Gå til innhold

Hva syns du om denne støvsugeren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen vær så snill se på denne finn annonsen og fortelle hva hvordan denne støvsugeren er?

Den bruker 5 timer på å fullade, blir det dyrt nå som strømmen er så dyr?

Skal bruke den mest på badet for å få opp hår og støv fra gulvet

Finnkode; 256020223

Anonymkode: 339e0...0d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke bekymret meg for strømforbruket på en slik en. Det er ganske lite batteri. Om den bruker 25 minutter eller 70 timer på å lade er uvesentlig, det er hvor mye strøm den klarer å lagre som er vesentlig. 

Det er en gammel modell med aldrende teknologi, og kan ikke måles med de nye syklonstøvsugerne til Bosch, Dyson osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Ubrukelig støvsuger. Om den greide maks 30 min så klarer vel den maks 20 min nå ett år etter. Håndholdte støvsugere er kun vits om du har en enkel clickin batteri funksjon som gjør at du kan kjøpe nytt batteri. 

Anonymkode: 2b2b8...c39

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en Dyson? En i familen har hvertfall oppladbar støvsuger. Noe dritt. Kan kun brukes i 15-20 min før den må lades som tar evigheter. 

Anonymkode: 453c4...96b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er dette en Dyson? En i familen har hvertfall oppladbar støvsuger. Noe dritt. Kan kun brukes i 15-20 min før den må lades som tar evigheter. 

Nei det er bosch. Har hørt mye bra om dyson. Hvorfor er ikke de fornøyde?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

20 minutter er jo massevis til å støvsuge det robotstøvsugeren ikke tar

Anonymkode: 50b60...8d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det er bosch. Har hørt mye bra om dyson. Hvorfor er ikke de fornøyde?

Dyson er best. Med den nyeste modellen kan du støvsuge i ca 45 min med normal rengjøring. Så den er bra. Tar 4 t å lade opp. Men det tenker du ikke på da den er fastmontert til lader på vegg slik at den alltid er oppladet. Batteriet kan Forøvrig enkelt taes ut med nytt.

Å støvsuge med støvsuger med ledning som er tung i tillegg er noe herk. Batteridrevet håndholdt er mye enklere og mer effektivt å jobbe med. 

Anonymkode: 2b2b8...c39

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...