Gå til innhold

Sofa med faste puter som ikke kan snus eller flyttes.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett en knallfin sofa, men problemet er at putene er faste dvs. de kan ikke snus på eller tas ut av sofaen. 
Ser jo fordelen med at de da alltid vil ligge riktig, men hva om en søler noe osv? (Ryggputene er selvfølgelig løse) 

Noen som har slik sofa og kan dele deres erfaringer på godt og vondt? 

Takk 😊

Anonymkode: 58e43...874

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri hatt det, min erfaring er at flekkene kommer på sitteputene, ikke ryggputene. 

Anonymkode: e452b...131

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det ville jeg aldri ha kjøpt. 🙈

Anonymkode: bd369...2df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du vil alltid sitte mer et sted enn et annet og da er det fint å kunne rotere på putene.

Anonymkode: 9d0cf...404

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sofa med faste puter og har faktisk ikke tenkt at det kunne være et problem før jeg så denne tråden. 

Jeg har hatt denne sofaen i 9 år. Forrige sofaen hadde også faste puter. Den hadde jeg i 17 år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også sofa med faste sitteputer (og ryggputer for den saks skyld) 

Jeg impregnerer sofaen jevnlig, og tørker opp søl når det skjer. Har ikke vært noe problem. 

Anonymkode: 890de...8e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte nettopp ny sofa og hadde som viktigste kriterie at putene skulle være fastsydd. Er kjempefornøyd, sofaen ser alltid «ryddig» ut i forhold til forrige sofa med løse puter som sank sammen og sklei ut når man ikke satt rett opp og ned. 
Når det gjelder flekker tørker vi bare over med et skum som vi kjøpte sammen med sofaen. 

Anonymkode: 7fd3c...816

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sofa med fastsydde puter og vil aldri ha noe annet. Får hetta av puter som siger, sklir ut fra ryggen og blir rotete.

Har tepperenser, vasker sofaen enkelt ved hjelp av den.

Anonymkode: 714c6...69f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...