AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Insp av en annen tråd.. 😇 Jeg har alltid følt meg kjempe attraktiv for de den samme dagen, men er like spent etter. Det skjer faktisk i de fleste tilfeller at de blir mer stille etter treffet enn før. Tvilsomt at det er noe med meg personlig, fordi lysten var der fra mennene sin side. Andre som opplever å vente på mld/snap fra vedkommende og det gjerne går litt trægt? Vi damer forventer nok litt, da spes etter sex, man vil ikke føle seg som en kasteball heller.. Håper ikke jeg er den eneste som opplever dette. K31 Anonymkode: 509fc...d30
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #2 Skrevet 28. april 2022 Er du ny på KG? Anonymkode: f0159...bff
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #3 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Insp av en annen tråd.. 😇 Jeg har alltid følt meg kjempe attraktiv for de den samme dagen, men er like spent etter. Det skjer faktisk i de fleste tilfeller at de blir mer stille etter treffet enn før. Tvilsomt at det er noe med meg personlig, fordi lysten var der fra mennene sin side. Andre som opplever å vente på mld/snap fra vedkommende og det gjerne går litt trægt? Vi damer forventer nok litt, da spes etter sex, man vil ikke føle seg som en kasteball heller.. Håper ikke jeg er den eneste som opplever dette. K31 Anonymkode: 509fc...d30 Hva om du sender melding eller snap selv? Anonymkode: 26f73...70b 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #4 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du ny på KG? Anonymkode: f0159...bff Litt ny ja Anonymkode: 509fc...d30 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #5 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva om du sender melding eller snap selv? Anonymkode: 26f73...70b Det gjør jeg👀 Forventer nok bare litt mer. Anonymkode: 509fc...d30
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #6 Skrevet 28. april 2022 Det hørtes slitsomt ut. Der sitter di med mobilen og venter på melding eller snap, så kommer det ingenting. De får deg til å føle deg kjempeattraktiv den dagen de treffer deg. Så får de det de vil ha, så mister de interessen for deg etter det. Uff, får vondt av deg. Anonymkode: dc881...83d 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #7 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det hørtes slitsomt ut. Der sitter di med mobilen og venter på melding eller snap, så kommer det ingenting. De får deg til å føle deg kjempeattraktiv den dagen de treffer deg. Så får de det de vil ha, så mister de interessen for deg etter det. Uff, får vondt av deg. Anonymkode: dc881...83d Dette tror jeg man dessverre må forvente. De fleste er ute etter jakten, og når byttet er nedlagt er det videre på neste prosjekt «gi meg spenning». Anonymkode: 9001f...7d9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #8 Skrevet 28. april 2022 Menn blir kyniske fordi de har blitt såret av kvinner. Så dere er ikke uten skyld. Anonymkode: ba963...49a 2 3
Hr. Aktiv Skrevet 28. april 2022 #9 Skrevet 28. april 2022 (endret) Det kan jo rett og slett være at han ble stående igjen med alt arbeidet og hun bare lå der. Klart hun vil synes sexen var bra fordi han bidro mens hans oppfatning er det motsatte. Endret 28. april 2022 av Hr. Aktiv 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #10 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Menn blir kyniske fordi de har blitt såret av kvinner. Så dere er ikke uten skyld. Anonymkode: ba963...49a Hvis man bærer med seg alt av sårede følelser inn i neste forsøk, så må man ta noen runder med seg selv og droppe videre kontakt med damer før man føler seg litt bedre. Det er ikke sunt for noen å være bitre. Anonymkode: 26c4b...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #11 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det hørtes slitsomt ut. Der sitter di med mobilen og venter på melding eller snap, så kommer det ingenting. De får deg til å føle deg kjempeattraktiv den dagen de treffer deg. Så får de det de vil ha, så mister de interessen for deg etter det. Uff, får vondt av deg. Anonymkode: dc881...83d Jeg tror det er ganske normalt . Forventer ikke du noe mer etter sex og kos? Om det er uforpliktet sex og er av ren kåtskap skjønner jeg at det har null betydning. Anonymkode: 509fc...d30 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #12 Skrevet 28. april 2022 Hr. Aktiv skrev (3 timer siden): Det kan jo rett og slett være at han ble stående igjen med alt arbeidet og hun bare lå der. Klart hun vil synes sexen var bra fordi han bidro mens hans oppfatning er det motsatte. Ikke alle menn som liker å bli ridd skal jeg si deg Anonymkode: 509fc...d30
