker ikke tonere med mindre jeg spesifikk vil eksfoliere for eksempel. Har bare dårlig erfaring med det - mer irritert hud. Anonymkode: 79caa...0f3 1
Roci Skrevet 28. april 2022 #8 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anonymkode: 9bdf8...b1f Hvis dette er den toneren jeg tror det er, så er den for det første beregnet på fet og uren hud, og for det andre inneholder den mye denaturert alkohol, som har en uttørrende virkning på huden. Hvis du ønsker å balansere hudens talgproduksjon, finnes det andre ingredienser som er bedre endret enn alkohol, som faktisk kan forverre problemet på sikt.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #9 Skrevet 28. april 2022 Roci skrev (Akkurat nå): Hvis dette er den toneren jeg tror det er, så er den for det første beregnet på fet og uren hud, og for det andre inneholder den mye denaturert alkohol, som har en uttørrende virkning på huden. Hvis du ønsker å balansere hudens talgproduksjon, finnes det andre ingredienser som er bedre endret enn alkohol, som faktisk kan forverre problemet på sikt. Tok feil bilde. Anonymkode: 9bdf8...b1f
Roci Skrevet 28. april 2022 #10 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tok feil bilde. Anonymkode: 9bdf8...b1f Aha, ok🙂 Det er ikke nødvendig med toner i hudpleierutinen din, så hvis du føler at den ikke gjør noe spesielt for huden din, kan du trygt droppe den. Akkurat denne toneren inneholder dessuten parfyme, selv om den er beregnet på sensitiv hud som kan reagere på nettopp det. LRP har mange gode produkter, men tonerne deres er ikke blant dem, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå