Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har endelig klart å ta steget med å dra fra min voldelige samboer, men det er så tøft, jeg tviler ofte på meg selv å jeg savner den snille delen av han, savner noen å prate med. Jeg har også dårlig samvittighet for alt jeg gjør nå som gjør det  vanskelig å tøft for han. Synes synd på han men jeg må gjøre det rette for meg selv. 
vet ikke hva jeg vil med dette innlegget men trengte å lufte meg litt. 

Anonymkode: 8fa0f...55e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med bruddet!

Det er ALLTID riktig å gå fra en voldelig partner. ALLTID!! Det er skadelig å være i et voldelig forhold uansett hvor mange prosent snill vedkommende er utenom.

Ja. Du har helt rett. Han er snill også. Alle mennesker er snille. ALLE. Selv de som slår partnerne sine så de får benbrudd har dager der de er kjempesnille. Selv de som ender opp med å drepe partnerne sine til slutt har vært kjempesnille med dem OGSÅ. Mennesker er både slemme og snille, nemlig. Ingen er bare én av delene. Din eks er ekstra mye slem. Ved et brudd er det vanlig at man plutselig husker de snille sidene. Det er derfor man gjennomsnittlig går tilbake til den voldelige partneren 7 ganger. Prøv å skriv en liste over de fæle tingene han har gjort som du kan lese hver gang du "angrer".

Du har gjort det rette. ❤️

Anonymkode: ba2b2...a26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gratulerer med bruddet!

Det er ALLTID riktig å gå fra en voldelig partner. ALLTID!! Det er skadelig å være i et voldelig forhold uansett hvor mange prosent snill vedkommende er utenom.

Ja. Du har helt rett. Han er snill også. Alle mennesker er snille. ALLE. Selv de som slår partnerne sine så de får benbrudd har dager der de er kjempesnille. Selv de som ender opp med å drepe partnerne sine til slutt har vært kjempesnille med dem OGSÅ. Mennesker er både slemme og snille, nemlig. Ingen er bare én av delene. Din eks er ekstra mye slem. Ved et brudd er det vanlig at man plutselig husker de snille sidene. Det er derfor man gjennomsnittlig går tilbake til den voldelige partneren 7 ganger. Prøv å skriv en liste over de fæle tingene han har gjort som du kan lese hver gang du "angrer".

Du har gjort det rette. ❤️

Anonymkode: ba2b2...a26

Det med å skrive ned en liste over ting var ikke dumt , takk for tips. Hi

Anonymkode: 8fa0f...55e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...