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #13 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette tror jeg man dessverre må forvente. De fleste er ute etter jakten, og når byttet er nedlagt er det videre på neste prosjekt «gi meg spenning». Anonymkode: 9001f...7d9 Er de fleste kjekke menn sånn? Han her jeg hadde sist er 35år og 1.5mill i året og meget kjekk. Anonymkode: 509fc...d30
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #14 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er de fleste kjekke menn sånn? Han her jeg hadde sist er 35år og 1.5mill i året og meget kjekk. Anonymkode: 509fc...d30 Her indirekte sier du hvordan menn du går etter(som mange andre kvinner)) og da kan du ikke forvente noe mer. Slike menn har mange valgmuligheter og for han var du nok bare ett knull. Så er i bunn og grunn din egen skyld. Gjelder også alle andre kvinner her inne som syter etter å ha bli ditcha etter sex. Greit å se litt i seg selv og ta litt ansvar. Dere kvinner har litt å lære her;) Anonymkode: aaeba...1f8 1
Bamseklemmer Skrevet 28. april 2022 #15 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Insp av en annen tråd.. 😇 Jeg har alltid følt meg kjempe attraktiv for de den samme dagen, men er like spent etter. Det skjer faktisk i de fleste tilfeller at de blir mer stille etter treffet enn før. Tvilsomt at det er noe med meg personlig, fordi lysten var der fra mennene sin side. Andre som opplever å vente på mld/snap fra vedkommende og det gjerne går litt trægt? Vi damer forventer nok litt, da spes etter sex, man vil ikke føle seg som en kasteball heller.. Håper ikke jeg er den eneste som opplever dette. K31 Anonymkode: 509fc...d30 Det kommer av den manglende praten, i aftercare der vi ligger nese mot nese på hodeputa.. da er totalopplevelsen avgjørende om vi treffes på ny. Ok, det gikk jo fint, vi hadde det utrolig deilig sammen. Skulle vi ikke treffes igjen i mårra? Snap er for upersonlig, jeg ville heller høre stemmen til dama. Du burde være litt mere kritisk til respektløse menn, du mater disse typene som kvinner burde ha unngått😄 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #16 Skrevet 28. april 2022 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Det kommer av den manglende praten, i aftercare der vi ligger nese mot nese på hodeputa.. da er totalopplevelsen avgjørende om vi treffes på ny. Ok, det gikk jo fint, vi hadde det utrolig deilig sammen. Skulle vi ikke treffes igjen i mårra? Snap er for upersonlig, jeg ville heller høre stemmen til dama. Du burde være litt mere kritisk til respektløse menn, du mater disse typene som kvinner burde ha unngått😄 Sant dette.. merker han snapper lite. Men altså, hvorfor snakke om familie å barn i fremtiden FØR jeg treffer han? Han nevnte noe med at vi skal treffes neste uke, men tvilsomt. Bare vent til han har eg lite opphold rundt damer, så er jeg kanskje i interessant . Gjør han dette med andre kvinnfolk også? Gir de opp etter et knull? Anonymkode: 509fc...d30
Hr. Aktiv Skrevet 28. april 2022 #17 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke alle menn som liker å bli ridd skal jeg si deg Anonymkode: 509fc...d30 Akkurat det synes jeg er litt rart.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #18 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Her indirekte sier du hvordan menn du går etter(som mange andre kvinner)) og da kan du ikke forvente noe mer. Slike menn har mange valgmuligheter og for han var du nok bare ett knull. Så er i bunn og grunn din egen skyld. Gjelder også alle andre kvinner her inne som syter etter å ha bli ditcha etter sex. Greit å se litt i seg selv og ta litt ansvar. Dere kvinner har litt å lære her;) Anonymkode: aaeba...1f8 Skal jeg la vær å date menn med penger mao? Anonymkode: 509fc...d30
herzeleid Skrevet 28. april 2022 #19 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tror det er ganske normalt . Forventer ikke du noe mer etter sex og kos? Om det er uforpliktet sex og er av ren kåtskap skjønner jeg at det har null betydning. Anonymkode: 509fc...d30 Ofte er nok det du kan forvente etter sex nært knyttet med det du har forventet før sex. Har en bygget en mer betydningsfull relasjon i forkant kan en nok oftere forvente tilsvarende i etterkant enn om om relasjonen i utgangspunktet er av liten betydning.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #20 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vi damer forventer nok litt, da spes etter sex, man vil ikke føle seg som en kasteball heller.. Håper ikke jeg er den eneste som opplever dette. K31 Om du har sex med en mann før dere er kjærester har du gått i fella. Da har han fått det han er ute etter, og går etter neste. Anonymkode: 66663...754 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå