AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Del Skrevet 28. april 2022 Har IKM imorgen og pleier å oppleve PMS-symptomer ca 3-4 dager før mensen. Får kjempe ømme bryst, humørsvingninger, oppblåsthet og murringer. Nå kjenner jeg absolutt ingenting. Har testet etter eggløsning og får alltid menstruasjon 12 dager etter eggløsning, som da er imorgen. Kan jo såklart være at lutealfasen har blitt forlenget, men burde uansett fått noen symptomer nå. Hadde skikkelig magesmerter ca 6dpo, hvor det kom intense smerter ca ved navleområde jevnt gjennom dagen, hvor smertene varte i 10-20 sekunder om gangen. Jeg har vært prøver i to år nå, og håper jo inderlig at dette er tegn på graviditet. Er det noen som har opplevd disse «symptomene/ikke-symptomene og da vært gravid? Evt. ikke vært gravid😅 Anonymkode: 0121e...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #2 Del Skrevet 28. april 2022 Glemte å legge til at jeg setter Ovitrelle, så har derfor ganske god kontroll over eggløsning. Anonymkode: 0121e...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. april 2022 #3 Del Skrevet 28. april 2022 Begge gangene hadde jeg 0 symptomer på noe som helst før jeg fikk positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #4 Del Skrevet 28. april 2022 Sofakona skrev (8 minutter siden): Begge gangene hadde jeg 0 symptomer på noe som helst før jeg fikk positiv test Pleide du vanligvis å ha PMS symptomer? Anonymkode: 0121e...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #5 Del Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Pleide du vanligvis å ha PMS symptomer? Anonymkode: 0121e...c16 Jeg pleier alltid ha pms symptomer, masse ! Men de to gangene jeg har vært gravid hadde jeg absolutt ingen pms plager.. 🤷🏼♀️ Anonymkode: e81fc...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. april 2022 #6 Del Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Pleide du vanligvis å ha PMS symptomer? Anonymkode: 0121e...c16 Innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå